Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føflekker krymper ikke, de vokser. Men du kan kjenne dem, men normalt ikke pille av biter av dem! La bare flekken være i fred og sjekk ståa i blant. Blir den ikke borte på et par uker til oppsøk lege.

Hvor fort vokser de da? Siden det lille såret mitt har jeg hatt i 2 uker(pelte det vekke ene uka) og det har vært samme str, og ingen andre farger etc. Innen 2 uker hadde vel føflekken vært endel større?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor fort vokser de da? Siden det lille såret mitt har jeg hatt i 2 uker(pelte det vekke ene uka) og det har vært samme str, og ingen andre farger etc. Innen 2 uker hadde vel føflekken vært endel større?

Det varierer som med alt annet hvor mye føflekker vokser, men en føflekk som vokser/endrer seg brått og drastisk må sjekkes ut. 

Skrevet

Det varierer som med alt annet hvor mye føflekker vokser, men en føflekk som vokser/endrer seg brått og drastisk må sjekkes ut. 

Så iom at såret mitt er samme str osv, så er det nok bare et vanlig sår? Det er også veldig veldig lite. Og når jeg peller på det er det bare rødt under for så at skorpa vokser opp igjen.

Skrevet

Så jeg må gå til legen?

Som sagt når jeg peller på det så er det bare rødt sår under.

Ikke plukk på såret. La legen din sjekke det ut

Anonymous poster hash: 6e180...8c9

Skrevet

Så iom at såret mitt er samme str osv, så er det nok bare et vanlig sår? Det er også veldig veldig lite. Og når jeg peller på det er det bare rødt under for så at skorpa vokser opp igjen.

Akkurat det her har både jeg og andre i tråden svart deg på. Slutt og pill og oppsøk lege hvis det ikke forsvinner om en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...