Gå til innhold

Heklet vogn teppe?


Susanna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

hei hei! Har du sett mitt vognteppe, det med navnet og datoen til Ida Marie??

ellers mener jeg at jeg eller mamma har flere oppskrifter på vognteppe. Gi meg et pip da i så fall :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du ba om heklet men jeg har begynt å brodere et som jeg syns er sååå fint så jeg tenkte jeg kunne dele det med deg. Det er egentlig ment for seng for det er ganske stor men jeg tenkte at om jeg bretter det rundt ei dyne blir det kjempe fint!!!

Det finnes to ulike motiver......dette har jeg valgt.

http://www.margaretha.no/Butik/assets/prod...lan/44_1360.jpg

Link til siden er: http://www.margaretha.no/Gå til nettbutikk også baby og gratulasjoner og baby

Bildet er tatt vekk, da det ikke er lov i følge våre regler

Chiquita (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strikker faktisk ett. Gjør det enkelt, ha rundpinne (lettere å strikke med), legg opp mange masker (litt avhengig av tykkelse på garn), og så strikker du frem og tilbake. Jeg strikker "ruter": Fem rette og fem vranger, blir et interessant mønster (strikker motsatt etter fem omganger). Jeg har også flere farger, men det er jo helt greit å strikke ensfarget. Vil du gjøre det enkelt, strikk ensfarget enten bare rett (litt kjedelig kanskje), eller perlestrikk (en rett, en vrang).

Hekling kan vel ikke være så vanskelig det heller? Er ikke så stødig på hekling, så noen andre må komme med innspill... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede et strikket teppe, og min mor ville så gjerne hekle et til meg om jeg fannt et fint mønster. Men ja, Imax om en strikker slik du beskriver det så blir det et veldig fint mønster :-) Liker best enkle mønster..Takk for innspillet Imax! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...