Gå til innhold

Altfor kjekke for meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Stemmer! :)

 

Jeg er også livredd for å bli lurt. Orker det bare ikke, men synd at det skal ødelegge så mye for meg. Jeg har alltid hatt en regel om at jeg ikke kan snakke med menn i dress, generelt "strøkne" menn som har god jobb, ser dritbra ut, har fine biler osv. Hvorfor spør jeg meg selv? Jo, fordi jeg føler de er altfor bra for meg. Jeg klarer ikke oppføre meg rundt de og får nesten totalt angst når de stiller meg spørsmål, gir meg komplimenter.. Da kan jeg nærmest bli frekk og si ting som "ha deg bort jævla player du er way over my league." Jeg må slutte å oppføre meg sånn, skjønner jo det.. Men jeg blir bare helt teit!

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

 

Det er en øvelsessak akkurat det der. Dvs. å klare og oppføre seg normalt ovenfor pene mennesker av det motsatte kjønn. Jo penere jenta er, jo mer går jeg i vennemodus slik at det skal bli lettere for meg å se henne an uten å miste hodet.

 

Kanskje det samme kan fungere for deg? Vennemodus til å begynne med? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en øvelsessak akkurat det der. Dvs. å klare og oppføre seg normalt ovenfor pene mennesker av det motsatte kjønn. Jo penere jenta er, jo mer går jeg i vennemodus slik at det skal bli lettere for meg å se henne an uten å miste hodet.

Kanskje det samme kan fungere for deg? Vennemodus til å begynne med? :)

Kanskje jeg skal forsøke det ja :) Selv om jeg nesten sliter litt med det og. Skal forsøke :)

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...