Nelle Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #21 Del Skrevet 11. juli 2002 *famler rundt i mørket med mørke briller på* Noen som har en blindestokk jeg kan låne? Nelle *gir opp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #22 Del Skrevet 11. juli 2002 Faen også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 11. juli 2002 #23 Del Skrevet 11. juli 2002 jeg har en arm du kan holde deg , jeg skal passe på deg jeg og sørge for at du ikke går på noen dører Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 11. juli 2002 #24 Del Skrevet 11. juli 2002 ...mail med perlegrafikk, Nelle, han kommer til å smelte tvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 11. juli 2002 #25 Del Skrevet 11. juli 2002 Nei, seriøst. Hva har du å tape på å kontakte kisen igjen? Er egoet ditt så nede for tiden at du ikke takler folk med dårlig tid, eller? Du kan jo ringe bare for å si hei og hå og hva gjør du på. "Skal vi ta igjen den kaffen vi gikk glipp av?" Ring når du er garantert null forstyrrelser fra uforutsigbare sentralbord. Kom igjen nå, damen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #26 Del Skrevet 11. juli 2002 *manner meg opp* Hehe... Nelle som ikke får sjans på blinde gutter engang... ble liksom selve humormomentet på jobb i dag, det - *er mobbeoffer nå* NEI! Ringer ikke igjen. Ringte jo to ganger i går, jo! Han MÅ jo ta et hint!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #27 Del Skrevet 11. juli 2002 Hurra!! Sendte akkurat en tekstmelding... Hva synes dere om dette -han må vel forstå at jeg flørter, eller? Sitat tekstmelding: *kjede meg noe helt vanvittig* Dagens spenningsmoment var å datostemple 4 fakturaer for dernest finne ut hvem som skulle attestere de... Ha det fint i kveld! Sitat slutt. Hva tror dere folkens? Dette var jo forholdsvis flørtete etter min mening, da!! I tillegg til denne meldingen hadde jeg en veldig flørtete stemme på telefonen i går. Men når jeg tenker meg om får han ikke lest tekstmeldingen før om over en uke allikevel -må være koblet til pc'en for å lese. Ja, ja... *gir iallfall opp nå* Nelle :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 11. juli 2002 #28 Del Skrevet 11. juli 2002 Nelle dah 8) Vær litt mere optimistisk! Kanskje sitter han og banner for seg selv fordi han ikke turte igår...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #29 Del Skrevet 11. juli 2002 Det var ikke i går. Det var i dag vi skulle ha møttes. Og det er enda ikke for sent... Toget hans kommer hit kl. 17:37. Men da skal han jo rett til kompisen. Nelle :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 11. juli 2002 #30 Del Skrevet 11. juli 2002 Ok, sorry, blingsa litt Du kan jo ringe ham og si at du veldig, veldig gjerne VIL treffe ham... Hadde jeg gjort Og husk Nelle, stolthet har aldri ført noen sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 11. juli 2002 #31 Del Skrevet 11. juli 2002 *ler* ..sånn flørter altså Nelle pr. sms. HOT!!! *ler mer* Du Nelle, enkelte skjønner jo bare ikke hint. De må ha det skrevet i store bokstaver, sagt i tydelig, sterk og klar tale JEG LIKER DEG! før de skjønner noe som helst. De vil liksom ikke skjønne. Eller tør ikke. Akkurat som du liksom ikke tør å bli forelsket. ..følger du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #32 Del Skrevet 11. juli 2002 Jeg ringte ham i går og sa at jeg VELDIG, VELDIG gjerne ville treffe ham... -Mangel på stolthet har ikke akkurat ført meg sammen med noen det heller... Nelle :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #33 Del Skrevet 11. juli 2002 Vibeke -ja , jeg følger... *S* Men jeg har chattet med han noen ganger, og nær sagt matet ham med teskje. Han KAN bare ikke misforstå det faktum at jeg liker ham!! Og -den "hemmelige" strykingen på ryggen i tillegg... Han KAN ikke misforstå!! Og gjør han det må han jo være helt tett i hodet!! Så du synes tekstmeldingen min var skikkelig hot? *ler* Synes jeg også. Drithot!! Har det med å være skikkelig hot, jeg - *ler mer* Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 11. juli 2002 #34 Del Skrevet 11. juli 2002 For en blind person tviler jeg på at stryking på ryggen nødvendigvis må tolkes som noe annet enn et signal om at "her er jeg" fra deg. Tenker han må være rimelig vant til å bli tatt på, siden det er slik han delvis "ser". Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 11. juli 2002 #35 Del Skrevet 11. juli 2002 Så du synes tekstmeldingen min var skikkelig hot? *ler* Synes jeg også. Drithot!! Har det med å være skikkelig hot, jeg - Hmmmm..... så si det til han da Nelle.... "jeg er HOT på deg"...... da skjønner'n det sikkert. Dæven å teite vi gutta er Heier på Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #36 Del Skrevet 11. juli 2002 Jepp -dere gutter kan være dæven så teite!! Og -den hemmelige strykingen over ryggen BLE faktisk tolket som forholdsvis HOT flørting. Klart det også kan bety "her er jeg" -men når man ikke sier noe mens man stryker -bare går forbi... Dessuten er det jo litt måten man stryker på også, da -og Nelle er ikke akkurat kjent for UHOTTE strykninger... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juli 2002 #37 Del Skrevet 11. juli 2002 Søren heller jente! Du bare må ringe ham! Svelg stoltheten din, og bare spørr om det passer at dere tar den kaffen i morra i stedet! Vil du ha gutten må du tydeligvis stå på! Gutter kan jo som sagt være treeege noen ganger! Lykke til!! (X-er fingrene for deg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #38 Del Skrevet 11. juli 2002 Han reiser til en annen kant av landet i morgen tidlig -så det var liksom dette som var den store sjansen, da -til å treffes... Faen og!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 11. juli 2002 #39 Del Skrevet 11. juli 2002 ..hmm.. Du får vente til han tar kontakt igjen da... og smøre på med din mest varme, sexy'e røst som bare smyger seg glatt inn i øregangene hans og kiler interessesenteret i lillehjernen hans, for deretter å kaste han ut i en vill lengsel etter deg..og en kopp kaffe. I mellomtiden kan du jo finne en annen å flørte med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. juli 2002 Forfatter #40 Del Skrevet 11. juli 2002 Dette er stemmen min: en myk stemme med en touch av varm, flytende sjokolade som renner ned over en liten nougatkonfekt. Hvordan KAN han motstå!!?? Kanskje jeg virkelig må finne noen annen å flørte med så lenge - Kjenner en svaksynt gutt som er ganske søt... Kanskje det er lettere? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå