Gå til innhold

Finne ei alenemor


Gjest Handymanhedmark

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sannelig om jeg vet. Via bekjente og jobb. Er slik jeg møter nye folk i hvertfall.

Er litt vrient i Norge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke på nettet?

 

Ellers er jo byen ett av få alternativ.Alenemødre på desperat jakt etter nye barnefedre er hyppig inventar på mange utsteder.



Anonymous poster hash: 7e11e...7bb
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kg er heller ikke en arena å finne seg dame på, dessuten er de fleste her inne altfor unge for en voksen kar. Det skal ikke være lett. :)



Anonymous poster hash: 1ac38...4d6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg finne ei jente med barn uten å datepå nettet ? Hater å være ute på byen.....

Hvorfor ei jente med barn? Hvilken aldersgruppe? Hvorfor ikke byen og nettdatesider?

Mye som burde utdypes her...

Anonymous poster hash: 7c471...ce3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli tilkallingsvakt i barnehage? 😁

Anonymous poster hash: b1a7e...0c8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du barn selv da? Hva med å dra på lekeland eller noe i helgene eller steder som teknisk museum eller andre lignende steder/tilbud i nærheten av der du bor.



Anonymous poster hash: 7c471...ce3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok nettdating er veien å gå, mange alenemødre har ikke mulighet til å pleie hobbyer osv på fritida.

Anonymous poster hash: b1a7e...0c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke på nettet?

Ellers er jo byen ett av få alternativ.Alenemødre på desperat jakt etter nye barnefedre er hyppig inventar på mange utsteder.

Anonymous poster hash: 7e11e...7bb

Er de? Det må være de som har mange barnevakter å ta av i såfall.

Jeg er alenemor og er hverken "hyppig inventar" på uteplassene eller ute etter nye barnefedre, eller sugar daddys for den del.

Via barna eller venners venner er derimot min og mine venninners erfaring. :)

Anonymous poster hash: 29ef9...5ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de? Det må være de som har mange barnevakter å ta av i såfall.

Jeg er alenemor og er hverken "hyppig inventar" på uteplassene eller ute etter nye barnefedre, eller sugar daddys for den del.

Via barna eller venners venner er derimot min og mine venninners erfaring. :)

Anonymous poster hash: 29ef9...5ab

Gjelder meg også dette.

 

Er også enig i at det nok er enklere å gå veien via venners venner eller barna. Det er nok også mange å ta av her inne på KG dersom TS hadde villet utdype noe mere :-)

Anonymous poster hash: 7c471...ce3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Handymanhedmark

Grunnen til at jeg ønsker meg ei alenemor er pga at vi begge har unger og ferdig med å feste etc. Å drive på nettet synes jeg blir feil, da jeg helst liker å møte en person i levende live.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få meg? Trenger en alenefar som har litt forståelse for hvordan det er å ha barn. Drikker aldri så møter heller ingen.

Anonymous poster hash: 80a0f...205

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvorfor ikke på nettet?

 

Ellers er jo byen ett av få alternativ.Alenemødre på desperat jakt etter nye barnefedre er hyppig inventar på mange utsteder.

Anonymous poster hash: 7e11e...7bb

 

Dette ^

Alenemødre har ikke tid til å omgås andre sosiale aktiviteter og bruker mest nett i kontakt med omverdenen, og går ut på byen når de har barnefri ofte utelukkende forå finne seg en mann. Jeg vil si byen definitivt er beste arenaen for å finne alene mødre med mindre du jobber i en støttegruppe for alenemødre eller aktivitetesgruppe for småbarn hvor mødrene også vil være.

Anonymous poster hash: 7a23a...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Via kjente eller nettet. Som mange skriver her så er det ikke så ofte alenemødre får gått på byen. Jeg har god erfaring fra nettet. Finne en som har litt samme verdier som deg selv (god match) og så heller møtes ganske raskt.



Anonymous poster hash: 7de3e...6c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Som mange skriver her så er det ikke så ofte alenemødre får gått på byen. Jeg har god erfaring fra nettet.

Anonymous poster hash: 7de3e...6c0

 

Jøss, mitt inntrykk er motsatt. Alle alenemødrene jeg kjenner til, er ute minst 3-5 ganger i måneden, og noen ganger ikke på en måned eller halvannen, men ihvertfall MYE oftere enn meg som ikke-mor og singel og fri.  Det passer barna til hverandre på rundgang, den ene i alenemorgjengen på fredagen mens de andre går ut, så nestemann dagen etter mens gjengen får en dag til å gå ut på, helgen etter er det en av de andre mammaene som passer alle ungene osv.

Og disse kvinnene starter å drikke fra sekunde ungen blir levert, er sørpefulle innen kl 22 og selvom de er over 30 oppfører seg som de mest wasted fjortissjentene på byen.

De mødrene som jeg legger merke til holder seg mest hjemme er de som har samboer.

Anonymous poster hash: 7a23a...519

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med de jeg kjenner. Alenemødrene fester veldig mye, ofte mer enn de uten barn. Parene blir stort sett hjemme.



Anonymous poster hash: 33ff7...bde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

...Alenemødrene fester veldig mye, ofte mer enn de uten barn... Anonymous poster hash: 33ff7...bde

Har du dokumentert statistikk på det eller synser du? I de 8 årene jeg var alenemor, har jeg festet et par ganger og vært på byen 4-5 ganger, enten alene eller med venninner. Det er ikke mye. Hadde det vært opp til meg ville det vært null fester og utflukter på byen. Der ser du, det finnes unntak der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...