Gå til innhold

Jeg ble gravid til slutt!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg hadde et innlegg her for en stund siden, der jeg øste ut mine frustrsasjoner over prøvingen. Selv om vi ikke hadde prøvd i evigheter, følte jeg at jeg mistet motet, og overbeviste meg selv om at jeg sikkert ikke kunne bli gravid...

Men nå! Etter 5 måneders prøving var det positiv graviditetstest i går kveld! Ville bare takke alle for oppmuntring da jeg trengte det, og ønske alle andre lykke til med prøvingen.

Jeg ser fram til en spennende tid, men er selvfølgelig også nervøs for at noe skal gå galt. Men først: GLEDE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy! Gratulerer! Kjenner meg veldig igjen i katastrofetenkingen om at man tror man ikke kan bli gravid når det ikke klaffer med en gang, så det er godt å se at dette ikke stemmer! Lykke til videre i svangerskapet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest apriljente:

Da er jeg spent på om det har skjedd noe i livet ditt som gjorde at du fikk fokuset bort fra å bli gravid.

Eller skjedde det bare sånn uten videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Svar til deg over: jeg prøvde vel egentlig bare å tenke litt mindre på det. Til å begynne med leste jeg masse bøker og var kjempegira, men etterhvert ble det litt dumt, og jeg klarte faktisk å ikke tenke så mye på det.

Jeg begynte å forestille meg "worst case scenario", at jeg ikke kunne bli gravid, vi snakket om hva vi evt skulle gjøre da (adopsjon, prøverør etc). Jeg vet at 5 mnd ikke er så lenge egentlig, men det føltes likevel sånn for oss.

Vi hadde for øvrig sex annenhver dag rundt (da jeg trodde jeg hadde) eggløsning.

Med den litt negative innstillingen, ble det en herlig positiv overraskelse at jeg ble gravid!

Jeg vil ønske alle andre lykke til også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :-) Var prøver i 6 mnd selv, så jeg vet hvor deilig det er å lykkes da! Og likevel så er jo ikke 5-6 mnd lenge å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...