Gjest apriljente: Skrevet 27. september 2004 #1 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg fikk vite i dag at det er ca 7% av kvinnene i Norge som har bakoverbøyd livmor. Jeg er en av dem. I dag gav gynekologen meg et tips om å ligge på magen etter samleie, da seden vil komme til bedre (tipset om å ligge med stumpen i været, gjelder altså ikke for oss)... Så herved et tips til dere andre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. september 2004 #2 Del Skrevet 27. september 2004 Det skal jeg jammen prøve ja...har ikke fått beskjed om noe sånt fra legen jeg da...har også bakovervendt livmor...Takk for tipset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #3 Del Skrevet 27. september 2004 takk for tipset apriljente... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 28. september 2004 #4 Del Skrevet 28. september 2004 Er det sant?Da vet jeg grunnen til at jeg ikke blir gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apriljente: Skrevet 28. september 2004 #5 Del Skrevet 28. september 2004 Oj, her var det mange av de 7%-ene Da blir det spennende å følge med etterhvert. Gynekologen nevnte også at det kan hjelpe med en liten forhøyning under lårene mens man ligger på magen. Dette er spesielt for de som har problemer med å bli gravide, samt kanskje har påvist litt reduserte svømmere. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 28. september 2004 #6 Del Skrevet 28. september 2004 Det har jeg også fått høre en gang at jeg har! Greit å vite når tida kommer!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 28. september 2004 #7 Del Skrevet 28. september 2004 Hmm.. jeg fikk vite at jeg hadde foroverbøyd sist jeg var på GU. Skal den egentlig gå rett opp? Og hvordan må jeg ligge mon tro ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 28. september 2004 #8 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg har også bakoverbøyd livmor og har blitt gravid to ganger ved å Ligge på ryggen med pute under rumpa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 28. september 2004 #9 Del Skrevet 28. september 2004 Hmm.. jeg fikk vite at jeg hadde foroverbøyd sist jeg var på GU. Skal den egentlig gå rett opp? Og hvordan må jeg ligge mon tro ? Foroverbøyd er som det "skal" være. Det de aller fleste har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. september 2004 #10 Del Skrevet 28. september 2004 Takk for tipset, skal ta det til etterretning når tiden er inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2004 #11 Del Skrevet 28. september 2004 Har også hørt at det i tillegg er lurt å få en orgasme etter samleie. Det vil gi sammentrekninger i skjede, slik at sæden kjem letter dit den skal, var ett eller anna sånt iallefall....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå