Gå til innhold

Gjort en liten tabbe...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En jeg har datet 5-6 ganger, spurte om jeg ville bli med hjem til familien hans her om dagen. Vi møttes første gang for 3 år siden på en fest hjemme hos han, hvor jeg møtte familien hans da og. Han er også i slekt med venninna mi.

 

Vi fant tonen den gangen, men ingen turte å ta skrittet, så vi har gått i 3 år uten kontakt. Så plutselig så jeg han på Tinder i august, og vi matchet. Har alltid hatt følelser for han. Men problemet nå er at jeg tror jeg har "hypet" det opp litt opp i hodet mitt og nå merker jeg at ikke har de følelsene jeg hadde for 3 år siden. Men siden jeg digger familien hans (og han da), sa jeg ja til å bli med hjem til de. Og nå er familien og venninna mi helt på tuppa, og de er sååå glade for at vi har funnet tonen osv(og virker som alle tror vi er sammen)...Jeg tenkte ikke så langt før jeg sa ja til å bli med, dum som jeg er. Og jeg tror også han liker meg bedre enn hva jeg gjør med han. Så what to dooooooooooo. Føler meg som den råtne  personen nå



Anonymous poster hash: aed05...e75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør han om dere kan ta det litt rolig, og si at du ikke er helt klar for å møte familien enda.



Anonymous poster hash: 96113...a1b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spør han om dere kan ta det litt rolig, og si at du ikke er helt klar for å møte familien enda.

Anonymous poster hash: 96113...a1b

 

Jeg har jo møtt familien hans nå ;) Så det er too late

Anonymous poster hash: aed05...e75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...