Gå til innhold

Slett


Zyzz

Anbefalte innlegg

Ønsker denne tråden slettet grunnet min identitet. Har fått alle svar jeg trenger.

Endret av Zyzz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det var en helt ok melding å sende :) 



Anonymous poster hash: e0c59...fa9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du spørre om hun bruker prevensjon? 



Anonymous poster hash: 91457...9f2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en dårlig melding, ja. Jeg hadde blitt snurt over å få en sånn melding. Takk heller for en fin helg, og foreslå å møtes igjen snart. Da kan du heller komme inn på tema ansikt til ansikt, hvis hun sier ja til et nytt møte.



Anonymous poster hash: 2fc3e...723
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kom på vi ikke bruke prevensjon, tanker rundt dette?" 

 

xD



Anonymous poster hash: 95232...b2a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor skal du spørre om hun bruker prevensjon? 

Anonymous poster hash: 91457...9f2

 

 

Vil jo ikke bli pappa enda :)

 

 

Det er en dårlig melding, ja. Jeg hadde blitt snurt over å få en sånn melding. Takk heller for en fin helg, og foreslå å møtes igjen snart. Da kan du heller komme inn på tema ansikt til ansikt, hvis hun sier ja til et nytt møte.

Anonymous poster hash: 2fc3e...723

 

 

Føler det blir litt awkward å foreslå å møtes igjen. Er flau av meg :(

Tenkte det var en fin måte å spør om dette etter første tekst for å se om hun vil snakke mer på en måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 2Bhonest

Vil jo ikke bli pappa enda :)

 

 

Føler det blir litt awkward å foreslå å møtes igjen. Er flau av meg :(

Tenkte det var en fin måte å spør om dette etter første tekst for å se om hun vil snakke mer på en måte?

Men du pulte henne uten kondom... Da er du klar for å bli far, eller bruker kondom.

Anyway bør du ikke nevne det i en sms om manglende bruk av kondom. Det kommer garantert opp en gang om hun er blitt gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal skrive det du foreslo. Jeg synes du skal si at det var hyggelig sist og spør om hun vil treffes igjen! Det er IKKE awkward, det er helt vanlig. Bedre enn ditt forslag i hvert fall.



Anonymous poster hash: 24fb2...9be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo ikke bli pappa enda :)

 

 

Føler det blir litt awkward å foreslå å møtes igjen. Er flau av meg :(

Tenkte det var en fin måte å spør om dette etter første tekst for å se om hun vil snakke mer på en måte?

 

Det er i hvert fall "awkward" å spørre om noe sånn på sms, og ikke foreslå å møtes igjen. Da framstår du som totalt useriøs. Det er ikke en fin måte å finne ut om hun vil snakke mer! 

Anonymous poster hash: 2fc3e...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er i hvert fall "awkward" å spørre om noe sånn på sms, og ikke foreslå å møtes igjen. Da framstår du som totalt useriøs. Det er ikke en fin måte å finne ut om hun vil snakke mer! 

Anonymous poster hash: 2fc3e...723

 

 

Så hva bør jeg skrive? Er så forvirra.

 

"Hei [mitt navn] her. Takk for en fin kveld, møtes igjen?"

 

Føler det bare virker som jeg er ute etter sex da, noe jeg ikke er.

 

Er 20 og hun er 22. Om det har noe å si.

Endret av Zyzz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Jeg synes meldingen du er i ferd med å sende er skikkelig dårlig. Hvis jeg var mottaker ville jeg enten latt være å svare eller svart noe som at "Angret som faen, men slapp helt av;  jeg tok angrepilla!"
 

Hvis du virkelig er interessert i henne skjønner jeg ikke hvorfor du ønsker å fremstå som en kynisk idiot av en fyr? Det finnes ikke noe mindre tiltrekkende enn sånne. Send henne en melding om at du synes dere hadde en fantastisk koselig kveld/natt og at du gjerne ønsker å treffe henne igjen dersom hun også er interessert i det? Mye bedre å være ærlig enn å spille usjarmerende kjekkas, spør du meg...



