Gå til innhold

Til menn; når blir DU interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spiller du hard to get blir du hard to want. Vær ærlig og oppriktig. Virker som veldig mange jenter er tror at den typen oppførsel er grunnen til at en gitt mann ikke vil ha dem. "Jeg var for ivrig, og menn vil jakte, så han gikk." Det er så hinsides tåpelig. Nei, han gikk fordi han ikke var interessert i deg. Om han faktisk var det, så hadde han satt pris på ditt initiativ.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

Blir jeg interessert i en kvinne, så ignorerer jeg de følesene til de går vekk. 

 

Bare fordi man er interessert i noen betyr ikke at man må gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jeg interessert i en kvinne, så ignorerer jeg de følesene til de går vekk.

Bare fordi man er interessert i noen betyr ikke at man må gjøre noe med det.

Det var da et veldig spesielt svar..

Anonymous poster hash: 3b8e4...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

Det var da et veldig spesielt svar..

Anonymous poster hash: 3b8e4...72a

 

Det er mulig men det var et ærlig svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da et veldig spesielt svar..

Anonymous poster hash: 3b8e4...72a

 

Han er da også veldig spesiell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir interessert når det er en god kjemi mellom oss, at vi har gjensidige interesser og holdninger, og at jeg føler en tiltrekning utover det rent vennskapelige.

 

Hvis jeg føler at hun spiller spill og/eller ikke er ærlig med meg daler interessen rett til bunns. I et tidligere innlegg var det en som skrev at "hard to get is hard to want", det stemmer bra for min del også. Kvinner som spiller hard to get er som regel bare ute etter en egoboost uten å egentlig være interessert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har datet jenta ett par ganger, du synes hun er pen og søt, gode egenskaper har hun og, hun sender deg meldinger, flink til å ta kontakt og initiativ, men du føler liksom ikke at du er helt "der" enda.

Hva må til for at du blir mer interessert i jenta og vil treffe henne mer?

-Er det når hun plutselig blir stille; du har ikke hørt noe fra henne på en stund og lurer på om hun fremdeles er interessert ..?

-Er det når hun forteller deg rett som det er; jeg liker deg veldig godt, men det virker ikke som du gjør det tilbake så da kan vi like gjerne avslutte.

-er det når hun begynner å vise det motsatte; at hun ikke har tid og lyst til å møte deg?

Er det helt andre grunner?

Vennligst del med oss hva det er skal til for at dere innser at " hun vil jeg satse på", tror nemlig det er veldig mange oppgitte og triste jenter her som hadde satt veldig stor pris på deres svar :-)

Anonymous poster hash: 3b8e4...72a

Ingen av de tingene der gjør meg interessert, dessverre.

 

Hvis jeg kan være meg selv ovenfor henne uten at det skaper problemer og vice versa, så blir jeg nok interessert. I tillegg bør praktiske ting som at vi ønsker det samme for fremtiden, har felles interesser osv. være på plass.

Endret av Svampebobb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de. Er hun interessert bør hun vise det på en ærlig måte uten å spille dumme spill.

Amen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller du hard to get blir du hard to want. Vær ærlig og oppriktig. Virker som veldig mange jenter er tror at den typen oppførsel er grunnen til at en gitt mann ikke vil ha dem. "Jeg var for ivrig, og menn vil jakte, så han gikk." Det er så hinsides tåpelig. Nei, han gikk fordi han ikke var interessert i deg. Om han faktisk var det, så hadde han satt pris på ditt initiativ.

 

Signerer denne!

Er ingenting jeg blir mer møkk lei av enn "hard to get"-leken.

 

Ble fortalt en gang at kvinner liker å føle seg "jaktet på", men det er ikke alltid lett å forstå forskjellen mellom "hard to get" og "ikke interessert".

 

Dessuten er det tydelig at kvinner liker å føle at mannen er tiltrukket av henne. Er det da så rart at vi menn også ønsker å føle at hun viser interesse tilbake?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...