AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #41 Skrevet 25. oktober 2015 Da er vi uenige om åssen vi oppfattet han på Arcturus Jeg syntes hvertfall at det å være kollegaen til en gift dame, som hvor kollegaforholdet utvikler seg til et vennskap man gjør hyggelige ting med, for så at damen blir skilt, og man fortsetter å gjøre hyggelige vennskapelige ting med men aldri krysser grensen over noe mere enn klemming fysisk, så fremstiller man seg som og er fortsatt bare en venn. Eneste som har gjort det tydelig at han er interessert i noe mer er jo at han nylig fortalte henne om at han hadde fått følelser for henne, og det er jo lenge etter de fikk en vennskapelig tone som kollegaer og når man er venn med noen så lenge så er det nesten umulig å komme ut av den sonen. Det har skjedd meg at en jeg annså som min bestekompis, to år senere sa han var forelsket i meg, og hadde sagt til andre at vi datet osv, sagt til andre at det var vondt når jeg snakket om andre menn (om jeg naturlig nok gjorde fordi vi pratet som gode venner og jeg ser ikke kjønn når jeg har venner). Det vi gjorde var å henge sammen, spille biljard sammen, ta en kaffe i ny og ne osv , og pratet om alt og ingenting - slik jeg gjør med venninder. Bare fordi vi betrodde oss til hverandre om livene våres og tilbringte mye tid sammen så gjorde han det aldri tydelig at han var interessert i noe mer, og for min del rakna hele vennskapet når han sa at han egentlig likte meg som noe mer enn venn. Han hadde åpenbart misforstått alt, men jeg gjorde ikke noe anderledes med han enn jeg gjør med andre venner. Hadde han fra starten av sagt at han syntes jeg var fin og bra kanditat for å bli sammen med hadde jeg visst om intensjonen hans fra starten av og kunne ta et standpunkt om jeg ville være med på det eller ikke. Det har heller ikke ts gjort, og kvinnen har i mine øyne bare hengt med han som en hvilken som helst annen god venn man trives i selskapet til. Anonymous poster hash: f9364...9d6 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #42 Skrevet 25. oktober 2015 Hehe, hvem kjenner vel ikke drøssevis som spør hvor høyt de skal hoppe eller hvor langt de skal kjøre når et kvinnfolk ringer dem uansett tid på døgnet. Så etter noen år stiger frustrasjonen når de ikke får seg noe ...."jeg er jo grei hele sabla tiden jo" --> "snille menn får seg ingen dame" --> ."damer liker bare badboys" <- det er forøvrig derfra den tankegangen kommer. Kvinnfolk på sin side sier "men jeg vil ha en snill mann" Noe som jeg ikke betviler, men jeg har enda til gode å se et kvinnfolk her inne definere hva de faktisk legger i det "å være snill". Betyr det samme som at de ønsker seg noen som kan gjøre tjenester for dem 24\7 og være ei "dørmatte" hele tiden? ...I don`t think so. Det går helt fint å være snill og grei med selvrespekt for seg selv. Men dette er kvinnfolk ikke bevisst på, ellers hadde det blitt langt mer definert enn som så. Det er håp i hengende snøre om man har selvinnsikt nok til å se dette før eller siden. Anonymous poster hash: f21e5...e4b Kaller du også kompisene dine for "dørmatte" når de hjelper deg med ting, blir med å spille playstation eller ta en øl når du spør, eller når du trives med å henge rundt i byen eller parken med dem? Dere menn har et helt forvrengt syn på kvinner. Bare fordi man er venner og trives ihverandres selskap og støtter hverandre slik venner gjør, så betyr det ikke at man utnytter den andre eller skal få kunne forvente sex tilbake. Anonymous poster hash: f9364...9d6 Hvordan i huleste kom du til den konklusjonen? (se uthevet) Utfra det jeg skrev? Dette handler lite om vårt syn på kvinner, det handler om hvordan vi menn forholder oss til kvinner. Menn og kvinner kan ikke bare være venner, du kan kanskje bli lurt til å tro det som kvinne. Fra mannen sin side vil det alltids være en baktanke og du vil alltid tenke underbevisst (hva er det han vil?) Anonymous poster hash: f21e5...e4b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #43 Skrevet 25. oktober 2015 Det har skjedd meg at en jeg annså som min bestekompis, to år senere sa han var forelsket i meg, og hadde sagt til andre at vi datet osv, sagt til andre at det var vondt når jeg snakket om andre menn (om jeg naturlig nok gjorde fordi vi pratet som gode venner og jeg ser ikke kjønn når jeg har venner). Det vi gjorde var å henge sammen, spille biljard sammen, ta en kaffe i ny og ne osv , og pratet om alt og ingenting - slik jeg gjør med venninder. Bare fordi vi betrodde oss til hverandre om livene våres og tilbringte mye tid sammen så gjorde han det aldri tydelig at han var interessert i noe mer, og for min del rakna hele vennskapet når han sa at han egentlig likte meg som noe mer enn venn. Han hadde åpenbart misforstått alt, men jeg gjorde ikke noe anderledes med han enn jeg gjør med andre venner. Hadde han fra starten av sagt at han syntes jeg var fin og bra kanditat for å bli sammen med hadde jeg visst om intensjonen hans fra starten av og kunne ta et standpunkt om jeg ville være med på det eller ikke. Det har heller ikke ts gjort, og kvinnen har i mine øyne bare hengt med han som en hvilken som helst annen god venn man trives i selskapet til. Anonymous poster hash: f9364...9d6 Det er nettopp det som skjer før eller siden fordi mannen har lurt både deg og seg selv. Jeg har gjort det selv, les innlegget mitt nedenfor som jeg siterte så vil du utfra egen erfaring se at det stemmer. Enhver mann som lusker i bakgrunnen med friendly gestures og foreslår vennskapelige aktiviteter er innerst inne #keen på deg. De gjør ikke fremstøt og tenker at "en dag må hun da vel oppdage meg slik at det blir oss 2" Slik holdt jeg og på inntil jeg var nesten 30år...det er skummelt for en er nærmest ikke ærlig med seg selv engang. En må selvsagt etablere den seksuelle rammen snarest, det er derfor menn instinktvis raskt vil gå til sengs. De fleste kvinnfolk mistolker dette med å tro at da har vi menn fått det vi er ute etter, men det stemmer ikke. Det kan det selvsagt også være, men i flere tilfeller handler det om å unngå å bli friendzona rett og slett. Det blir såklart veldig #freaky hvis en du har ansett som venn hele tiden plutselig skulle begynne å gjøre seksuelle fremstøt mot deg? Det er egentlig slik det henger sammen, men ettersom kvinner friendzoner menn underbevisst så er de ikke klar over denne dynamikken. Faktisk så er jeg så bevisst på dette nå at hvis jeg ikke klarer å "komme i mål" innen 3 møter, og veien videre klart forsterker en vennskapelig "frame of mind" fra hennes side så avslutter jeg det. Hehe, du vet løpet er kjørt når hun begynner å snakke om den ene eller andre hun "holder" på med Eller når du er den hun søker trøst hos forkledd som "råd".... Ufff ..kan alle "triksene" ...patetiske meg. Anonymous poster hash: f21e5...e4b Anonymous poster hash: f21e5...e4b
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #44 Skrevet 25. oktober 2015 Det var overhodet ikke det inntrykket jeg fikk av å lese innlegget hans. Jeg fikk følelsen av at de har hatt en flørtende tone. Alle kjenner forskjellen mellom flørting og vennskapelighet. Det er rett og slett ingen tvil, man vet når noe er på gang. Om man lurer på om det er noe der - da er det noe der. Vi har nok hatt en flørtende tone helt fra starten av - men nå må dere ikke glemme at hun var gift helt frem til for noen måneder siden, og det er på en måte etter det jeg har forsøkt å uttrykke min interesse i større grad, innser jo selvsagt nå at det har failet totalt. Og jeg har ikke for vane å gå rundt og innbille meg at alle mulige venninner er interessert - dette er faktisk første gang jeg har fått reelle følelser for ei jeg sånn sett har hatt en stund som "bare" venninne uten baktanker. Ellers lite å oppdatere om foreløpig, har kun utvekslet et par SMS siden i går. TS Anonymous poster hash: 9623d...68c 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #45 Skrevet 20. januar 2016 En liten oppdatering i en "gammel tråd". Siden jeg skrev dette innlegget i oktober, har ting på mange måter blitt mye enklere mellom oss. I forbindelse med nyttår og jul har vi fått naturlig pause fra hverandre på flere uker, og det føltes godt. Vi ses ikke like mye som før, og har ikke hengt sammen på privaten siden desember (det var riktignok veldig hyggelig...). Jeg var hjemme i "heimbygda" da jeg fylte år tidligere i januar, og da fikk jeg en veldig fin bursdagsmelding der hun skrøt av meg som person. I tillegg ringte hun meg. Jeg tenker fremdeles mye på henne, men har innsett at ting blir mye enklere når vi nå ikke har like intens kontakt lenger. Uansett - tusen takk for gode råd fra dere! Har brukt mange fine tips herfra :-) TS Anonymkode: 8e2bf...dc7 1
Rammfrø Skrevet 20. januar 2016 #46 Skrevet 20. januar 2016 Godt å vite! Jeg synes du bør fokusere på deg selv og bli den beste versjonen av deg selv - så kan hun se hva hun går glipp av! Stå på!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå