Gå til innhold

Dette med å finne noen. igjen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gutt på 20 år her. Jeg er 190 høy, har veldig bra kropp og føler jeg ser veldig bra ut, men selvtilliten faller mer og mer for hver dag som går. Jeg sliter veldig på dame fronten. Jeg er ikke en som sliter sosialt ellerno. aldri hatt problemer med å snakke med jenter og få venner. Jeg prøver å flørte med de jeg liker men for sjeldent oppmerksomhet av dem og andre jenter generelt eller så er jeg veldig dårlig til å legge merke til det.

Jeg har sett inlegg som dette før og jeg vet ikke hva jeg vil med dette inlegget, men måtte bare få ut litt frustrasjon.

sorry for eventuelt dårlig skriving, er ikke så god på den biten.

Anonymous poster hash: ce23b...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror de fleste har det på den måten. Du må bare aldri gi opp :) Vis at du har selvtillit og ta kontakt med jenter. Jenter liker menn med selvtillit og som ikke er redd for å ta kontakt. Jeg vet ikke, kanskje du legger lista for høyt? Er du kresen? 



Anonymous poster hash: 697fa...ab7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror de fleste har det på den måten. Du må bare aldri gi opp :) Vis at du har selvtillit og ta kontakt med jenter. Jenter liker menn med selvtillit og som ikke er redd for å ta kontakt. Jeg vet ikke, kanskje du legger lista for høyt? Er du kresen? 

Anonymous poster hash: 697fa...ab7

 

Jeg er faktisk ganske kresen ja, Jeg har ikke veldig høye krav når det gjelder utseende, men når det gjelder personlighet osv så er jeg veldig kresen. Jeg drar aldri på fest for å få et ligg da jeg syntes det bare er ekkelt. Jeg liker at det er litt følelser mellom den jeg har sex med og jeg liker jenter som tenker det samme.

Anonymous poster hash: ce23b...913

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Herregud, slapp av... du er 20..

Anonymous poster hash: e32e3...71e

 

Ja jeg er bare 20 år, men når alle rundt meg får kjæreste i hytt å pine så føler jeg meg ensom og begynner og dra fram tanker om at det er noe gærent med meg siden alle finner en utenom meg. 

Anonymous poster hash: ce23b...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva nøyaktig er du kresen på når det kommer til personlighet da? Hva kan du tilby på den siden?

Anonymous poster hash: 837cd...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...