Gå til innhold

Bakoverbøyd livmor?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest apriljente:

Jeg fikk vite i dag at det er ca 7% av kvinnene i Norge som har bakoverbøyd livmor. Jeg er en av dem. I dag gav gynekologen meg et tips om å ligge på magen etter samleie, da seden vil komme til bedre (tipset om å ligge med stumpen i været, gjelder altså ikke for oss)... Så herved et tips til dere andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest apriljente:

Oj, her var det mange av de 7%-ene :ler:

Da blir det spennende å følge med etterhvert. Gynekologen nevnte også at det kan hjelpe med en liten forhøyning under lårene mens man ligger på magen. Dette er spesielt for de som har problemer med å bli gravide, samt kanskje har påvist litt reduserte svømmere. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også bakoverbøyd livmor og har blitt gravid to ganger ved å Ligge på ryggen med pute under rumpa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. jeg fikk vite at jeg hadde foroverbøyd sist jeg var på GU. Skal den egentlig gå rett opp? :) Og hvordan må jeg ligge mon tro ? ;)

Foroverbøyd er som det "skal" være.

Det de aller fleste har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har også hørt at det i tillegg er lurt å få en orgasme etter samleie. Det vil gi sammentrekninger i skjede, slik at sæden kjem letter dit den skal, var ett eller anna sånt iallefall....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...