Gå til innhold

Hvordan bli bedre kjent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er begge 17. Har kjent hverandre 2 måneder. Vi har snakket mye over snapchat og en del i virkeligheten. Men vi snakkes kun på skolen og når vi møtes på fester og finner på ting med mange andre.. Jeg er sikker på at det er noe mellom oss, han sender mye hjerter og sier jeg er søt osv.. Mange vet vi driver på.

Vet ikke hvordan jeg skal ta dette videre.. vil bli bedre kjent med han og snakke mer f2f men føler jeg ikke kjenner han godt nok til å kunne møtes bare vi to

Anonymous poster hash: a5f5d...16b

Anonymous poster hash: a5f5d...16b

Anonymous poster hash: 5dc65...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send en venninne bort til han i friminuttet for å spørre han fra deg :P Eventuelt send han en lapp med et hjerte på. 



Anonymous poster hash: ad007...2e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh.. Er liksom mer ute etter hvordan vi kan bli bedre kjent.. Sånn hvordan vi kan møtes uten at det blir kleint og hvordan man avtaler første "date" osv.. Føler ikke set hjelper å gi han en lapp med et hjerte på.. Men takk

Anonymous poster hash: 5dc65...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inviter med på vennebowling eller biljard kveld eller lignende!

Spør han om han vil bli med deg og xxx og xxx på bowling :)



Anonymous poster hash: b8bd9...244
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er enkel, du vet jo at han er interessert. Snakk om en bra film, han sier at han ikke har sett den, og du sier "vi kan jo se den sammen en gang?". Eller du kan spørre om han har noen planer for helga, og hvis ikke kan du spørre om han vil finne på noe. Fortell om noe gøy du har gjort eller noe som helst slik, og foreslå at dere skal gjøre det sammen. Eller gi han et skikkelig hint slik at han spør. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 48d16...7c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...