Gå til innhold

Hva vil han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har "datet" en gutt i noen uker nå. Han har vært veldig interessert og frempå hele tiden. Han fortalte kompisen sin at han tenkte "hun der må jeg ha!" første gang han så meg. Han har ikke hatt noe problem med å vise meg frem til venner, vise "nærhet" i full offentlighet osv. Og jeg har såklart falt pladask for fyren. Men, så kom selvfølgelig "bomben"... Da vi pratet om hvor vi stod, så fortalte han meg at han likte meg skikkelig godt, men han var ikke helt klar for et forhold nå siden han nettopp hadde kommet ut av et. Vi kunne ta ting som det kom og bli bedre kjent.

Er ikke dette noe gutter sier bare som en høflig avvisning? Evt bare for å kunne "kose videre" med meg og få både i pose og sekk?

Etter dette er jeg skikkelig forvirret. Han behandler meg fremdeles som en "kjæreste" etter praten, viser ikke interesse for andre jenter. Men alle varsellampene mine er tente og jeg har egentlig lyst til å bare prøve å glemme han. Uansett hvor vanskelig det er.

Noen som har opplevd at noe sånt går bra eller ender det bare i hjerteknus?

Anonymous poster hash: 169bc...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår at han ikke vil inn i et forhold når han  nettop har kommet ut av det. Det tar tid å legge følelser bak seg og bli kjent med de nye følelsene sine, og siden han nettopp har kommet ut av et forhold så høres det ikke ut som at dere har kjent hverandre lenge nok til å kjenne alle sidene av hverandre, noe man bør før man inngår et forhold sånn så man ikke plutselig blir kjent med andre sider av personen og blir nødt til å slå opp.

Jeg tror på han når han sier han liker deg godt, men at et forhold rett og slett blir for brått for han. Ikke nødvendigvis fordi han vil pule rundt på andre , men fordi han ikke vil gjennom et brudd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt rebound. Og det er i grunn fornuftig at dere ikke haster inn i et forhold. Varsellampene dine lyser for en grunn, du kan ikke fikse han fyren. Han må fikse seg selv før dere evt. går inn i et forhold en gang senere.



Anonymous poster hash: 2a6b8...463
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter de to andre. Han bryr seg nok om deg når han er ærlig nok til å si dette. Mitt forslag er å snakke med han om å f.eks gi han noen uker (hvor dere ikke ses), og deretter ha en ny prat. Virker som dere har potensiale til å bli noe, men timingen er feil. 



Anonymous poster hash: 3a06c...f76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...