Gå til innhold

Bryr jenter seg mindre om utseende på gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som emnetittel sier; bryr jenter seg mindre om utseende på gutter? Men at gutter bryr seg mer om utseende på jenter? 



Anonymous poster hash: 7f1d4...4fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det synes å være den gjeldende oppfatning her på KG ihvertfall,men jeg tror ikke virkeligheten er sånn.

Du finner jenter som ikke bryr seg så mye om utseendet,og du finner de som gjør det.Jeg er opptatt av det.Ikke i den forstand at jeg krever en som er modellpen,men det bør være noe ved utseendet hans som appellerer til meg,f.eks.pene øyne eller et sjarmerende smil.

Endret av Sandie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bryr oss nok på forskjellige områder, kvinner (jeg) vil feks ha en mann som har et mål i livet, som trener/interesserer seg for noe sunt, ikke bare spilling og drikking. Menn vil kanskje ha noe som interesserer dem seksuelt (første øyekast), som er trofaste og har noe i topplokket? 

Nå er det ikke sånn at jeg ikke ønsker en som ikke er smart/trofast/attraktiv, men det er ikke det første jeg tenker på når jeg "er på leting" om du skjønner?



Anonymous poster hash: 6c94c...4c8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes å være den gjeldende oppfatning her på KG ihvertfall,men jeg tror ikke virkeligheten er sånn.

Du finner jenter som ikke bryr seg så mye om utseendet,og du finner de som gjør det.Jeg er opptatt av det.Ikke i den forstand at jeg krever en som er modellpen,men det bør være noe ved utseendet hans som appellerer til meg,f.eks.pene øyne eller et sjarmerende smil.

Enig i dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil si det er 50/50. kvinner tenderer til å ha mye av de samme kravene til utseende, mens menn ofte har mer variert smak, men fastlåst i sin gruppe.



Anonymous poster hash: 405dc...6e3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er opptatt av utseendet mens kvinner er opptatt av lommeboka. Vi er like ille alle mann ☺

Anonymous poster hash: 77b62...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min oppfatning er at kvinner bryr seg mindre om utseendet til menn enn menn gjør om kvinner, men det betyr ikke at utseendet ikke betyr noe, slik mange liker å hevde.

 

I et historisk perspektiv så er mange av de store forførerne ikke spesielt billedskjønne, men de hadde noe mer enn det som gjorde at de appellerte til kvinner. Når menn flest ikke er store forførere som havner i historiebøkene, men ganske gjennomsnittlige, så sier det seg selv at utseendet er av betydning.

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er opptatt av utseendet mens kvinner er opptatt av lommeboka. Vi er like ille alle mann

Anonymous poster hash: 77b62...88a

 

alle kvinner mener du vel, rasist

Anonymous poster hash: 36f10...543

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke snakke for andre kvinner, men jeg tiltrekkes mer av attitude og personlighet enn utseende.

Og fin kommentar fra JakeGreen:

Min oppfatning er at kvinner bryr seg mindre om utseendet til menn enn menn gjør om kvinner, men det betyr ikke at utseendet ikke betyr noe, slik mange liker å hevde.

 

I et historisk perspektiv så er mange av de store forførerne ikke spesielt billedskjønne, men de hadde noe mer enn det som gjorde at de appellerte til kvinner. Når menn flest ikke er store forførere som havner i historiebøkene, men ganske gjennomsnittlige, så sier det seg selv at utseendet er av betydning.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er lite visuelle iforhold til menn ...eneste som har noe å si er høyden. Dette er mer biologisk betinget.  

Du kan i praksis dra Hollywood tiere som en liten skalla mann hvis du har #game nok. 

Utseendet vil hjelpe på førsteinntrykket og en vil ikke bli #shittesta så intenst som f.eks en liten skalla mann vil bli. 

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 8379d...56e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever at menn ofte er mer nøye på utseendet på dama si enn det vi er på våre menn.

