AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #7301 Del Skrevet 24. oktober 2016 Kake hver dag?? Kan da lage sunnere ting som passer i hverdagen? Brød, rundstykker feks? Også såå stolt da. Anonymkode: cd8b9...c2a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #7302 Del Skrevet 24. oktober 2016 Hun baker jo bare nesten kake.... Da er det ikke så ille, slike nesten kaker er jo rene helsekosten. Anonymkode: 12d42...963 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 24. oktober 2016 #7303 Del Skrevet 24. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun baker jo bare nesten kake.... Da er det ikke så ille, slike nesten kaker er jo rene helsekosten. Anonymkode: 12d42...963 Det så da ut som det var ganske ekte kake dette? Smør, sukker og hvetemel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 24. oktober 2016 #7304 Del Skrevet 24. oktober 2016 6 minutter siden, *Pixie* skrev: Det så da ut som det var ganske ekte kake dette? Smør, sukker og hvetemel? Måten hun skrev på mente nok AB. Baker nesten kake hver eneste dag 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 24. oktober 2016 #7305 Del Skrevet 24. oktober 2016 Akkurat nå, Wenda skrev: Måten hun skrev på mente nok AB. Baker nesten kake hver eneste dag Åja, "nestenkake". Hvis det var ment som en ting så er det vel ett ord? Eller blir det det samme som "brunsaus"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 24. oktober 2016 #7306 Del Skrevet 24. oktober 2016 Eller rett og slett bare rett ord på feil plass i en setning. Tipper det skulle stå "baker kake nesten hver dag" 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 24. oktober 2016 #7307 Del Skrevet 24. oktober 2016 Herregud så mye som de pusher bloggen! Ser jo ut som spam, det er omtrent i hvert eneste innlegg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 24. oktober 2016 #7308 Del Skrevet 24. oktober 2016 2 timer siden, MalloryK skrev: Herregud så mye som de pusher bloggen! Ser jo ut som spam, det er omtrent i hvert eneste innlegg Av og til klør jeg i fingrene etter å rapportere de postene som spam Men da blir jeg bare kastet ut, og kan ikke ta del i underholdningen. Og de gullkornene som dukker opp der inne av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #7309 Del Skrevet 24. oktober 2016 13 timer siden, knallerter skrev: ååå nå ble jeg redd Er du redd for å være kjedelig? Det er jo ganske forståelig da Over til mfb: nå starter julegalskapen snart! Bare to måneder igjen nå, og fru T er klar til tidenes julespamming! Anonymkode: 59752...71c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #7310 Del Skrevet 24. oktober 2016 Vagina cockies all the way. Artig Anonymkode: 16e02...892 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 24. oktober 2016 #7311 Del Skrevet 24. oktober 2016 4 timer siden, MalloryK skrev: Herregud så mye som de pusher bloggen! Ser jo ut som spam, det er omtrent i hvert eneste innlegg Ja, jeg meldte meg ut av den grunnen. Orket ikke se den bloggen opp og ned, trodde det var en gruppe for å diskutere mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #7312 Del Skrevet 24. oktober 2016 3 minutter siden, Wanda Maximoff skrev: Ja, jeg meldte meg ut av den grunnen. Orket ikke se den bloggen opp og ned, trodde det var en gruppe for å diskutere mat. Så bra du meldte deg ut.... Anonymkode: 2beb6...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 24. oktober 2016 #7313 Del Skrevet 24. oktober 2016 Hun spammer vel bloggen fordi hun nå tjener tusner per mnd! Det hun gjør funker, så det stopper vel ikke med det første. Faste gjengen som forguder henne hjelper henne å holde plassen oppe, og nå når det nærmer seg julebakst spretter hun vel fort opp til topp 5 iom hun er på plass 14. per dags dato.. Utrolig at måten hun har drevet på gir henne denne belønningen. Viser bare at blogging er en "jobb" som bør dø ut.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #7314 Del Skrevet 25. oktober 2016 Kan vel ikke tjene penger på den ussle mat bloggen der?? Anonymkode: 16e02...892 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 25. oktober 2016 #7315 Del Skrevet 25. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan vel ikke tjene penger på den ussle mat bloggen der?? Anonymkode: 16e02...892 Enhver kan tjene penger på blogg, det handler jo bare om hvor mange som klikker seg inn. Hun har funnet et marked som ligger litt utenfor den typiske bloggleseren, så de sammenligner nok ikke bloggen hennes med de typiske toppbloggerne heller. Hun håver nok ikke inn store summer, tror vel kanskje ikke hun har noen sponsorer etc. ennå, men noe blir det jo på klikk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 25. oktober 2016 #7316 Del Skrevet 25. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan vel ikke tjene penger på den ussle mat bloggen der?? Anonymkode: 16e02...892 Hvis du søker på utbetaling bloggliste.no så ser du at den bloggen har kvalifisert seg for utbetaling på noen tusen i flere måneder. De ligger stabilt innenfor nedre grense for utbetaling.. og jeg tipper at i oktober ligger de høyt nok for å få en fin sum. Så jo hun tjener greie penger på bloggen per dags dato. Vi snakker ikke millioner, men noen tusen per mnd for å gjøre nada egentlig.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. oktober 2016 #7317 Del Skrevet 25. oktober 2016 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Tekola, forumansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2016 #7318 Del Skrevet 25. oktober 2016 11 timer siden, Lileep skrev: Hvis du søker på utbetaling bloggliste.no så ser du at den bloggen har kvalifisert seg for utbetaling på noen tusen i flere måneder. De ligger stabilt innenfor nedre grense for utbetaling.. og jeg tipper at i oktober ligger de høyt nok for å få en fin sum. Så jo hun tjener greie penger på bloggen per dags dato. Vi snakker ikke millioner, men noen tusen per mnd for å gjøre nada egentlig.. Nja, nå er jeg enig med deg i at det er blogging er en jobb jeg anser som litt flåsete; men vil ikke påstå at hun gjør ingenting. Hun pusher trossalt den bloggen for harde livet, bruker enormt mye tid i gruppen og bruker sikkert en del tid på å lage disse innleggene. Anonymkode: 1fcc2...25e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 25. oktober 2016 #7319 Del Skrevet 25. oktober 2016 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja, nå er jeg enig med deg i at det er blogging er en jobb jeg anser som litt flåsete; men vil ikke påstå at hun gjør ingenting. Hun pusher trossalt den bloggen for harde livet, bruker enormt mye tid i gruppen og bruker sikkert en del tid på å lage disse innleggene. Anonymkode: 1fcc2...25e Hun skriver av oppskrifter som står andre steder på nettet, endrer på 1 ingrediens, tar halvgreie bilder.. gjort på max 10 min vil jeg tro men ja hun bruker mye tid i gruppa for å pushe bloggen, det er jeg enig i. Men måten hun får klikk på er jo allikevel en veldig sleip måte, på lik linje som de andre toppbloggeren gjør også. At slik "jobbing" skal føre til god inntekt er uforståelig i mine øyne.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2016 #7320 Del Skrevet 26. oktober 2016 Det som er trist her, er jo at dette kunne vært (og var en gang) en inspirerende Matgruppe hvor mange bidro og det var god stemning (til tross for litt pussige regler). Nå er det bare et sted for å kanalisere klikk til en middelmådig matblogg. Nei, takke meg til Trines matblogg, Gladkokken, Det søte liv som har noe å bidra med i bloggverdenen! Anonymkode: 5fa2d...e89 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg