Gå til innhold

Altfor kjekke for meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får til stadighet høre at jeg undervurderer mitt eget utseende og det stemmer nok ganske bra. Mitt valg av menn faller stadig på de som ikke er av de beste og som ikke behandler meg bra. Grunnen er vel fordi jeg tror at jeg ikke har sjangs på noe annet derfor fortsetter jeg bare i samme mønster.

Jeg blir livredd, rett og slett livredd når pene menn prøver seg på meg. Menn som er type modellpene. Da får jeg piggene ut med det samme og tror at det er satt opp skjulte kamera og slikt rundt meg.. Og dette har jeg av og til sagt til de som har prøvd seg.. Har også sagt at det finne et dusinvis andre kvinnfolk, så hvorfor velge meg? Disse mennene dette har skjedd med har blitt sjokkert over oppførselen min og sikkert trodd at jeg er klin gal.

Jeg gir også klar beskjed om at jeg ikke er ute etter sex osv.

Så.. Hva skal jeg gjøre? Pene menn kan jo få hvem pokker de vil?

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er klin gal.

 

Slapp litt av, utseende er ikke alt her i verden. 

For eksempel er det ikke sånn at modellpene menn automatisk vil behandle deg bra, altså.

 

Du må skaffe deg litt bedre selvtillit, og da snakker jeg ikke nødvendigvis knyttet til hvordan du ser ut. Hvis noen legger an på deg, prøv og legg til side det overfladiske som du har hengt deg sånn opp i og fokuser heller på personen, hva han sier og hvem han er. En bra match er en bra match, selv på tvers av utseendeskalaen. 

Og hvis han sjekker deg opp, så synes han jo høyst sannsynlig at du er attraktiv uansett ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir livredd, rett og slett livredd når pene menn prøver seg på meg. Menn som er type modellpene. Da får jeg piggene ut med det samme og tror at det er satt opp skjulte kamera og slikt rundt meg.. Og dette har jeg av og til sagt til de som har prøvd seg.. Har også sagt at det finne et dusinvis andre kvinnfolk, så hvorfor velge meg? Disse mennene dette har skjedd med har blitt sjokkert over oppførselen min og sikkert trodd at jeg er klin gal.

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

Det er vel mer nærliggende å tro at fyren er ute etter sex enn at det er skjult kamera. Sier ikke at de ikke er ute etter forhold, men om man først skal være skeptisk så er det vel greit å forholde seg til den vanligste og ganske kjipe trusselen.

Anonymous poster hash: 2edf4...0e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at de mennene du velger ikke er de beste og ikke behandler deg bra. Men et flott ytre er overhodet ikke synonymt med et flott indre, det kan jeg love deg. Bli litt mindre utseendefokusert og fokuser mer på personlighet og hvordan du ønsker å bli behandlet i forholdet.

Anonymous poster hash: 3b1bb...bda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når jeg gir beskjed om at jeg ikke vil ha sex og de likevel fortsetter kontakten med meg altså på sms/face osv selv om jeg kanskje bor en helt annen plass i landet- er det fortsatt bare sex da? Skjønner ingenting.

Ja, jeg bør jobbe med meg selv. Skjønner det.

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Mange pene vet ikke at de er pene, som du selv sier gjelder deg. Dette gjelder også menn så selvom han er kjekk er det ikke sikkert han går rundt å spiller på det til alle kvinner han går forbi og snakker med .

Og ja, selvom de bor på andre siden av landet kan det være kun sex de er ute etter, eller sms flørt og fremstå som at de vil noe mer, for alt vi vet. Enkelte menn er utspekulerte.



Anonymous poster hash: 44dda...dab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor det? Mange pene vet ikke at de er pene, som du selv sier gjelder deg. Dette gjelder også menn så selvom han er kjekk er det ikke sikkert han går rundt å spiller på det til alle kvinner han går forbi og snakker med .

Og ja, selvom de bor på andre siden av landet kan det være kun sex de er ute etter, eller sms flørt og fremstå som at de vil noe mer, for alt vi vet. Enkelte menn er utspekulerte.

Anonymous poster hash: 44dda...dab

Nei, kanskje ikke.. Men om det kun er sex de er ute etter så hvorfor gidde å drive på å sende mld til meg om jeg har hatt en bra dag, at jeg har så fine øyne blabla når de kan få hvem som helst andre?

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kanskje ikke.. Men om det kun er sex de er ute etter så hvorfor gidde å drive på å sende mld til meg om jeg har hatt en bra dag, at jeg har så fine øyne blabla når de kan få hvem som helst andre?

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

Er jo deilig å kunne flørte litt i hverdagen og å holde et par muligheter åpne så lenge man er singel da, betyr ikke at man er klar for å fri.

Hadde ikke dvelt så mye ved disse sporadiske flørterne, fokuser mer på å finne en god mann der hvor du bor ☺

Anonymous poster hash: 3b1bb...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som om menn er helt din greie. Men heldigvis består verden av mer enn menn, hva med finne deg en dame?



Anonymous poster hash: 9f5c8...f02
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Virker ikke som om menn er helt din greie. Men heldigvis består verden av mer enn menn, hva med finne deg en dame?

Anonymous poster hash: 9f5c8...f02

 

 

Nei, jeg er veldig redd menn og deres hensikter.. Men blir vel litt feil å finne meg en dame når jeg ikke tenner på damer på den måten :P

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, jeg er veldig redd menn og deres hensikter.. Men blir vel litt feil å finne meg en dame når jeg ikke tenner på damer på den måten :P

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

 

Det triste er at din frykt for menn og deres hensikter ikke er helt irrasjonell. Men hvis du vil ta viktige livsvalg ut fra hva som tenner deg, må du vel leve med risikoen menn representerer.

Anonymous poster hash: 9f5c8...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det triste er at din frykt for menn og deres hensikter ikke er helt irrasjonell. Men hvis du vil ta viktige livsvalg ut fra hva som tenner deg, må du vel leve med risikoen menn representerer.

Anonymous poster hash: 9f5c8...f02

 

 

Ja, jeg skal jo ikke nekte for det.. Jeg har vel en tendens til å ta alle under en kam når det gjelder slike ting. Jævlig trist egentlig at jeg ikke klarer å stole på det motsatte kjønn i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får til stadighet høre at jeg undervurderer mitt eget utseende og det stemmer nok ganske bra. Mitt valg av menn faller stadig på de som ikke er av de beste og som ikke behandler meg bra. Grunnen er vel fordi jeg tror at jeg ikke har sjangs på noe annet derfor fortsetter jeg bare i samme mønster.

Jeg blir livredd, rett og slett livredd når pene menn prøver seg på meg. Menn som er type modellpene. Da får jeg piggene ut med det samme og tror at det er satt opp skjulte kamera og slikt rundt meg.. Og dette har jeg av og til sagt til de som har prøvd seg.. Har også sagt at det finne et dusinvis andre kvinnfolk, så hvorfor velge meg? Disse mennene dette har skjedd med har blitt sjokkert over oppførselen min og sikkert trodd at jeg er klin gal.

Jeg gir også klar beskjed om at jeg ikke er ute etter sex osv.

Så.. Hva skal jeg gjøre? Pene menn kan jo få hvem pokker de vil?

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

 

Du driver #shittesting101...

 

nr1: Har også sagt at det finne et dusinvis andre kvinnfolk, så hvorfor velge meg? 

 

nr2: Jeg gir også klar beskjed om at jeg ikke er ute etter sex osv.

 

Du screener underbevisst hvor selvsikre vi menn er med å reagere slik ..det morsomme er at kvinner er seg selv ikke bevisste på dette selv. Som du selv egentlig sier på slutten her 

 

Disse mennene dette har skjedd med har blitt sjokkert over oppførselen min og sikkert trodd at jeg er klin gal.

 

Ikke vet jeg ..det ligger i naturen din så why fix something that ain`t broke? :)

Anonymous poster hash: 748b3...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Du driver #shittesting101...

 

nr1: Har også sagt at det finne et dusinvis andre kvinnfolk, så hvorfor velge meg? 

 

nr2: Jeg gir også klar beskjed om at jeg ikke er ute etter sex osv.

 

Du screener underbevisst hvor selvsikre vi menn er med å reagere slik ..det morsomme er at kvinner er seg selv ikke bevisste på dette selv. Som du selv egentlig sier på slutten her 

 

Disse mennene dette har skjedd med har blitt sjokkert over oppførselen min og sikkert trodd at jeg er klin gal.

 

Ikke vet jeg ..det ligger i naturen din så why fix something that ain`t broke? :)

Anonymous poster hash: 748b3...646

 

 

Kan du utdype det litt mer er du snill?Shittesting? :P

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får til stadighet høre at jeg undervurderer mitt eget utseende og det stemmer nok ganske bra. Mitt valg av menn faller stadig på de som ikke er av de beste og som ikke behandler meg bra. Grunnen er vel fordi jeg tror at jeg ikke har sjangs på noe annet derfor fortsetter jeg bare i samme mønster.

Jeg blir livredd, rett og slett livredd når pene menn prøver seg på meg. Menn som er type modellpene. Da får jeg piggene ut med det samme og tror at det er satt opp skjulte kamera og slikt rundt meg.. Og dette har jeg av og til sagt til de som har prøvd seg.. Har også sagt at det finne et dusinvis andre kvinnfolk, så hvorfor velge meg? Disse mennene dette har skjedd med har blitt sjokkert over oppførselen min og sikkert trodd at jeg er klin gal.

Jeg gir også klar beskjed om at jeg ikke er ute etter sex osv.

Så.. Hva skal jeg gjøre? Pene menn kan jo få hvem pokker de vil?

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

Og du vil ha en som ser deg for hvem du er og ikke bruker deg, bare fordi det er lett for ham å gjøre det pga. utseendet sitt? :)

 

Jeg blir ekstra forsiktig selv når jeg omgås veldig pene jenter. Har ikke lyst til å bli lurt trill rundt (igjen) for så å ta en masse dumme valg og ende opp såret (igjen). Kanskje det er slik for deg også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og du vil ha en som ser deg for hvem du er og ikke bruker deg, bare fordi det er lett for ham å gjøre det pga. utseendet sitt? :)

 

Jeg blir ekstra forsiktig selv når jeg omgås veldig pene jenter. Har ikke lyst til å bli lurt trill rundt (igjen) for så å ta en masse dumme valg og ende opp såret (igjen). Kanskje det er slik for deg også? :)

 

Stemmer! :) 

 

Jeg er også livredd for å bli lurt. Orker det bare ikke, men synd at det skal ødelegge så mye for meg. Jeg har alltid hatt en regel om at jeg ikke kan snakke med menn i dress, generelt "strøkne" menn som har god jobb, ser dritbra ut, har fine biler osv. Hvorfor spør jeg meg selv? Jo, fordi jeg føler de er altfor bra for meg. Jeg klarer ikke oppføre meg rundt de og får nesten totalt angst når de stiller meg spørsmål, gir meg komplimenter.. Da kan jeg nærmest bli frekk og si ting som "ha deg bort jævla player du er way over my league." Jeg må slutte å oppføre meg sånn, skjønner jo det.. Men jeg blir bare helt teit!

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fint du er litt ydmyk :) Er alt for mange damer som er litt for høye på seg selv og nærmest tror vi menn skal være glade for oppmerksomheten uansett hvordan dama ser ut.

 

 



Anonymous poster hash: 2edf4...0e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes det er fint du er litt ydmyk :) Er alt for mange damer som er litt for høye på seg selv og nærmest tror vi menn skal være glade for oppmerksomheten uansett hvordan dama ser ut.

 

 

Anonymous poster hash: 2edf4...0e0

 

 

Hehe vel der får dere i alle fall space fra meg :P Men kunne ønske det gikk an å finne ut om en mann var "ekte" før man valgte å møte han videre, men det er vel vanskelig :P 

 

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe vel der får dere i alle fall space fra meg :P Men kunne ønske det gikk an å finne ut om en mann var "ekte" før man valgte å møte han videre, men det er vel vanskelig :P

Anonymous poster hash: 6b050...f9d

Som regel så stemmer magefølelsen din. Gir han deg ikke trygghet så kan du neppe stole på ham. Bare la vær å ha sex før hvert fall tredje daten, så rekker du å finne ut hva slags fyr du har med å gjøre før du har gått "all in".

Anonymous poster hash: 3b1bb...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...