AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #1 Del Skrevet 25. oktober 2015 Vært veldig trøtt og slapp den siste tiden, sovet mye, ømme bryster, småkvalm til tider, lavt energinivå, svimmel når jeg reiser meg til tider. Mulige årsaker (av det jeg tror det kan være) - gravid - p-piller - dårlig kosthold og trening de siste ukene Hva tror du? jeg må få tilbake energinivået mitt. Er så lei av å bestandig være trøtt og sliten... Anonymous poster hash: 1edb1...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #2 Del Skrevet 25. oktober 2015 Gå og snakk med legen din. Anonymous poster hash: edda2...996 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Del Skrevet 25. oktober 2015 Vært veldig trøtt og slapp den siste tiden, sovet mye, ømme bryster, småkvalm til tider, lavt energinivå, svimmel når jeg reiser meg til tider. Mulige årsaker (av det jeg tror det kan være) - gravid - Ta en graviditetstest - p-piller - mulig bivirkning - dårlig kosthold og trening de siste ukene - Det er høst og normalt at energinivået kan gå ned. Svimmelhet er normalt når musklene er stive. Er du i tvil bestill legetime Hva tror du? jeg må få tilbake energinivået mitt. Er så lei av å bestandig være trøtt og sliten... Anonymous poster hash: 1edb1...633 Anonymous poster hash: ffb45...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #4 Del Skrevet 26. oktober 2015 P pillene Anonymous poster hash: e1e8e...7ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #5 Del Skrevet 26. oktober 2015 Hadde vært greit med egen KG-Doktor på det forumet her, tenker jeg.. Anonymous poster hash: e845d...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #6 Del Skrevet 26. oktober 2015 Synes det er skummelt folk er så tette at de spør på et forum om sin egen helse... Anonymous poster hash: 7b111...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #7 Del Skrevet 26. oktober 2015 Vi er ikke leger her inne og skal ikke stille diagnoser 1. Ta en graviditetstest 2. Snakk med legen din Anonymous poster hash: 27382...d60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå