AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #21 Skrevet 24. oktober 2015 Nå trenger jeg deres kloke råd, kjære kvinner. For å gjøre en milelang historie kort; jeg har lenge hatt et godt øye til ei kollega. Vi har visst om hverandre i et par år, men det er først det siste halvåret vi også har hengt sammen på fritiden og sånn sett blitt mye mer kjent (tatt kaffer, spist middag, vært på loppemarked). Dette er alltid særdeles hyggelig; hun er fantastisk sjarmerende og livlig, og med en humoristisk kvikkhet man sjelden kommer over, men det har aldri skjedd noe fysisk mellom oss (annet enn klemming). Hun ble singel på forsommeren etter å ha vært i et mangeårig ekteskap. De har ingen barn. Problemet nå er at jeg har fått reelle følelser for henne. Utad kan vi nok begge virke ganske flørtete av natur, og dermed er det nok vanskelig å tolke hva vi egentlig legger i det. Nå har det kommet dithen at vi kan snakke timesvis i telefonen, vi oppsøker hverandre automatisk når vi møtes jobb. Vi har utviklet en helt intern humor og er alltid på hverandres bølgelengde. For et par uker siden fikk jeg et behov for å fortelle henne om hvordan ståa var for min del. Jeg sendte en litt klein melding der jeg anga min interesse for henne som mer enn en venninne. Hun ga meg ikke noe ordentlig svar på den meldingen, men sa bare det man alltid sier: så lenge jeg ikke har problemer med å henge, så hun ingen grunn til å endre noe ved kontakten vår. Jeg syntes selvsagt dette var ganske trist, men var mest lettet over å ha satt ord på følelsene mine. Jeg tenkte at det nå bare kan gå "fremover", og at jeg må prøve å glemme henne. Så skjer det at jeg i går ble bedt på middag til henne. Hun bor for tiden sammen med sine storebrødre, og begge disse var delvis tilstede under måltidet og resten av kvelden som totalt sett ble veldig hyggelig; vi snakka og lo alle sammen. Da klokka hadde passert midnatt kjørte hun meg hjem, det er et stykke å kjøre, men hun insisterte. Vi ble sittende lenge og snakke før hun etter hvert kjørte tilbake til seg selv. Det skjedde ikke noe fysisk mellom oss, selv om jeg selvfølgelig hadde hatt lyst til å gi henne et avskjedskyss. Dette er for øvrig noe jeg ikke hadde våget å gjøre på gjeldende tidspunkt. Så, nå er mitt spørsmål til dere: kan hun være interessert? Hilsen en svært forvirra sjel. Anonymous poster hash: 9623d...68c Anonymous poster hash: 9623d...68c Du er da for lengst blitt friendzona ...det går ikke an å gjøre noe med det nå. Er man ikke seksuell innledningsvis og etablerer den framen der så fungerer det ikke. Anonymous poster hash: f21e5...e4b 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #22 Skrevet 24. oktober 2015 Nå trenger jeg deres kloke råd, kjære kvinner. For å gjøre en milelang historie kort; jeg har lenge hatt et godt øye til ei kollega. Vi har visst om hverandre i et par år, men det er først det siste halvåret vi også har hengt sammen på fritiden og sånn sett blitt mye mer kjent (tatt kaffer, spist middag, vært på loppemarked). Dette er alltid særdeles hyggelig; hun er fantastisk sjarmerende og livlig, og med en humoristisk kvikkhet man sjelden kommer over, men det har aldri skjedd noe fysisk mellom oss (annet enn klemming). Hun ble singel på forsommeren etter å ha vært i et mangeårig ekteskap. De har ingen barn. Problemet nå er at jeg har fått reelle følelser for henne. Utad kan vi nok begge virke ganske flørtete av natur, og dermed er det nok vanskelig å tolke hva vi egentlig legger i det. Nå har det kommet dithen at vi kan snakke timesvis i telefonen, vi oppsøker hverandre automatisk når vi møtes jobb. Vi har utviklet en helt intern humor og er alltid på hverandres bølgelengde. For et par uker siden fikk jeg et behov for å fortelle henne om hvordan ståa var for min del. Jeg sendte en litt klein melding der jeg anga min interesse for henne som mer enn en venninne. Hun ga meg ikke noe ordentlig svar på den meldingen, men sa bare det man alltid sier: så lenge jeg ikke har problemer med å henge, så hun ingen grunn til å endre noe ved kontakten vår. Jeg syntes selvsagt dette var ganske trist, men var mest lettet over å ha satt ord på følelsene mine. Jeg tenkte at det nå bare kan gå "fremover", og at jeg må prøve å glemme henne. Så skjer det at jeg i går ble bedt på middag til henne. Hun bor for tiden sammen med sine storebrødre, og begge disse var delvis tilstede under måltidet og resten av kvelden som totalt sett ble veldig hyggelig; vi snakka og lo alle sammen. Da klokka hadde passert midnatt kjørte hun meg hjem, det er et stykke å kjøre, men hun insisterte. Vi ble sittende lenge og snakke før hun etter hvert kjørte tilbake til seg selv. Det skjedde ikke noe fysisk mellom oss, selv om jeg selvfølgelig hadde hatt lyst til å gi henne et avskjedskyss. Dette er for øvrig noe jeg ikke hadde våget å gjøre på gjeldende tidspunkt. Så, nå er mitt spørsmål til dere: kan hun være interessert? Hilsen en svært forvirra sjel. Anonymous poster hash: 9623d...68c Anonymous poster hash: 9623d...68c Du vil også bare være skuffet når hun kommer til deg å betror seg om de nye potensielle hun har truffet og holder på med. Menn kan ikke bare være venner med kvinnfolk ..det er enten eller. Anonymous poster hash: f21e5...e4b
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #23 Skrevet 24. oktober 2015 Tusen takk for tipsene! Jeg har forsøkt meg på lett intimitet tidligere; ta litt på henne, beinflørte, og det har gått greit nok (hun har ikke vist noen form for avverge). Skulle tatt mot til meg og kysset henne i går kveld i bilen da hun kjørte meg hjem; jeg er bare så redd for å tråkke over noen grenser av respekt for hennes forholdsvis nylige brudd. Skal holde dere oppdatert på videre progresjon, igjen - tusen takk for gode råd! TS Anonymous poster hash: 9623d...68c Du er nok for tafatt og forsiktig. Du er redd og respektfull...ikke spesielt tennende for en kvinne, det der. Hun holder deg varm, fordi det er godt å få oppmerksomhet av en mann når man nettopp er blitt singel, men hun er ikke spesielt interessert i deg. Beklager. Anonymous poster hash: 7238e...0d8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #24 Skrevet 24. oktober 2015 Du vil også bare være skuffet når hun kommer til deg å betror seg om de nye potensielle hun har truffet og holder på med. Menn kan ikke bare være venner med kvinnfolk ..det er enten eller. Anonymous poster hash: f21e5...e4b Fordi menn enten vil føle noe for dem eller ikke? Og hvis ikke vil de ikke ha kontakt? Eller? Jeg for min del kam godt ha venner av motsatt kjønn. Vil det da si at menn alltid tror man er interessert. Er selv kvinne.Anonymous poster hash: 82ff3...9b4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #25 Skrevet 24. oktober 2015 Fordi menn enten vil føle noe for dem eller ikke? Og hvis ikke vil de ikke ha kontakt? Eller? Jeg for min del kam godt ha venner av motsatt kjønn. Vil det da si at menn alltid tror man er interessert. Er selv kvinne.Anonymous poster hash: 82ff3...9b4 Skulle vært et spm-tegn etter ant siste setning Anonymous poster hash: 82ff3...9b4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #26 Skrevet 24. oktober 2015 En velkjent løsning for å se om det faktisk kan være noe her er Alkohol Finn en passende anledning der alkohol ikke virker malplassert, tur på byn eller julebord osv. Anonymous poster hash: b3dbc...e78 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #27 Skrevet 24. oktober 2015 Fordi menn enten vil føle noe for dem eller ikke? Og hvis ikke vil de ikke ha kontakt? Eller? Jeg for min del kam godt ha venner av motsatt kjønn. Vil det da si at menn alltid tror man er interessert. Er selv kvinne.Anonymous poster hash: 82ff3...9b4 Menn vil alltid tror at du er interessert da ja ...selv om du sier at du kun vil være venner. Dette utnytter mange jenter også ved å holde menn litt "varme" i friendzonen slik at de kan dra nytte av tjenester og ressursene ved å kjenne mannen. Kan være alt fra taxikjøring til å fikse bilen din gratis. Dette har jeg opplevd selv når jeg var yngre ..idag har jeg ingen jentevenner Anonymous poster hash: f21e5...e4b
Gjest Skrevet 24. oktober 2015 #28 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg har forsøkt meg på lett intimitet tidligere; ta litt på henne, beinflørte, og det har gått greit nok (hun har ikke vist noen form for avverge). Avverge? Unnskyld at jeg ler. Tankesettet bak er like viktig som selve berøringen. Her er det tydelig at du fortsatt spør om lov og prøver deg forsiktig frem. Kvinner vil bli tatt. Husk det. Jeg tar på gutter også, bare så det er sagt. Slikt blir mer naturlig for deg om du er en person som faktisk berører andre mennesker. Så det er mitt tips. Regner med du kanskje kan ta kameratene dine rundt skuldrene eller knipe de i siden. Jeg er sånn med folk flest. Skulle tatt mot til meg og kysset henne i går kveld i bilen da hun kjørte meg hjem; jeg er bare så redd for å tråkke over noen grenser av respekt for hennes forholdsvis nylige brudd. Saken er den at mens du er full av respekt og forsiktighet, så har hun kanskje alt blitt knullet av både en eller flere menn som så en jente de likte og tok henne. Jeg sier ikke dette for å være slem, men fordi det er sant og fordi du må våkne opp. Det er ikke sikkert kvinner er slik du tror de er. Ja, respekter kvinner og vær snill, men du må respektere deg selv og være snill med deg selv først! Dette gjelder andre mennesker også. Du er den viktigste personen i ditt liv og i et forhold med en kvinne. Hva vil DU ha? Finn ut det og gå etter det. Null unnskyldninger. Du og mange andre menn som deg er mer opptatt av hva hun ene jenta ønsker og hvordan dere skal oppføre dere for å få henne enn hva dere selv ønsker og liker. Dette er en totalt feilslått strategi som er veldig effektiv for å tørke inn vaginaer. Fokuser på hva du vil ha. Hva hun vil ha og hva hun tenker er hennes problem. Ellers må du komme litt mer i kontakt med din egen seksualitet og ikke skamme deg over den eller dine lyster. Det er ingenting galt i å begjære en kvinne og ha lyst på henne. Det er en vakker ting. Og kvinner elsker å bli begjært. Kvinner elsker når en mann er nesten ute av kontroll fordi han begjærer henne så sterkt. Det er en av grunnene til at den arketypiske slemme gutten appellerer til kvinner. Han er 100% i kontakt med sin egen seksualitet og presenterer den til kvinner uten unnskyldning. Kvinner vet at en 'bad boy' som regel betyr bra sex. Når du kun klemmer henne og kommer med forsiktige tilnærmelser og avslutter hver eneste setning med en smiley, hvordan tror du hun da ser for seg deg på soverommet? Kvinner legger merke til sånt. Og de ønsker bra sex. Når en mann er i kontroll utenfor soverommet, så vet hun at ting forhåpentligvis blir bra også på soverommet. Bare husk: Kvinner vil bli tatt.
Gjest Skrevet 24. oktober 2015 #29 Skrevet 24. oktober 2015 Vedrørende det å tråkke over grenser, så er voksne kvinner flest flinke til å si fra hvor grensene går. Slik du presenterer dette er du milevis fra noen som helst grense. Om noe, så er det bedre å tråkke over disse grensene. En kvinne vil respektere deg langt, langt mer om du går for henne enn om du stille går rundt og liker henne. Og av og til trenger faktisk en kvinne at du går for henne før hun legger merke til deg på den måten. Hvem vet. Kanskje hun har håpet at du ville gjøre noen fremstøt, men så skjedde det aldri?
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #30 Skrevet 24. oktober 2015 Menn vil alltid tror at du er interessert da ja ...selv om du sier at du kun vil være venner. Dette utnytter mange jenter også ved å holde menn litt "varme" i friendzonen slik at de kan dra nytte av tjenester og ressursene ved å kjenne mannen. Kan være alt fra taxikjøring til å fikse bilen din gratis. Dette har jeg opplevd selv når jeg var yngre ..idag har jeg ingen jentevenner Anonymous poster hash: f21e5...e4b Takk for svar! Synd at det er sånn. Jeg har de siste årene likt bedre og bedre å snakke og være sammen med menn. Det er enklere, mindre drama Dumt hvis de antar jeg er interessert, da.Anonymous poster hash: 82ff3...9b4 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #31 Skrevet 24. oktober 2015 Nei for meg er det ganske tydelig at hun ikke er interessert i deg som noe mer enn en venn. Hun sa når du delte dine følelser for henne, at så lenge du ikke syntes det var vanskelig å fortsette å henge med hun så ville hun ikke endre kontakten mellom dere. Ergo at "beklager jeg føler ikke det samme, men liker deg godt som person og venn og henger gjerne med deg som det, men ikke noe annet". Hun inviterte deg på en vennskapelig middag fordi dere jo som du sier har hengt mye sammen og gjort slike ting før, ville vært rart å aldri gjøre ting sammen plutselig, og brødrene hennes var tilstede for at du ikke skulle mistolke det som en date. Beklager men du har ingen seksuell / romantisk sjangs hos denne kvinnen. Om du syntes det er svært vanskelig å omgås hun uten å tenke eller ønske noe mer, så vil jeg anbefale deg å si det til hun at det blir for vanskelig og at dere derfor ikke kan henge mer sammen siden du ikke klarer å se på hun som bare en venn når du er så sjarmert av hun. Anonymous poster hash: f9364...9d6 3
Gjest Minesveiper Skrevet 24. oktober 2015 #32 Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Jeg tror ikke det er så mye du kan gjøre her ts når du har sagt til henne hva du føler. Det at hun inviterer deg på middag synes jeg var litt rart da det sender signaler om interesse. Det kan være hun er usikker og vil føle seg litt frem. Det beste du kan gjøre slik jeg ser det er å "gi slipp på kontrollen". Det er ikke noe spesifikt du kan gjøre for å vekke følelser hos henne. Jeg synes du skal forsette med å være hyggelig med henne jeg. Du kommer over henne, og dersom du forsetter å være med henne kan det plutselig skje år du ikke forventer det. Hun investerer tross alt tid i deg. Endret 24. oktober 2015 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #33 Skrevet 24. oktober 2015 TS her - og for noen kloke folk som skjuler seg bak PC-skjermene! :-) For å gjøre det helt klart: jeg har gått frem på en feig måte, men jeg har på mange måter innsett at dette løpet er kjørt, men det var dette med middagen i går som liksom ga meg et aldri så lite håp. Fort gjort å overtolke helt normalt hyggelige gester når man har et ekstra godt øye til noen. Har ikke hørt noe fra henne i dag, og har heller ikke gitt lyd fra meg. Nå er jo ikke alle stuck på mobilen 24/7, men jeg har bestemt meg for ikke å ta kontakt før _eventuelt_ når vi sees på jobb til mandag. TS Anonymous poster hash: 9623d...68c
Teethgrinding Skrevet 24. oktober 2015 #34 Skrevet 24. oktober 2015 TS her - og for noen kloke folk som skjuler seg bak PC-skjermene! :-) For å gjøre det helt klart: jeg har gått frem på en feig måte, men jeg har på mange måter innsett at dette løpet er kjørt, men det var dette med middagen i går som liksom ga meg et aldri så lite håp. Fort gjort å overtolke helt normalt hyggelige gester når man har et ekstra godt øye til noen. Har ikke hørt noe fra henne i dag, og har heller ikke gitt lyd fra meg. Nå er jo ikke alle stuck på mobilen 24/7, men jeg har bestemt meg for ikke å ta kontakt før _eventuelt_ når vi sees på jobb til mandag. TS Anonymous poster hash: 9623d...68c Jeg er enig med mange andre i at løpet antakeligvis er litt kjørt. I slike situasjoner er det likevel kvinnen som i realiteten bestemmer. Hun kan godt snu på flisa og gjøre det til noe. Men, sånn som det nå går, så har hun satt opp en mur du ikke kan bryte gjennom uten å "sosialt