Gå til innhold

Konstant trøtt og sliten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kyssesyken?? 

Anonymkode: 66a40...3d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som lavt stoffskiftet!:ohmy:

Anonymkode: 0f919...fe1

Skrevet

Jeg og holder en knapp på lavt stoffskifte, dette burde du få testa deg for. Det har jo med hormonbalansen i kroppen å gjøre, så det kan slå ut som symptomer på det meste slik jeg har forstått. Har lavt stoffskifte selv, og det var skikkelig ute å kjøre i fjor vinter, jeg orket knapt å dusje på de dårligste dagene.. Så man kan bli skikkelig dårlig og få symptomer på alt rart.

Anonymkode: f8123...f2c

Skrevet

Helt enig med deg :)

Men hva gjorde du med det? Gikk du til legen med det og fikk levaxin? Hva var grunnen til at du fikk lavt stoffskiftet? Sorry for alle spørsmålene *nyskjerrig bare* :)

Skrevet

Helt enig med deg :)

Men hva gjorde du med det? Gikk du til legen med det og fikk levaxin? Hva var grunnen til at du fikk lavt stoffskiftet? Sorry for alle spørsmålene *nyskjerrig bare* :)

I utgangspunktet fikk jeg Levaxin for å "booste" stoffskiftet slik at jeg kanskje kunne gå ned litt i vekt. Var ikke snakk om å ha lavt stoffskifte da (det jeg kan huske). Dette var i 2008. Har justert opp dosen en gang i løpet av årene, men da jeg fikk ny fastlege i fjor ble det oppdaget at jeg var undermedisinert og hadde nok vært det lenge. For et år siden begynte jeg på noen nye medisiner som kroppen tydeligvis ikke tålte helt, og sendt stoffskiftet ut av balanse, og da orket jeg ingenting og følte meg skikkelig syk og nærmest sengeliggende i perioder. Nå har jeg og legen justert dosen jevnt et år nå, og endelig begynner det å stabilisere seg igjen og jeg føler meg ganske oppegående i forhold. 

Har også tatt ut journalen min og lest litt i den, og utfra blodprøvesvarene kan det tyde på at jeg har hatt stoffskiftetrøbbel lenge før jeg fikk medisiner, men det var ikke så mye fokus på dette da. 

Anonymkode: f8123...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...