Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Marillia

Som mangeårig Kg' er og godt voksen dame har jeg lest bittelitt i denne tråden sånn dann og vann, og ikke skjønt før nå at dere faktisk har rett i kritikken av MFB sin måte å håndtere ting. Jeg synes fremdeles gruppen er flott med tanke på oppskrifter, tips osv, særlig for de uten mange år på kjøkkenet. Helt ærlig driter jeg i om enkelte i gruppen blir opphøyet, jeg er der for å finne oppskrifter, ikke gudinnetilbeding... Jeg er litt for lat til å være aktiv der med bilder og innlegg, men har jaggu tenkt mange ganger at jeg burde ha sendt  en viss person 3-4 middagstallerkner som hint i å variere til bilder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

^ Send over en lampe i samme slengen også da, så man slipper det gule lyset som vasker ut alle fargene. :-)

Anonymkode: 8a428...c39

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, skruf skrev:

@NoraMakrona

Siden du er innafor i MFB, kan du forklare hva Niennas har gjort feil? Hvilke regler har hun brutt for å bli tuppet på ræva ut av gruppen? Synes du dette er greit? Føler du at du kan stå inne for hvordan "gjester" blir behandlet på den gruppen?

(med fare for at jeg husker brukernavnet til Nora fra MFB feil nå, men det var noe med Nora og makron)

Hei Skruf! Du har ikke husket feil, det er nok meg du ville frem til :) Kan ikke huske å ha sett noen regler bli brutt, og i det tilfelle er det heller ikke noe jeg personlig ville stått inne for. Niennas kan evt sende en pm til f.eks admin J om hun føler seg urettferdig utkastet. Jeg har dessverre ikke lenger muligheten til å sjekke opp utkastelsesgrunn, ettersom jeg sa fra meg min plass i admingruppen i går. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, NoraMakrona skrev:

Hei Skruf! Du har ikke husket feil, det er nok meg du ville frem til :) Kan ikke huske å ha sett noen regler bli brutt, og i det tilfelle er det heller ikke noe jeg personlig ville stått inne for. Niennas kan evt sende en pm til f.eks admin J om hun føler seg urettferdig utkastet. Jeg har dessverre ikke lenger muligheten til å sjekke opp utkastelsesgrunn, ettersom jeg sa fra meg min plass i admingruppen i går. 

Hei Nora! Siden jeg ikke en gang kan se at gruppa eksisterer lenger, så hadde det vært flott om du sendte meg en PM her og gitt meg navnet til admin J, sånn at jeg kan sende en PM :)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Marimba skrev:

Jeg bare lurer på hva dere MFBforkjempere (dere som stikker innom tråden med jevne mellomrom og kaller oss alle for mobbere) synes om en slik behandling som @Niennas fikk? Kort oppsummert: Hun har lagt ut et svar hvor hun oppfordrer til å kutte ut gjær i hevefritt bakverk + lagt ut et innlegg ang opplæring rundt bruk av gjær. Hun har også skrevet her inne at hun har postet innleggene. Etter dette har hun blitt slettet. 

Synes dere virkelig det er greit og en profesjonell oppførsel av "Mat fra bunnen" Norges største matgruppe? 

(Hadde tenkt å tagge MFBforkjemperene her, slik at de ser spørsmålet og kan svare... men fant de ikke igjen i farta). 

Jeg er helt enig i at gjær ikke hører til i noen hevefribakst og tror ikke det var derfor hun ble slettet. 

Hun ble nok slettet fordi hun driver inne her og prater drit. 

Men hva dere vil om det. 

Hilsen admin. 

Anonymkode: d1be9...1c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt enig i at gjær ikke hører til i noen hevefribakst og tror ikke det var derfor hun ble slettet. 

Men hva dere vil om det. 

Hilsen admin. 

Da bør dere kaste ut gudinna også. Hun driver jo også og prater drit.

Anonymkode: d877a...8fb

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er en matgruppe. Legg heller ut gode oppskrifter og kos dere med mat istedet for drittslenging. 

Admin 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge ut gode oppskrifter? de drukner jo i hevefrie tebriks og blogg pushing.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

nettopp derfor bør medlemmer kjøre på og legge ut oppskrifter de mener er bedre da. 👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er vitsen med å legge ut gode oppskrifter, når de blir ignorert i flowen av bloggpushinger? I tillegg risikerer du jo å bli bannlyst dersom dine opskrifter får flere likes enn T sine. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med å legge ut gode oppskrifter, når de blir ignorert i flowen av bloggpushinger? I tillegg risikerer du jo å bli bannlyst dersom dine opskrifter får flere likes enn T sine. 

