AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg skulle gjerne hatt noe å sysle med nå i høst. Kan gjerne ta litt tid, jeg har god tid. Har god tilgang til ting fra naturen, og en del utstyr til diverse diy 😄 En god del verktøy osv har jeg også, men ikke svære vinkelsager liksom🙊 Så lurte på om noen har noen ideer til meg? Kan gjerne være noe som kan bli til julegaver, pynt innendørs eller ja- det meste så kan være kjekt å dille med :-) (Og gir et kjekt resultat 😉) Ikke sying, strikking, hekling eller brodering vel og merke ;-) Blir glad for forslag!😄Anonymous poster hash: cbe82...d0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #2 Del Skrevet 26. oktober 2015 Har du sjekket ut bloggen mitt lille prosjekt?Anonymous poster hash: 91933...0bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2015 #3 Del Skrevet 27. oktober 2015 Veldig vanskelig å gi konkrete tips når du ikke sier noe om hva du vil lage, men jeg vil anbefale deg å søke på pinterest. Der finner i alle fall jeg veldig mye inspirasjon! Anonymous poster hash: 80573...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marleneby Skrevet 28. oktober 2015 #4 Del Skrevet 28. oktober 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå