Gå til innhold

Fant snus hos han..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er hos en fyr jeg dater nå, han ligger å sover. Han har alltid en fast side han sover på og på den siden jeg sover på, fant jeg en sånn posesnus liggende på gulvet ved siden av senga. Det er to uker siden jeg overnatta hos han sist og da var den ikke der.... Han snuser ikke:s vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det? Jeg tenker jo liksom at han må ha hatt en annen dame på overnatting her i mellomtiden.. :( skal jeg spørre han når han våkner?

Anonymous poster hash: 51a78...9c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden han sover kan du jo sjekke telefonen hans og se hva du finner der.

Anonymous poster hash: 30be0...264
  • Liker 1
Skrevet

Siden han sover kan du jo sjekke telefonen hans og se hva du finner der.

Anonymous poster hash: 30be0...264

Det verste er at jeg ikke er sikker på om du faktisk mener det eller er ironisk. Regner med og håper på det siste:)

• Liker 3
Skrevet

Æsj, kvalmt. Kan være en kamerat som har snuset inn på rommet eller en annen jente. Jeg hadde konfrontert han med det. "Hva skjer med snusen? Trodde ikke du snuste" Se hvordan han reagerer og svarer. Kanskje han bare har hatt fest og noen gikk inn på rommet. Alt kan være muligheter her.

Gjest Gjest_SeXy_DoRullNisse
Skrevet

Undres over hvorfor jeg reagerer mest på at posesnusen ikke rakk å bli slukt av støvsugeren.... :klo:

• Liker 2
Skrevet

Disse posesnusene har jo en tendens til å sette seg fast under skoa, siden de ligger strødd ute på et hvert fortau. Fort gjort å dra med seg skiten inn.

Anonymous poster hash: 69e45...a17
Skrevet

Alt man kan lage et problem av! Ærlig talt, sjekke telefonen hans fordi du fant en posesnus? Eksen min brukte snus på jobb i flere år før jeg fant ut av det, da jeg plutselig fant en snusboks i arbeidsbilen hans. Det kan da godt hende han snuser selv om du ikke vet om det.

Skrevet

Alt man kan lage et problem av! Ærlig talt, sjekke telefonen hans fordi du fant en posesnus? Eksen min brukte snus på jobb i flere år før jeg fant ut av det, da jeg plutselig fant en snusboks i arbeidsbilen hans. Det kan da godt hende han snuser selv om du ikke vet om det.

Nå må du roe deg ned, jeg har da ikke sagt at jeg skal sjekke telefonen hans, herlighet! Det var en annen bruker som kom opp med det "forslaget".

Jeg vet at han ikke snuser, og den lå akkurat på det stedet hvor det er naturlig å legge fra seg en snus hvis man har ligget i senga og snusa.. og det var på soverommet hans, man tar jo av seg skoene i gangen så tviler på at noen har dratt den med seg inn.. :s

• Liker 1
Skrevet

Nå må du roe deg ned, jeg har da ikke sagt at jeg skal sjekke telefonen hans, herlighet! Det var en annen bruker som kom opp med det "forslaget".

Jeg vet at han ikke snuser, og den lå akkurat på det stedet hvor det er naturlig å legge fra seg en snus hvis man har ligget i senga og snusa.. og det var på soverommet hans, man tar jo av seg skoene i gangen så tviler på at noen har dratt den med seg inn.. :s

Jeg er helt rolig, og har heller ikke sitert deg, så slapp av. Utrolig at det går an å bli mistenksom pga en posesnus. Og du bare dater han, da vet du faktisk ikke alt om han, selv om du kanskje tror det.

Skrevet

Skader ikke å spørre på en hyggelig måte. Jeg ville ha gjort det.

Anonymous poster hash: 32ee3...7da

Skrevet

Disse posesnusene har jo en tendens til å sette seg fast under skoa, siden de ligger strødd ute på et hvert fortau. Fort gjort å dra med seg skiten inn.

Anonymous poster hash: 69e45...a17

De aller fleste nordmenn tar vel av seg skoene før de går inn, særlig når det gjelder soverommet. 

Anonymous poster hash: b3554...d4c

Skrevet

Det er da ikke TS som har lyst til å sjekke telefonen hans. Tvert imot. Hun skrev jo at hun håpet på at vedkommende som foreslo det var ironisk. 

Skrevet

Det er da ikke TS som har lyst til å sjekke telefonen hans. Tvert imot. Hun skrev jo at hun håpet på at vedkommende som foreslo det var ironisk. 

Som sagt, jeg vet det, jeg siterte ikke TS på det heller, men dro det inn som et element, da en annen bruker foreslo det. Jeg mener allikevel man er i overkant mistenksom når man finner en posesnus, og hopper rett til teorien om at daten har en annen dame.

Gjest Gjest_TSX80
Skrevet

Hvem i helsikke er det som uansett kaster en snus på gulvet etter å ha hatt den i munn? Uansett hvor full man er, så puttes den i søpla eller i do.

For ikke å snakke om hvis det hadde vært ei annen jente.. Hun hadde aldri satt sine bein inn i mitt hus mer i allefall, hvis hun hadde tatt seg friheten med å spytte dritt utover soveromsgulvet mitt.

Skrevet

Jeg bruker snus, og noen ganger pleier jeg å legge den på gulvet ved hodeenden. Det er en ganske vanlig plass å legge noe, samme med hårstrikk, hårnåler og andre ting. Jeg fant hårnåler hos min kjærest på den plassen, og ja, han hadde vært utro.

Anonymous poster hash: 129e6...539

Skrevet

Jeg snuser, og det vet ikke typen om. Han liker det ikke og vil at jeg skal slutte. Det er kanskje forklaringen? Man snuser i sjul slik at man slipper mas.

Anonymous poster hash: 0c660...e77

Skrevet

Hjelpe meg, for noen sutrekjerringer her.

Skjønner godt at TS begynner å lure jeg, er vel nærliggende å tro at noen andre har ligget der hun har ligget nå mellom nå, og da hun var der sist?

Jeg tror jeg ville ha spurt han jeg, på en rolig måte uten å klandre. Er dere eksklusive? Hvis ikke er det kanskje på tide å ta den praten nå?

Lykke til :)

Skrevet

Kan være en naturlig forklaring. Var dere ute i går? Finnes de som partysnuser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...