Det er bare tull. Ingen av oss i admingruppa gjør det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva dere vil om det. 

Hilsen admin. 

Der er jeg uenig, men vi tolker alle ting forskjellig, så der må vi nesten være enig om å være uenig.

men er ikke det lov altså? Synes dere det er greit å kaste meg ut av en gruppe når jeg oppfører meg i den gruppen, og bidrar? Det blir jo litt det samme som at jeg skal bli kastet ut av KG fordi jeg sitter på cafè og ler av forumtråder her inne. Og bare et forslag til dere: KG sender ut en advarsel eller to før du blir kastet ut :)

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en matgruppe. Legg heller ut gode oppskrifter og kos dere med mat istedet for drittslenging. 

Admin 

Det var jo det jeg gjorde, jooooo...

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, NoraMakrona skrev:

Å, håper du fortsatt kommer til å legge ut oppskrifter? Dine oppskrifter pleier å være så bra! Syns forresten jeg mener å huske at du hadde en blogg, stemmer det? I så fall vil jeg gjerne ha adressen! 

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva dere vil om det. 

Hilsen admin. 

Hvor prater Niennas dritt? Hun har da bare informert om at det var hun som skrev de to innleggene om gjær og heving, og hvorfor? Begynner å tro at det faktisk stemmer at man blir kastet ut bare de finner en kobling mellom KG og en "gjest" der inne... Skjønte umiddelbart at Niennas kom til å ryke til når hun outet seg selv, og vi fikk rett, gitt. Noen av adminsa på mat fra bunnen er så høye på seg selv at det er flaut. Vurderer seriøst å melde meg ut på grunn av måten de driver på (må bare sikre meg Noras oppskrifter først :P )

Endret av Thorn
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innlegget som ble slettet og som da indirekte ble grunnlag for utkastelse for en av medl..nei vent.. gjestene.., var jo i aller høyeste grad et innlegg for en matgruppe!  Jeg slutter ikke å forundre meg over administrasjon der inne :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare tull. Ingen av oss i admingruppa gjør det. 

Nå får du gi deg. Er det noe som har blitt bevist, så er det jo nettopp at den godeste dronninga deres er så hårsår at medlemmer blir kastet ut pga. BL.A det. Kan jo legge til at konstruktiv kritikk også er utkastelsesgrunn.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Problemet er at det er veldig provoserende når Tvblir så hengt ut av det med gjæren og innlegget i gruppa kunne jo leses som et laaangt innlegg pakket inn og smurt der eneste poeng  baå få fram hvor feil T tar. Vi følger med her og skjønner jo litt........ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Thorn skrev:

Å, håper du fortsatt kommer til å legge ut oppskrifter? Dine oppskrifter pleier å være så bra! Syns forresten jeg mener å huske at du hadde en blogg, stemmer det? I så fall vil jeg gjerne ha adressen! 

Jada, det kommer jeg nok til å fortsette med :) Tusen takk, så hyggelig sagt :) ja, det stemmer. Den er svært lett å finne om du googler brukernavnet mitt :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at det er veldig provoserende når Tvblir så hengt ut av det med gjæren og innlegget i gruppa kunne jo leses som et laaangt innlegg pakket inn og smurt der eneste poeng  baå få fram hvor feil T tar. Vi følger med her og skjønner jo litt........ 

Eh.... seriøst?  

Anonymkode: 00d37...581

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, Thorn skrev:

Hvor prater Niennas dritt? Hun har da bare informert om at det var hun som skrev de to innleggene om gjær og heving, og hvorfor? Begynner å tro at det faktisk stemmer at man blir kastet ut bare de finner en kobling mellom KG og en "gjest" der inne... Skjønte umiddelbart at Niennas kom til å ryke til når hun outet seg selv, og vi fikk rett, gitt. Noen av adminsa på mat fra bunnen er så høye på seg selv at det er flaut. Vurderer seriøst å melde meg ut på grunn av måten de driver på.

Og ja meld dere ut så slipper dere bekymre dere. Vi liker best medlemmer som koser seg med gruppa og vil lage god mat istedet for dårlig drama. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Og ja meld dere ut så slipper dere bekymre dere. Vi liker best medlemmer som koser seg med gruppa og vil lage god mat istedet for dårlig drama. 

Oh, the irony!

Anonymkode: 9cde1...463

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...