AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1 Del Skrevet 26. oktober 2015 Skal jobbe nattevakt om noen dager, og aner virkelig ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom natten. Blir dårlig i magen av å drikke kaffe og energidrikker, så trenger noen andre tips! Hva gjør dere for å holde dere våkne?Anonymous poster hash: 6312e...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Del Skrevet 26. oktober 2015 sov i forkant. kan du ikke drikke kaffe med melk eller noe heller? Anonymous poster hash: 84bbe...fa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #3 Del Skrevet 26. oktober 2015 sov i forkant. kan du ikke drikke kaffe med melk eller noe heller?Anonymous poster hash: 84bbe...fa1 Blir dårlig av kaffe, så tviler på at melk gjør det noe bedre. Skal jo det, men sovner ikke lett på dagen, så blir ikke veldigmye soving før vakten Anonymous poster hash: 6312e...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirhjerte Skrevet 26. oktober 2015 #4 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hadde jeg vært deg hadde jeg nok prøvd å snudd litt på døgnet allerede nå. Prøv å legg deg senere og stå opp senere i et par dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinder Skrevet 26. oktober 2015 #5 Del Skrevet 26. oktober 2015 Dersom det er full aktivitet så går det nok greit - får ikke tid til å bli trett på sykehjem og slike plasser. Om ikke så sørg for å holde deg i aktivitet. Sterkt lys og te hjelper også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå