Gå til innhold

Hvordan ser en kjekk mann ut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok. Jeg er en jente i begynnelsen av tyveårene, vil si at utseendet mitt er over gjennomsnittet, men jeg ser ikke hvilken mann (eller dame for den saks skyld) er kjekk/pen. Jeg ser jo hvis vedkommende er skikkelig mindre pen, men det skal mye til før jeg sier at noen ikke er kjekk. Så, jeg har noen venner som jeg er på byen ofte med og når jeg flørter med en gutte kommenterer venner og venninner at jeg er "way over his league" og det gjør meg bare forvirret. Hva er det som gjør at jeg ikke klarer å se hvem som er pen og ikke pen. Jeg har ikke lyst til å skrive det jeg nå skal skrive: venninnene mine som ikke er så pene og har dårligere drag enn meg, kommenterer også at mennene jeg snakker med ikke er spesielt kjekke... Så, jeg er egentlig bare forvirret.

 

Så, hva tenker dere på når dere sier en "kjekk mann"? Hva er en kjekk mann?



Anonymous poster hash: 0c138...e5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du burde heller fokusere på hva DU syntes er en kjekk mann. Ikke bry deg hva andre syntes. Alle har forskjellige preferanser de ser etter, og noen har fler/mindre enn andre, som gjør at fler blir aktuelle eller ikke aktuelle.

 

Så i bunn og grunn så er det ikke noe reint svar på dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennligst ta kontakt med meg omgående, slik at vi kan dra på en date. Men ikke ta med deg noen av venninnene dine er du snill.

Endret av Suppemann
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du trenger briller? :vetikke:

Smaken er forskjellig hos alle, så å fortelle hva som er en kjekk mann, er umulig. Mine venninner og jeg har helt forskjellig oppfatning av hva vi synes er en kjekk mann, i hvert fall. Og det er jo ikke sånn at alle kjekke menn er like. En blond, blåøyd mann kan være like kjekk som en mørkhåret med brune øyne, men på forskjellig måte. 

 

Jeg synes det høres rart ut å ikke klare å se om noen er kjekke. Ser alle like ut for deg? Og for øvrig, slutt å bry deg om hva vennene dine sier om utseendet til menn du snakker med. Hvis du liker disse mennene, er det det som betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva syns du selv. Du kan ta en titt på kjekke skuespillere på denne sida og gjøre deg opp en mening.

http://www.mylifeisbrilliant.com/10-beautiful-actors-time/

Venninnene dine er sikkert veldig misunnelige på deg, og prøver å legge hindringer i veien for deg.



Anonymous poster hash: fe962...bd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du burde heller fokusere på hva DU syntes er en kjekk mann. Ikke bry deg hva andre syntes. Alle har forskjellige preferanser de ser etter, og noen har fler/mindre enn andre, som gjør at fler blir aktuelle eller ikke aktuelle.

 

Så i bunn og grunn så er det ikke noe reint svar på dette.

 

Jeg er den som snakker med de aller fleste som er hyggelige og pratsomme, som regel ikke flørting, men jeg blir jo veldig usikker når flere av vennene kommenterer at guttene jeg syns er kjekke (jeg tør ikke å si at jeg syns de kjekke til dem) ikke er det. Blir veldig forvirret, spesielt når vennene mine som ikke har godt drag, ikke syns disse guttene er kjekke…. 

 

Vennligst ta kontakt med meg omgående, slik at vi kan dra på en date. Men ikke ta med deg noen av venninnene dine er du snill.

 

Hehe... :)

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tor kanskje du er veldig mye penere enn du tror selv.

 

Hmmm, jeg er ganske kritisk når det gjelder mitt eget utseende og har nok litt lav selvtillit i blant ja. 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du trenger briller? :vetikke:

Smaken er forskjellig hos alle, så å fortelle hva som er en kjekk mann, er umulig. Mine venninner og jeg har helt forskjellig oppfatning av hva vi synes er en kjekk mann, i hvert fall. Og det er jo ikke sånn at alle kjekke menn er like. En blond, blåøyd mann kan være like kjekk som en mørkhåret med brune øyne, men på forskjellig måte. 

 

Jeg synes det høres rart ut å ikke klare å se om noen er kjekke. Ser alle like ut for deg? Og for øvrig, slutt å bry deg om hva vennene dine sier om utseendet til menn du snakker med. Hvis du liker disse mennene, er det det som betyr noe.

 

Jeg skjønner, men det må da være noen som er pene objektivt sett - som alle andre (enn meg) ser. 

 

Kanskje det, problemet mitt er vel at jeg ikke syns noen er mindre pene. Jeg syns egentlig de fleste er like kjekke, det er der problemet ligger, vennene mine ser hvem er kjekk og hvem som ikke er det. Jeg gjør ikke det.

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tja, hva syns du selv. Du kan ta en titt på kjekke skuespillere på denne sida og gjøre deg opp en mening.

http://www.mylifeisbrilliant.com/10-beautiful-actors-time/

Venninnene dine er sikkert veldig misunnelige på deg, og prøver å legge hindringer i veien for deg.

Anonymous poster hash: fe962...bd4

 

 

Jeg syns de aller fleste menn ser slik ut  :vetikke:

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bestemmer hvem du liker. Ikke la venninnene dine diktere hvem du skal flørte med osv. 

 



Anonymous poster hash: b4dcb...799
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg skjønner, men det må da være noen som er pene objektivt sett - som alle andre (enn meg) ser. 

 

Kanskje det, problemet mitt er vel at jeg ikke syns noen er mindre pene. Jeg syns egentlig de fleste er like kjekke, det er der problemet ligger, vennene mine ser hvem er kjekk og hvem som ikke er det. Jeg gjør ikke det.

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

 

 

Jeg forstår ikke hvordan dette er mulig. Du synes de fleste er like kjekke? 

 

Objektivt sett, så synes mange at Channing Tatum, Ian Sommerhalder og Aleksander Skarsgård er kjekke, og det samme med Brad Pitt og Johnny Depp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du bestemmer hvem du liker. Ikke la venninnene dine diktere hvem du skal flørte med osv. 

 

Anonymous poster hash: b4dcb...799

 

 

Jeg blir usikker og forvirret, for det er helt tydelig at jeg ikke kan se hvem som er kjekk og hvem som ikke er det.

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hvordan dette er mulig. Du synes de fleste er like kjekke? 

 

Objektivt sett, så synes mange at Channing Tatum, Ian Sommerhalder og Aleksander Skarsgård er kjekke, og det samme med Brad Pitt og Johnny Depp.

 

Ja, men som jeg skrev i det første innlegget, hvis det er noen som er virkelig mindre pen, så ser jeg jo det, men syns de fleste menn er på likt nivå. Jeg ser jo f.eks. at Matt Bomer er veldig kjekk, men det betyr jo ikke at jeg syns andre som ikke ser ut som han, ikke er kjekke. 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker symmetriske trekk, utstråling, fine øyne osv. Men synes det er en forskjell på 'pene' og 'kjekke' gutter, ville selv foretrukket mer 'pene' gutter. Vet ikke helt hvordan jeg ville forklart hva jeg mener er forskjellen, annet enn at jeg ofte assosierer ordet 'pen' (i forbindelse med gutter) med folk som har mer 'lette' trekk, hvis det gir noen mening.

 

Takk for svar. Jeg tenker at mange gutter som blir kåret som "verdens kjekkeste" ikke nødvendigvis har symmetrisk trekk, men heller særegne trekk som gjør at de skiller seg ut. 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg tror du lider av Permanent Øl-briller Syndrom :fnise:



Anonymous poster hash: fe962...bd4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Ok. Jeg er en jente i begynnelsen av tyveårene, vil si at utseendet mitt er over gjennomsnittet, men jeg ser ikke hvilken mann (eller dame for den saks skyld) er kjekk/pen. Jeg ser jo hvis vedkommende er skikkelig mindre pen, men det skal mye til før jeg sier at noen ikke er kjekk. Så, jeg har noen venner som jeg er på byen ofte med og når jeg flørter med en gutte kommenterer venner og venninner at jeg er "way over his league" og det gjør meg bare forvirret. Hva er det som gjør at jeg ikke klarer å se hvem som er pen og ikke pen. Jeg har ikke lyst til å skrive det jeg nå skal skrive: venninnene mine som ikke er så pene og har dårligere drag enn meg, kommenterer også at mennene jeg snakker med ikke er spesielt kjekke... Så, jeg er egentlig bare forvirret.

 

Så, hva tenker dere på når dere sier en "kjekk mann"? Hva er en kjekk mann?

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

 

Ikke hør på venninnene dine.

Det er hva du ser i andre som er viktig. Lytt til deg selv i stedet for å lytte til venninnene dine. Ellers risikerer du å ende opp med en du ikke synes er tiltrekkende i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å gi f. i hva andre syntes er pent/kjekt? Gå heller for de du liker selv. 



Anonymous poster hash: 5fe2e...e5c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

TS, jeg tror du lider av Permanent Øl-briller Syndrom :fnise:

Anonymous poster hash: fe962...bd4

 

 

Ja, jeg mistenker det samme :P Og det plager jeg. 

 

Jeg møtte en gutt for fire uker siden. Syns han var kjekk og innbilte meg at han var populær og hadde dametekke (han hadde aldri hatt kjæreste før og jentene svermet ikke rundt ham akkurat, han var attpåtil selvgod og brautende, men nei, jeg syns han var skikkelig kjekk). Vennene mine (både kompiser og venninner) syns det var rart at jeg fant han tiltrekkende.... Det tok meg flere uker før jeg så at han egentlig ikke var så kjekk, men nå hadde kanskje personligheten noe å si... 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på venninnene dine.

Det er hva du ser i andre som er viktig. Lytt til deg selv i stedet for å lytte til venninnene dine. Ellers risikerer du å ende opp med en du ikke synes er tiltrekkende i stedet.

 

Hvis jeg forelsker meg, er det nok vanskelig å høre på hva vennene mine sier, men i begynnelsesstadiet begynner jeg å tenke hvis venner kommenterer noe, for jeg er jo nå klar over at jeg er litt blind når det gjelder sånt. 

 

 

Hva med å gi f. i hva andre syntes er pent/kjekt? Gå heller for de du liker selv. 

Anonymous poster hash: 5fe2e...e5c

 

 

Jeg syns det er litt plagsomt at jeg ikke klarer å se sånt. 

Anonymous poster hash: 0c138...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...