Gå til innhold

Finne ei alenemor


Gjest Handymanhedmark

Anbefalte innlegg

På lekeplassen? Frognerborgen skal være et godt alternativ ifølge noen jeg kjenner, hvis du bor i Oslo. Barnearrangementer, lekeland, osv



Anonymous poster hash: 72b60...06a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

meld deg på dansekurs. swing eller noe sånt.



Anonymous poster hash: 2ce4d...98b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delta på arrangementene i barnehage / skole, ta med ungene og sjekk opp damer på lekeplassene i helgene, bli med på familiearrangementer rundt omkring.

Mødrene er det barna er, og om du er pappa så er vel du også på de samme stedene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du dokumentert statistikk på det eller synser du? I de 8 årene jeg var alenemor, har jeg festet et par ganger og vært på byen 4-5 ganger, enten alene eller med venninner. Det er ikke mye. Hadde det vært opp til meg ville det vært null fester og utflukter på byen. Der ser du, det finnes unntak der ute.

 

"de jeg kjenner"

Anonymous poster hash: 33ff7...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"de jeg kjenner"

Anonymous poster hash: 33ff7...bde

Sier muligens mer om omgangskretsen DIN enn om alenemødre generelt.

Anonymous poster hash: 93581...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Samme med de jeg kjenner. Alenemødrene fester veldig mye, ofte mer enn de uten barn. Parene blir stort sett hjemme.

Anonymous poster hash: 33ff7...bde

 

Latterlig fordomsfull påstand. Alenemødre er like forskjellige som alle andre mennesker. Noen fester mye, andre ikke i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier muligens mer om omgangskretsen DIN enn om alenemødre generelt.

Anonymous poster hash: 93581...ffe

 

Jeg kjenner stort sett høyt utdannede folk som giftet seg før de var 25. Snille og greie og uskyldige. Unntaket er disse alenemødrene.

Anonymous poster hash: 33ff7...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig fordomsfull påstand. Alenemødre er like forskjellige som alle andre mennesker. Noen fester mye, andre ikke i det hele tatt.

 

Det er jo hele poenget mitt. Holdningen som ble lagt frem tidligere var at alenemødre IKKE festet like mye som andre. Jeg sier jo bare at min erfaring er at de gjør nettopp det.

Anonymous poster hash: 33ff7...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er jo hele poenget mitt. Holdningen som ble lagt frem tidligere var at alenemødre IKKE festet like mye som andre. Jeg sier jo bare at min erfaring er at de gjør nettopp det.

Anonymous poster hash: 33ff7...bde

 

Vel, hvis en tar utgangspunkt i at ikke alle har barnevakt/samværsfar - så ville jeg tippet at de festet mindre enn jevnaldrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kg er heller ikke en arena å finne seg dame på, dessuten er de fleste her inne altfor unge for en voksen kar. Det skal ikke være lett. :)

Anonymous poster hash: 1ac38...4d6

 

De fleste på kg er jo 18+ så hva babler du om?

Anonymous poster hash: 22487...212

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i sånn gruppe som han Hugh Grant i About a Boy.

"Singel parents - alone together!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner stort sett høyt utdannede folk som giftet seg før de var 25. Snille og greie og uskyldige. Unntaket er disse alenemødrene.

Anonymous poster hash: 33ff7...bde

Alenemødrene du kjenner, er de sånn stereotyp alenemor som gjerne har flere barnefedre til barna, og ikke jobber? Ingen utdanning? Lav sosial intelligens? Går i korte Nelly-kjoler på byen, med fake hår, hud, vipper og pupper? De som drikker seg styggfulle på byen og røyker i tillegg?

Vet dessverre om noen sånne, og det er de som gir alenemødre det dårlige "ryktet", og det er de som setter igjen babyen hos barnevakten, nesten med en gang den er født.

Som nevnt tidligere, de alenemødrene jeg kjenner er det motsatte av de jeg akkurat beskrev. :)

Anonymous poster hash: 29ef9...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er noen vits i å nevne at han skal på råfylla for å finne en alenemor.. Tror ikke han er av den typen, for da hadde han bare meldt seg inn på tinder. ;)

 

Ts, stikk ut på lekeplassen og bare kom deg ut av hjemmet. Beste måten å finne en dame på er ved å være tilgjengelig og "out there". Bli med kompiser på tur og smil til jentene du møter.



Anonymous poster hash: a748e...ffd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettdating er jo perfekt for aleneforeldre! Vi sitter ofte hjemme alene på kveldene annenhver uke, da er det kjekt å kunne bruke Sukker, Tinder el. til å finne noen som virker interessante, og så kan man treffes uka etter når man har barnefri, ev. ordne barnevakt en kveld om man ikke har så ofte fri. Alle jeg har datet det siste 1 1/2 årer har, med unntak av et par gamle kjente, vært menn jeg har møtt online, selv de som bor i nærheten. Da vet jeg at de er "på markedet" og kan tekste litt på forhånd for å se om de er noe å satse på.

 

Jeg liker også best å møtes ansikt til ansikt, men man må jo først finne frem til hverandre, da er internett et godt alternativ. Det har vært overraskende få shady typer, alle jeg har møtt har egentlig vært kjempefine, selv når det ikke har blitt noe romantikk ut av det; snille menn, intelligente, bra utseende, orden på livet sitt for det meste. Likevel er det ikke alltid kjemien er der, og da går man videre, eller blir venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stemmer det at alenemødre er uvanlig kåte kvinner? Nå kjenner jeg kun to alenemødre. Men begge disse har en høy seksualdrift. Tilfeldig?



Anonymous poster hash: 4b66f...455
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stemmer det at alenemødre er uvanlig kåte kvinner? Nå kjenner jeg kun to alenemødre. Men begge disse har en høy seksualdrift. Tilfeldig?

Anonymous poster hash: 4b66f...455

 

SKjønner ikke helt sammenhengen mellom alenemødre og høyere seksualdrift enn andre men det kan jo stemme at de ikke får seg noe ofte nok, så når de har muligheten så tar de helt av :P

Stemmer for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stemmer det at alenemødre er uvanlig kåte kvinner? Nå kjenner jeg kun to alenemødre. Men begge disse har en høy seksualdrift. Tilfeldig?

Anonymous poster hash: 4b66f...455

 

 

Tror nok det er en seiglivet myte.

Anonymous poster hash: 09ab7...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alenemødre fester veldig mye, jeg går aldri på byen



Anonymous poster hash: 7ba22...56c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...