 

Det vil selvsagt være menn som klarer å se forbi små feil! 

Min kjære er veldig glad for at et par ekstra kg ikke stoppet han, for den dagen i dag ser han hvor mye oppmerksomhet jeg får fra andre menn og hvor heldig han har vært. :icon_lol: Det var ikke en dum idé å satse på den indre skjønnheten og forme det ytre i ettertid.



Anonymous poster hash: 7ff25...bc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min oppfatning er at kvinner bryr seg mindre om utseendet til menn enn menn gjør om kvinner, men det betyr ikke at utseendet ikke betyr noe, slik mange liker å hevde.

 

I et historisk perspektiv så er mange av de store forførerne ikke spesielt billedskjønne, men de hadde noe mer enn det som gjorde at de appellerte til kvinner. Når menn flest ikke er store forførere som havner i historiebøkene, men ganske gjennomsnittlige, så sier det seg selv at utseendet er av betydning.

:)

 

Hvorfor sliter så mange menn på KG da og sier at de ikke får napp på Tinder o.l? Hvilke store forførere var dette? Har du noen navn? Kvinner er like opptatt av utseende som menn, men penger/sosialstatus/ressurser kan veie opp for dette. Men du trenger ikke å ha et bra ansikt som jeg tror mange menn tenker de må ha. Mindre pent ansikt kan kompenseres med en veldig bra kropp og klesstil.

Anonymous poster hash: 4e6c6...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei kvinner bryr seg like mye om utseende som menn. Forskjellen er at menn innrømmer det. 



Anonymous poster hash: b5198...537
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er utseendefiksert.

Jeg og en kamerat var en langhelg i Oslo, koserter, pub, kino, fotballkamp og byen osv. Vi nullstillte alt av både tinder og happn da vi reiste inn fredag morgen.  Han er noe penere enn meg sånn sett fra kvinners ståsted.Jeg er mer gjennomsnittlig. Vi er like gamle. Mandag ettermiddag var vi hjemme fra Oslo. Resultatet: Han 172 matcher og jeg 6 matcher...  Dette var et eksperiment vi bare hadde det gøy med, ikke noe stress, men det sier noe om dere ladies.



Anonymous poster hash: c2228...1ff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min oppfatning er at kvinner bryr seg mindre om utseendet til menn enn menn gjør om kvinner, men det betyr ikke at utseendet ikke betyr noe, slik mange liker å hevde.

 

I et historisk perspektiv så er mange av de store forførerne ikke spesielt billedskjønne, men de hadde noe mer enn det som gjorde at de appellerte til kvinner. Når menn flest ikke er store forførere som havner i historiebøkene, men ganske gjennomsnittlige, så sier det seg selv at utseendet er av betydning.

:)

Om du har den oppfatningen, har du tenkt på at det kanskje er du som har rævva smak når det kommer til menns utseende ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om du har den oppfatningen, har du tenkt på at det kanskje er du som har rævva smak når det kommer til menns utseende ? 

 

Snakk for deg selv. 

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men cashbah - det finnes jo pene menn også. pene menn er ikke så...pent, men for det...



Anonymous poster hash: 54194...bfc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor sliter så mange menn på KG da og sier at de ikke får napp på Tinder o.l?  

 

På Tinder er utseende mer eller mindre det eneste kvinner går etter, så da er man selvsagt i en særposisjon. Det finnes faktisk andre måter å møte kvinner på og mange av oss har ikke engang Tinder.

I det virkelig liv er det andre kvaliteter som gjør seg gjeldende og kanskje vil noen av de pene og kjedelige Tindermennene komme til kort til sammenlignet med menn som er mindre billedskjønne, men som har andre ting å by på også. 

 

Hvilke store forførere var dette? Har du noen navn?

 

 

Giacomo Casanova er vel den mest kjente. 

 

Du kan lese The Art of Seduction. Mange av forførerne beskrevet der var ikke velsignet med et vakkert ytre. Noen av de var også kvinner. 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...