Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Braah
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vent et par uker til, se om det gror, og hvis det ikke gjør det ville jeg skjært den vekk hos legen.

Anonymous poster hash: 425e3...fba
Skrevet (endret)

vent et par uker til, se om det gror, og hvis det ikke gjør det ville jeg skjært den vekk hos legen.

Anonymous poster hash: 425e3...fba

Hvorfor skjære vekk?

Som sagt tror det kan komme av av at jeg har slått meg. Og om jeg peller på det så blir det bare helt rødt

Uansett, syns du det ser ut som et vanlig sår, som vil gro av seg selv etter et par uker?

Endret av Braah
Skrevet

Synes det ser ut som en føflekk med sår

Anonymous poster hash: 6e180...8c9
Skrevet

Synes det ser ut som en føflekk med sår

Anonymous poster hash: 6e180...8c9

Så jeg må gå til legen?

Som sagt når jeg peller på det så er det bare rødt sår under.

Skrevet

Ja du bør gå til legen med det. Og du må slutte å pelle på det, det gror ikke hvis du ikke lar det være i fred.

Anonymous poster hash: f0468...71e

Skrevet

Det kommer ikke til å gro så lenge du piller på det. 

Anonymous poster hash: f9051...cf1
Skrevet

Ja du bør gå til legen med det. Og du må slutte å pelle på det, det gror ikke hvis du ikke lar det være i fred.

Hvorfor må jeg gå til legen med det?

Skrevet

Kan forresten nevnes at jeg kan kjenne såret når jeg drar det over fingeren min. Eller skorpa da

Skrevet

Hvorfor må jeg gå til legen med det?

Ett sår som ikke vil gro skal man alltid dra til legen med. Har gjort det selv med ett sår som ikke ville gro etter 4 uker. Man skal ikke spøke med sår som ikke gror, det KAN være ett symptom på kreft.

Skrevet

Jeg synes det ser ut som et helt vanlig sår. Ville sett det an, noen dype skrubbsår trenger jo litt tid på seg. Spesielt når du piller på det hele tiden. Det sier seg jo selv at det aldri går bort hvis du stadig gjør det verre

Skrevet

Ett sår som ikke vil gro skal man alltid dra til legen med. Har gjort det selv med ett sår som ikke ville gro etter 4 uker. Man skal ikke spøke med sår som ikke gror, det KAN være ett symptom på kreft.

Og hva skjedde med deg?

Skrevet

Jeg synes det ser ut som et helt vanlig sår. Ville sett det an, noen dype skrubbsår trenger jo litt tid på seg. Spesielt når du piller på det hele tiden. Det sier seg jo selv at det aldri går bort hvis du stadig gjør det verre

Kan forresten nevnes at jeg kan kjenne såret når jeg drar det over fingeren min. Eller skorpa da. Og når jeg peller på såret så kommer det et rødt lag under.

Skrevet

Og hva skjedde med deg?

Viste seg og være en kronisk hudsykdom som jeg må leve med resten av livet. Heldigvis var det ikke kreft :)

Skrevet

Kan forresten nevnes at jeg kan kjenne såret når jeg drar det over fingeren min. Eller skorpa da. Og når jeg peller på såret så kommer det et rødt lag under.

Ja. Det er jo helt normalt at sårskorper står litt ut fra huden.. Og at det er rød hud under når det prøver å gro.

Skrevet

Viste seg og være en kronisk hudsykdom som jeg må leve med resten av livet. Heldigvis var det ikke kreft :)

Det er jeg nok ihvertfall ikke. Jeg har nok bare ei lita skorpe.

Skrevet

Ja. Det er jo helt normalt at sårskorper står litt ut fra huden.. Og at det er rød hud under når det prøver å gro.

Er det sånn at hvis det hadde vært en føflekk så hadde jeg merket forskjell på størrelsen etter en uke? Samtidig er den vel ikke sånn at en kan kjenne det når jeg drar fingeren over?

Skrevet

Er det sånn at hvis det hadde vært en føflekk så hadde jeg merket forskjell på størrelsen etter en uke? Samtidig er den vel ikke sånn at en kan kjenne det når jeg drar fingeren over?

Føflekker krymper ikke, de vokser. Men du kan kjenne dem, men normalt ikke pille av biter av dem! La bare flekken være i fred og sjekk ståa i blant. Blir den ikke borte på et par uker til oppsøk lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...