Gå til innhold

Hvordan ser en kjekk mann ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er litt plagsomt at jeg ikke klarer å se sånt. 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

 

 

Plagsomt at du ikke innledningsvis liker det samme som vennene dine? Slutt å være en "follower", gjør din egen greie også i datinglivet. Det er ingen av vennene dine som har noe med hvem du syntes er kjekke eller ikke. Sett din egen agenda og drit i andre. 

Anonymous poster hash: 5fe2e...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Plagsomt at du ikke innledningsvis liker det samme som vennene dine? Slutt å være en "follower", gjør din egen greie også i datinglivet. Det er ingen av vennene dine som har noe med hvem du syntes er kjekke eller ikke. Sett din egen agenda og drit i andre. 

Anonymous poster hash: 5fe2e...e5c

 

 

Nei, men at jeg ikke klarer å se hvem er kjekk og hvem som ikke er det. Jeg syns de fleste ser like ut. Og jeg blir satt ut når noen slenger ut negative kommentarer indirekte. Jeg vil også kunne se hvem som er kjekk og hvem som ikke er det, men det betyr ikke at jeg vil la vennene mine bestemme hvem jeg skal bli sammen med. 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, men at jeg ikke klarer å se hvem er kjekk og hvem som ikke er det. Jeg syns de fleste ser like ut. Og jeg blir satt ut når noen slenger ut negative kommentarer indirekte. Jeg vil også kunne se hvem som er kjekk og hvem som ikke er det, men det betyr ikke at jeg vil la vennene mine bestemme hvem jeg skal bli sammen med. 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

 

 

Det som er viktig er hvem du syntes er kjekk, er du interessert i noen så har man normalt sett funnet personen kjekk nok til å ville noe mer. Negative kommentarer setter du ned foten for med en krass kommentar tilbake. Lær deg å ta plass, eller så vil "vennene" dine overkjøre deg. 

Anonymous poster hash: 5fe2e...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, men at jeg ikke klarer å se hvem er kjekk og hvem som ikke er det. Jeg syns de fleste ser like ut. Og jeg blir satt ut når noen slenger ut negative kommentarer indirekte. Jeg vil også kunne se hvem som er kjekk og hvem som ikke er det, men det betyr ikke at jeg vil la vennene mine bestemme hvem jeg skal bli sammen med. 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

 

Men kanskje du ikke er av den typen som går etter gutter for hvordan de ser ut?

Jeg kjenner og har kjent ganske mange jenter som er slik :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Jeg skjønner, men det må da være noen som er pene objektivt sett - som alle andre (enn meg) ser.

Kanskje det, problemet mitt er vel at jeg ikke syns noen er mindre pene. Jeg syns egentlig de fleste er like kjekke, det er der problemet ligger, vennene mine ser hvem er kjekk og hvem som ikke er det. Jeg gjør ikke det.

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Då er dei kjekke for deg og det er det eg meiner betyr noko. Kjekkhet er subjektivt. Nokon kan sikkert finnes kjekke av "alle", men ellers varierar det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Jakten på en kjekk mann kan lett føre til et knust hjerte. Jakten på en god mann er noe du heller bør tenke på TS. Drit på venninnene dine. Følger du dem så vil du aldri bli lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også du bare bør gi fullstendig blaffen i hva dine venner tenker om utseendet til en du selv synes ser bra ut! Dessuten har jeg den fordommen at hvis du liker en som ikke er typisk kjekk, så vil han til syvende og sist være bedre for deg enn en som "alle" synes er kjekk. Han vil ikke være vant til å være omsvermet, og vil følgelig vite å sette bedre pris på det han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er heldig som ser så mange kjekke menn over alt. Verden må være temmelig vakker sett med dine øyne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har jo forskjellig smak så hva som er kjekt for noen er stygt for andre og vica versa og godt er det hvis ikke hadde det blitt mye slossing om kjærligheten!



Anonymous poster hash: 51e46...fa7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det som er viktig er hvem du syntes er kjekk, er du interessert i noen så har man normalt sett funnet personen kjekk nok til å ville noe mer. Negative kommentarer setter du ned foten for med en krass kommentar tilbake. Lær deg å ta plass, eller så vil "vennene" dine overkjøre deg. 

Anonymous poster hash: 5fe2e...e5c

 

 

Jeg har aldri blitt sammen med disse mennene, derfor setter jeg ikke ned foten. Det hadde vært noe annet hvis de hadde uttrykt negativt om en mann jeg er sammen med. Men de mener bare godt. 

 

Men kanskje du ikke er av den typen som går etter gutter for hvordan de ser ut?

Jeg kjenner og har kjent ganske mange jenter som er slik :-).

 

Det er nok helt ubevisst. Ser jeg en mann som er direkte uattraktiv, ville jeg ikke blitt betatt, men jeg syns ikke det er så mange uattraktive menn. 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er dei kjekke for deg og det er det eg meiner betyr noko. Kjekkhet er subjektivt. Nokon kan sikkert finnes kjekke av "alle", men ellers varierar det.

 

Jeg skulle ønske at jeg kunne se forskjell. De fleste ser med en gang hvem som er kjekk og hvem som ikke er det, også har du meg da.

 

Jakten på en kjekk mann kan lett føre til et knust hjerte. Jakten på en god mann er noe du heller bør tenke på TS. Drit på venninnene dine. Følger du dem så vil du aldri bli lykkelig.

 

Mannen jeg blir sammen med må jo være kjekk, men jeg syns de aller fleste ser ganske like ut, men mange som ikke er enige med meg.

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også du bare bør gi fullstendig blaffen i hva dine venner tenker om utseendet til en du selv synes ser bra ut! Dessuten har jeg den fordommen at hvis du liker en som ikke er typisk kjekk, så vil han til syvende og sist være bedre for deg enn en som "alle" synes er kjekk. Han vil ikke være vant til å være omsvermet, og vil følgelig vite å sette bedre pris på det han har.

 

Det er ikke slik at jeg lar vennene mine velge hvem jeg skal bli sammen med, men når de kommenterer sånn, så påvirker det meg helt klart. Da begynner jeg å studerer mer på utseende hans og prøver å finne hva det er som gjør at han ikke oppfattes som veldig kjekk. 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du er heldig som ser så mange kjekke menn over alt. Verden må være temmelig vakker sett med dine øyne. 

 

Nja, jeg ser ikke kjekke med overalt, men jeg ser ikke stygge mennesker. De fleste ser ganske like ut i mine øyne. Så da er det personligheten som er avgjørende. 

 

Det faktum at jeg er "blind" på dette, irriterer meg, og gjør at jeg studerer mer på utseendet til mennene. 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Alle har jo forskjellig smak så hva som er kjekt for noen er stygt for andre og vica versa og godt er det hvis ikke hadde det blitt mye slossing om kjærligheten!

Anonymous poster hash: 51e46...fa7

 

 

Det irriterer at de fleste kommenterer slik om mennene jeg liker, nå til og med mennesker som har dårligere drag enn meg mener det... 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det irriterer at de fleste kommenterer slik om mennene jeg liker, nå til og med mennesker som har dårligere drag enn meg mener det... 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

 

 

Jeg skjønner ikke dette fokuset på at du syntes vennene dine er så uheldige med utseende sitt. Hva er det du prøver å oppnå med denne tråden? At vi skal si at "åå guri, du er jo sååå pen sikkert og de er bare stygge og sjalu fordi du får oppmerksomhet"?  :danse:

Anonymous poster hash: df765...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg skjønner ikke dette fokuset på at du syntes vennene dine er så uheldige med utseende sitt. Hva er det du prøver å oppnå med denne tråden? At vi skal si at "åå guri, du er jo sååå pen sikkert og de er bare stygge og sjalu fordi du får oppmerksomhet"?  :danse:

Anonymous poster hash: df765...981

 

 

Nei, ikke akkurat, å skrive at noen av vennene mine har dårligere drag, tror jeg ikke akkurat vil føre til at folk får sympati med meg. Men nei, jeg har forstått at jeg ikke ser hvem som er kjekk eller ikke, og det er venner som forteller meg dette. Jeg er bare veldig merkelig, og jeg merker at det irriterer. 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_TSX80

Synes det høres ut som om du har litt småmisunnelige venninner, som ikke bare hater at du har draget, men at du har draget på hvem du vil.. For å tone det hele ned, og fjerne gleden fra deg, vil ingen av mennene være kjekke nok for deg..

 

Du må ikke bry deg med hva DE synes. Du må jo ta kontakt med den personen DU synes virker snill og er kjekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...