Anonymous poster hash: 5bb96...f13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, ikke skriv det der. Veldig klein og dårlig måte å starte en samtale på. Om du derimot ikke ville blitt kjent med henne, men bare ville forsikret deg om at du ikke skulle blitt far, hadde det vært en grei melding ;)

Du kan jo som du skrev rett ovenfor her takke for en fin kveld, og spørre hva hun gjør etc, for å se hvordan hun responderer. Virker hun interessert, kan du så spørre om å møtes igjen! 

Gjelder å ikke starte så innmari brått. Du vil jo ikke skremme henne vekk...

Endret av norway
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei [mitt navn] her. Var hyggelig å treffe deg på fredag :) Hatt en fin dag?"

Svarer hun, så følger du opp med å treffes. Svarer hun ikke, var hun ikke interessert i noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hva bør jeg skrive? Er så forvirra.

 

"Hei [mitt navn] her. Takk for en fin kveld, møtes igjen?"

 

Føler det bare virker som jeg er ute etter sex da, noe jeg ikke er.

 

Er 20 og hun er 22. Om det har noe å si.

 

Jeg har jo allerede gitt deg et tips om hva du bør skrive, så hvorfor så forvirret? Si at du har lyst til å treffe henne igjen, og IKKE nevn noe om manglende prevensjon.

Anonymous poster hash: 2fc3e...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva bør jeg skrive? Er så forvirra.

 

"Hei [mitt navn] her. Takk for en fin kveld, møtes igjen?"

 

Føler det bare virker som jeg er ute etter sex da, noe jeg ikke er.

 

Er 20 og hun er 22. Om det har noe å si.

Ihvertfall veldig mye bedre enn det første forslaget ditt.

 

Hva med å spørre om hun vil være med på et eller annet som ikke er type hjemmedate eller åpenbart legger opp til sex. Da får dere tid sammen og kan bli bedre kjent og du får tydelig vist at du ikke kun er ute etter kroppen hennes.

Anonymous poster hash: 5bb96...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva bør jeg skrive? Er så forvirra.

 

"Hei [mitt navn] her. Takk for en fin kveld, møtes igjen?"

 

Føler det bare virker som jeg er ute etter sex da, noe jeg ikke er.

 

Er 20 og hun er 22. Om det har noe å si.

Da sier du "Hei. Takk for sist. Det var veldig hyggelig! Har du lyst til å bli med på kafe en dag?". Eller noe annet som du kunne tenke deg å gjøre. Invitere på middag er kanskje litt too much første gangen.

Da signaliserer du at du er interessert i noe mer, og ikke bare sex i hvert fall - hvis du inviterer til noe konkret, og ikke bare spør om å møtes.

Hadde du sendt meg melding og takket for sist, og spurt om å møtes igjen, så hadde jeg tolket det som kun en invitasjon til sex. Du bør derfor foreslå at dere møtes og gjør noe annet :)

Anonymous poster hash: 24fb2...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Hei [mitt navn] her. Var hyggelig å treffe deg på fredag :) Hatt en fin dag?"

Svarer hun, så følger du opp med å treffes. Svarer hun ikke, var hun ikke interessert i noe mer.

 

Tror jeg går for denne. Hva om hun ikke svarer? Skal jeg bare glemme å nevne det med prevensjon da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg går for denne. Hva om hun ikke svarer? Skal jeg bare glemme å nevne det med prevensjon da?

Nei? Om hun blir gravid kommer du til å få høre om det uansett, slutt å vær teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Tror jeg går for denne. Hva om hun ikke svarer? Skal jeg bare glemme å nevne det med prevensjon da?

 

Har hun navnet ditt og kontaktinformasjonen din, så får du nok beskjed hvis det er slik at hun eventuelt er blitt gravid. 

 

Neste gang lar du være å ha sex uten kondom. Du burde vel vurdere å sjekke deg for kjønnssykdommer også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg går for denne. Hva om hun ikke svarer? Skal jeg bare glemme å nevne det med prevensjon da?

Ja, dropp det - uansett for sent å gjøre noe med nå. Alle her skriver at du får høre det hvis hun blir gravid. Jeg vil rette det til at du får høre det hvis hun blir gravid og velger å gjennomføre svagerskapet. La saken ligge, men kom deg for all del til legen og ta en grundig sjekk for kjønnssykdommer. Du er sikkert ikke den eneste hun har hatt ubeskyttet sex med...

Anonymous poster hash: 5bb96...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...