Gå til innhold

Til menn; når blir DU interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har datet jenta ett par ganger, du synes hun er pen og søt, gode egenskaper har hun og, hun sender deg meldinger, flink til å ta kontakt og initiativ, men du føler liksom ikke at du er helt "der" enda.

Hva må til for at du blir mer interessert i jenta og vil treffe henne mer?

-Er det når hun plutselig blir stille; du har ikke hørt noe fra henne på en stund og lurer på om hun fremdeles er interessert ..?

-Er det når hun forteller deg rett som det er; jeg liker deg veldig godt, men det virker ikke som du gjør det tilbake så da kan vi like gjerne avslutte.

-er det når hun begynner å vise det motsatte; at hun ikke har tid og lyst til å møte deg?

Er det helt andre grunner?

Vennligst del med oss hva det er skal til for at dere innser at " hun vil jeg satse på", tror nemlig det er veldig mange oppgitte og triste jenter her som hadde satt veldig stor pris på deres svar :-)

Anonymous poster hash: 3b8e4...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når hun har noe å gi meg.. når jeg kan lære noe av henne. Uten dette blir det bare for evt sex om så interessen er der for d.



Anonymous poster hash: 9a057...f4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er ikke noe magisk ingrediens for å få folk til å falle for en. noen blir man forelsket i, andre ikke, sånn er det bare



Anonymous poster hash: f39d5...c53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de grunnene du nevner er årsaker til å ikke bruke mere tid på jenta. Man dytter seg ikke på ei dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de grunnene du nevner er årsaker til å ikke bruke mere tid på jenta. Man dytter seg ikke på ei dame.

Årsaken til at jeg nevner de grunnene er fordi det i flere tilfeller er kommunikasjonssvikt mellom jenter og gutter. Jenter prøver motsatte teknikker for å se om han responderer - derfor spør jeg om det kan virke :)

Hva mener du da funker?

Anonymous poster hash: 3b8e4...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvertfall ikke når hun spiller, som i de eksemplene du nevner der.

Jeg blir interessert når kjemien , de felles interessene og den seksuelle tiltrekninga er på plass, og det som gjør at jeg kan vurdere å gå i forhold er om personligheten og livsstilen hennes passer med min. Ikke om hun tar mye eller lite kontakt eller spiller hard to get og populær eller ikke.



Anonymous poster hash: 0fdf1...823
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Ingen av de tingene der. Det handler om kjemi. Jeg kan godt ta initativ hver gang, men da må hun si ja også. Hvis hun sier nei to ganger på rad får hun invitere neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva må til for at du blir mer interessert i jenta og vil treffe henne mer?

 

Det er veldig vanskelig å gi et detaljert svar her. For min del tror jeg det er så enkelt som at enten liker jeg henne eller ikke. Enten ønsker jeg å se mer av henne eller ikke. Av og til kan det være at hun viser karaktertrekk eller oppførsel som gjør at jeg mister interessen, men jeg vet ikke om det er noe spesielt hun kan gjøre for å øke interessen.

 

 

-Er det når hun plutselig blir stille; du har ikke hørt noe fra henne på en stund og lurer på om hun fremdeles er interessert...?

-Er det når hun forteller deg rett som det er; jeg liker deg veldig godt, men det virker ikke som du gjør det tilbake så da kan vi like gjerne avslutte.

-Er det når hun begynner å vise det motsatte; at hun ikke har tid og lyst til å møte deg?

Er det helt andre grunner?

 

 

Alle disse tre slår negativt ut for min del og gjør heller at jeg mister interessen. Jeg er nemlig interessert i en jente som liker meg og har lyst til å være sammen med meg.

 

Jeg er som regel ikke interessert i å kjempe for interessen til en jente. I hvert fall ikke en jente jeg enda ikke kjenner spesielt godt.

 

Som eksempel kan jeg nevne den siste jenta jeg inviterte med ut på en 'date' i år. Vi møttes på trikkestoppet. Hun virket superpositiv og glad for mine tilnærmelser, både i det virkelige liv når vi først møttes og på melding. Vi var på en 'date'. Ganske koselig. Men i ettertid tok hun aldri initiativ til noe mer og neste gang jeg spurte henne ut, var hun opptatt med noe annet.

 

Selvsagt kunne jeg spurt henne ut igjen senere, men interessen min har en tendens til å dale ganske fort om jeg møter motstand. Dette er en jente jeg absolutt ser for meg at det kunne blitt noe seriøst med, men når hun er så passiv og lunken og ikke gir noen tegn på at hun faktisk liker meg, så gidder jeg ikke.

