Gå til innhold

Slett


Zyzz

Anbefalte innlegg

Er så redd for å sende meldingen. Men har ikke fungert psykisk eller fysisk idag.

Har vært kvalm å løyen hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så redd for å sende meldingen. Men har ikke fungert psykisk eller fysisk idag.

Har vært kvalm å løyen hele dagen.

Hadde det akkurat slik som deg for en uke siden, så kjenner følelsen, Men det gikk veldig bra! Fikk positivt svar tilbake.

Kom igjen!! bare gjør det!! :)

Anonymous poster hash: 24fb2...9be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, dropp det - uansett for sent å gjøre noe med nå. Alle her skriver at du får høre det hvis hun blir gravid. Jeg vil rette det til at du får høre det hvis hun blir gravid og velger å gjennomføre svagerskapet. La saken ligge, men kom deg for all del til legen og ta en grundig sjekk for kjønnssykdommer. Du er sikkert ikke den eneste hun har hatt ubeskyttet sex med...

Anonymous poster hash: 5bb96...f13

 

Hørt om angrepille?

Anonymous poster hash: d0a72...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker helt konkret forslag til tekst:

 

"Hei (..........). Tusen takk for en magisk kveld/natt! Vil gjerne bli bedre kjent med deg. Hva tenker du? Lyst til å finne på noe hyggelig en av dagene? Hilsen ........."



Anonymous poster hash: 5bb96...f13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skriv "det var hyggelig". At du sender melding impliserer at du synes det var hyggelig. Lær å kommunisere litt mer subtilt.

Anonymous poster hash: 52425...ac1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis du ønsker helt konkret forslag til tekst:

 

"Hei (..........). Tusen takk for en magisk kveld/natt! Vil gjerne bli bedre kjent med deg. Hva tenker du? Lyst til å finne på noe hyggelig en av dagene? Hilsen ........."

Anonymous poster hash: 5bb96...f13

 

Hvor gammel er du?:P

Det er ingen som sier "Tusen takk for en magisk natt!". Ikke som er 20 og 22 år i hvert fall.

Anonymous poster hash: 24fb2...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørt om angrepille?

Anonymous poster hash: d0a72...b99

Eeeeeeh... Ja, selvfølgelig. Er jo ikke det jeg mener. Dersom hun tar angrepille vil hun ikke få klarhet i evt graviditet - ergo ikke noe problem. Det jeg mener er at TS neppe får vite det hvis jenta mot forodning faktisk blir gravid og så tar abort. Det er vel neppe noe man tar ringerunde på til potensielle fedre dersom man allerede har bestemt seg. Ergo; det er da slett ingen selvfølge at han får vite om det dersom hun skulle bli (bevisst) gravid som følge av dette - tatt i betraktning slik saken står nå. Dersom hun derimot blir gravid og føder et barn om noen måneder er det vel rimelig innlysende at dette kommer for dagen. Det er jeg helt enig i. Likevel ikke sikkert at han er faren, da. Dette vet vi strengt tatt ingenting om.

Anonymous poster hash: 5bb96...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du? :P

Det er ingen som sier "Tusen takk for en magisk natt!". Ikke som er 20 og 22 år i hvert fall.

Anonymous poster hash: 24fb2...9be

Joda, det er det så absolutt - det kommer vel mere an på personligheten til avsender.

Anonymous poster hash: 5bb96...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte nå tenke over hva jeg skrev sist gang jeg hadde en ONS. Det var i en europeisk storby (derav engelsken). Jeg skrev enkelt og greit:

 

"You're amazing!"

 

Ikke bare fikk jeg et positivt svar ganske straks, men to dager senere ville hun invitere meg med på en drink (noe jeg ikke hadde anledning til). Men jeg hadde nok ikke skrevet akkurat det der til en annen kvinne. Andre trenger en litt røffere behandling. Man må se situasjonen og kvinnen an. 

:)

Endret av JakeGreen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skrevet at jeg hadde det veldig hyggelig sist gang dere møttes og spurt om hun ville tatt en kaffe en dag.

Anonymous poster hash: 62fe1...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skrevet at jeg hadde det veldig hyggelig sist gang dere møttes og spurt om hun ville tatt en kaffe en dag.

Anonymous poster hash: 62fe1...762

 

Vennligst forklar logikken her. 

 

Man har hatt sex og så skal man drikke kaffe? I min verden høres det ut som et steg tilbake.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Snerk

Vennligst forklar logikken her. 

 

Man har hatt sex og så skal man drikke kaffe? I min verden høres det ut som et steg tilbake.

:)

 

Nå, du. Er ikke det ganske kjent at det er slik det ofte gjøres i Norge? Ha sex, så bli kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå, du. Er ikke det ganske kjent at det er slik det ofte gjøres i Norge? Ha sex, så bli kjent?

 

Går fint det, men ser ikke hvorfor man nødvendigvis skal møtes på kafe for å ta en kaffe, så sant det ikke er noe man elsker å gjøre da.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...