 

Da er det like enkelt å gå videre og se om man møter noen andre. Faktisk har jeg tenkt litt på henne siste tiden og om jeg skulle spørre henne igjen, men vet ikke om jeg gidder.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte veldig godt tilnærmingen til den siste jenta jeg traff flere ganger nå i nyere tid. Det ble ikke noe seriøst mellom oss av andre grunner. 

 

Men hun var alltid positiv til å finne på ting. Tydelig på at hun likte meg. Og tok selv initiativ til å spørre meg med på ting og sa at hun hadde hatt det fint sammen med meg. Veldig bra.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_TSX80

Spill blir for teit, og gjennomsiktig for min del.

Er hun interessert, får hun vise det - så skal jeg vise at jeg er interessert. Jeg kan godt vise det først, men da må det være noe annet enn utseende og et søtt smil hos henne som tiltrekker meg.

 

Bortsett fra det, handler det som Herr Heftig sier, om kjemi og initiativ. Det er alltid hyggelig at noen ønser å være sammen med deg, og faktisk viser det - og ikke sitter helt passiv på stand-by, og alltid venter på at den andre skal ta første trekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Vanskelig å svare på egentlig. 

 

Det er vel egentlig bare en dame som har fått meg til å ville satse alt. Hun var varm, leken, smart, snill osv. Hun var veldig flink når det kom til å vite hvordan hun fikk andre til å føle seg, noe likte jeg veldig godt. Var jeg utrygg visste hun hva hun skulle si for at jeg skulle føle meg trygg. Jeg har ikke opplevd det med andre kvinner jeg har vært med og som jeg har vært interessert i. De har vært mest opptatt av seg selv og egne følelser. De har ikke fått meg til å føle meg trygg nok til at jeg slipper dem inn. Hvis en dame jeg liker ikke viser genuin interesse for meg, men bare flørter vil jeg ikke åpne meg for henne. Jeg har ikke lyst å bli forelsket i en dame som ikke vet hva hun vil og som bare flørter, det er så sårt å bli skuffet. 

 

Spill der man ikke svarer og sånt gjør meg bare irritert. Det er ikke veien å gå. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dere som har svart sier at dere liker at jenta tar initiativ og viser at hun er interessert. Og her tror jenter det motsatte, de er redde for å virke for pågående ved å vise mye interesse i starten. Så hvor mye initiativ er innafor? Kan jenta ta insj til å møtes flere en én gang ?



Anonymous poster hash: 3b8e4...72a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

 

Mange av dere som har svart sier at dere liker at jenta tar initiativ og viser at hun er interessert. Og her tror jenter det motsatte, de er redde for å virke for pågående ved å vise mye interesse i starten. Så hvor mye initiativ er innafor? Kan jenta ta insj til å møtes flere en én gang ?

Anonymous poster hash: 3b8e4...72a

 

Men det er fordi flere damer snakker forteller om negative opplevelser når de har tatt initiativ til menn. Det er ikke akkurat så rart at de går dårlig dersom man tar initiativ til en som ikke er interessert :P  Det gjelder jo å bare å treffe en som har gjensidig interesse og da går det. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke noen gode svar å komme med, for jeg finner ikke noen jenter som vil bli med på date, så jeg har ikke noen erfaringer med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har dessverre ikke noen gode svar å komme med, for jeg finner ikke noen jenter som vil bli med på date, så jeg har ikke noen erfaringer med dette.

Uff, jeg blir så trist av å lese slikt.. Det var vel du som for en stund siden la ut bilde i bildetråden, og jeg syns du var veldig kjekk! :-) Hvis personligheten står i stil, så kan jeg ikke forstå med på dette.

Anonymous poster hash: 5f6f4...14f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg blir så trist av å lese slikt.. Det var vel du som for en stund siden la ut bilde i bildetråden, og jeg syns du var veldig kjekk! :-) Hvis personligheten står i stil, så kan jeg ikke forstå med på dette.

Anonymous poster hash: 5f6f4...14f

 

Takk for det. :helen: 

Har mine issues som kvinner trolig ser, og om dere ikke ser de så er jeg uansett så redd at jeg gjemmer meg, eller saboterer for meg selv. :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan jenta ta insj til å møtes flere en én gang ?

Anonymous poster hash: 3b8e4...72a

 

Såklart

Anonymous poster hash: 0fdf1...823

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mine issues som kvinner trolig ser, og om dere ikke ser de så er jeg uansett så redd at jeg gjemmer meg, eller saboterer for meg selv. :lol:  

LOL, der tok du meg på kornet.

Anonymous poster hash: f5b26...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...