gjøre deg ut". Det er jo kjennetegnet til friendzoning. Det er frykten for at hun skal sperre opp øynene og spørre deg; "hva er det du driver med"? som gjør at du ikke har følt det riktig å lede an. Det har ingenting med dine manglende evner til å "ta en kvinne". Merk dere det. En respektabel mann leser signaler og holder sin avstand. Kvinner som antar at en mann skal bryte alle signaler og halvveis voldta en dame ender opp med helt feil menn. Hvis jeg var deg TS ville jeg begynt å tenke strategisk. Inviter dama på et nytt loppemarket eller whatever, og dropp inn i samtalen at du har truffet en dame som er utrolig hypp på deg. "Hva ville du gjort"? Så kan du casually smøre samtalen inn på din egen dissonans ovenfor ideen om å være interessert i noen andre enn henne. Fortell henne nøyaktig hvorfor du liker henne så godt. Det er kanskje litt vel taktisk, men du må få vippet henne litt av pinnen. Hun kan ikke gå rundt og tro at hun har deg i sin hule hånd. 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #35 Skrevet 25. oktober 2015 Takk for svar! Synd at det er sånn. Jeg har de siste årene likt bedre og bedre å snakke og være sammen med menn. Det er enklere, mindre drama Dumt hvis de antar jeg er interessert, da.Anonymous poster hash: 82ff3...9b4 Enhver mann som lusker i bakgrunnen med friendly gestures og foreslår vennskapelige aktiviteter er innerst inne #keen på deg. De gjør ikke fremstøt og tenker at "en dag må hun da vel oppdage meg slik at det blir oss 2" Slik holdt jeg og på inntil jeg var nesten 30år...det er skummelt for en er nærmest ikke ærlig med seg selv engang. En må selvsagt etablere den seksuelle rammen snarest, det er derfor menn instinktvis raskt vil gå til sengs. De fleste kvinnfolk mistolker dette med å tro at da har vi menn fått det vi er ute etter, men det stemmer ikke. Det kan det selvsagt også være, men i flere tilfeller handler det om å unngå å bli friendzona rett og slett. Det blir såklart veldig #freaky hvis en du har ansett som venn hele tiden plutselig skulle begynne å gjøre seksuelle fremstøt mot deg? Det er egentlig slik det henger sammen, men ettersom kvinner friendzoner menn underbevisst så er de ikke klar over denne dynamikken. Faktisk så er jeg så bevisst på dette nå at hvis jeg ikke klarer å "komme i mål" innen 3 møter, og veien videre klart forsterker en vennskapelig "frame of mind" fra hennes side så avslutter jeg det. Hehe, du vet løpet er kjørt når hun begynner å snakke om den ene eller andre hun "holder" på med Eller når du er den hun søker trøst hos forkledd som "råd".... Ufff ..kan alle "triksene" ...patetiske meg. Anonymous poster hash: f21e5...e4b 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #36 Skrevet 25. oktober 2015 Hehe, hvem kjenner vel ikke drøssevis som spør hvor høyt de skal hoppe eller hvor langt de skal kjøre når et kvinnfolk ringer dem uansett tid på døgnet. Så etter noen år stiger frustrasjonen når de ikke får seg noe ...."jeg er jo grei hele sabla tiden jo" --> "snille menn får seg ingen dame" --> ."damer liker bare badboys" <- det er forøvrig derfra den tankegangen kommer. Kvinnfolk på sin side sier "men jeg vil ha en snill mann" Noe som jeg ikke betviler, men jeg har enda til gode å se et kvinnfolk her inne definere hva de faktisk legger i det "å være snill". Betyr det samme som at de ønsker seg noen som kan gjøre tjenester for dem 24\7 og være ei "dørmatte" hele tiden? ...I don`t think so. Det går helt fint å være snill og grei med selvrespekt for seg selv. Men dette er kvinnfolk ikke bevisst på, ellers hadde det blitt langt mer definert enn som så. Det er håp i hengende snøre om man har selvinnsikt nok til å se dette før eller siden. Anonymous poster hash: f21e5...e4b 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #37 Skrevet 25. oktober 2015 Noe som jeg ikke betviler, men jeg har enda til gode å se et kvinnfolk her inne definere hva de faktisk legger i det "å være snill". Betyr det samme som at de ønsker seg noen som kan gjøre tjenester for dem 24\7 og være ei "dørmatte" hele tiden? ...I don`t think so. Anonymous poster hash: f21e5...e4b Kaller du også kompisene dine for "dørmatte" når de hjelper deg med ting, blir med å spille playstation eller ta en øl når du spør, eller når du trives med å henge rundt i byen eller parken med dem? Dere menn har et helt forvrengt syn på kvinner. Bare fordi man er venner og trives ihverandres selskap og støtter hverandre slik venner gjør, så betyr det ikke at man utnytter den andre eller skal få kunne forvente sex tilbake. Anonymous poster hash: f9364...9d6 2
Teethgrinding Skrevet 25. oktober 2015 #38 Skrevet 25. oktober 2015 Kaller du også kompisene dine for "dørmatte" når de hjelper deg med ting, blir med å spille playstation eller ta en øl når du spør, eller når du trives med å henge rundt i byen eller parken med dem? Dere menn har et helt forvrengt syn på kvinner. Bare fordi man er venner og trives ihverandres selskap og støtter hverandre slik venner gjør, så betyr det ikke at man utnytter den andre eller skal få kunne forvente sex tilbake. Anonymous poster hash: f9364...9d6 Men, det er jo nettopp utnytting når en dame friendzoner en helt åpenbart interessert mann! Og alt for egen tilfredsstillelse! Klart det er mulig å være venner. Jeg har også haugevis av kvinnelige venner som jeg finner på ting med uten at jeg føler jeg skal ha seksuelle tjenester i retur (hallo). Det er dog noe helt annet når to av motsatt kjønn treffer hverandre, lange dype blikk utveksles, intens meldingsutveksling forekommer, dype samtaler føres, indre følelser deles, livshendelser fortelles, også later plutselig dama som om hun ikke 'ser på han som noe mer enn en venn'? Sorry, men det er skitprat og det vet vi alle, kvinner som menn.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #39 Skrevet 25. oktober 2015 Men, det er jo nettopp utnytting når en dame friendzoner en helt åpenbart interessert mann! Og alt for egen tilfredsstillelse! Klart det er mulig å være venner. Jeg har også haugevis av kvinnelige venner som jeg finner på ting med uten at jeg føler jeg skal ha seksuelle tjenester i retur (hallo). Det er dog noe helt annet når to av motsatt kjønn treffer hverandre, lange dype blikk utveksles, intens meldingsutveksling forekommer, dype samtaler føres, indre følelser deles, livshendelser fortelles, også later plutselig dama som om hun ikke 'ser på han som noe mer enn en venn'? Sorry, men det er skitprat og det vet vi alle, kvinner som menn. Han har jo IKKE vært en "åpenbart interessert mann" etter som han IKKE har flørtet med henne fra starten av....! Om han fra starten av var åpen og kalte hun en vakker kvinne, spurte om hun var singel, ba hun ut på kaffe osv, så ja det blir det kanskje en form for utnyttelse om man "spiller" interessert men ikke vil gå noe videre med det. Men det eneste han har gjort er jo å være vennlig og hyggelig som et medmenneske/uavhengig kjønn og siden kvinner syntes det går helt fint å være venn med det motsatte kjønn så har hun jo ansett han som en god venn siden det er DET og ikke som en "beiler" han har fremstilt seg som, og ikke unyttet han på noe som helst vis. Det er synd dette her at mange menn går rundt "hemmelig forelska" i venninder, eller med håp om å bli noe mere. Min anbefalning er at om dere ikke takler å ha kvinner som venner, så må dere fra starten av gjøre det tydelig hva intensjonen deres med henne er. Så slipper dere å føle dere "lurt" og kvinnen slipper å bli skuffet fordi en hun annså som venn egentlig bare var grei mot hun i håp om å få fitte. Anonymous poster hash: f9364...9d6 2
Teethgrinding Skrevet 25. oktober 2015 #40 Skrevet 25. oktober 2015 Han har jo IKKE vært en "åpenbart interessert mann" etter som han IKKE har flørtet med henne fra starten av....! Om han fra starten av var åpen og kalte hun en vakker kvinne, spurte om hun var singel, ba hun ut på kaffe osv, så ja det blir det kanskje en form for utnyttelse om man "spiller" interessert men ikke vil gå noe videre med det. Men det eneste han har gjort er jo å være vennlig og hyggelig som et medmenneske/uavhengig kjønn og siden kvinner syntes det går helt fint å være venn med det motsatte kjønn så har hun jo ansett han som en god venn siden det er DET og ikke som en "beiler" han har fremstilt seg som, og ikke unyttet han på noe som helst vis. Det er synd dette her at mange menn går rundt "hemmelig forelska" i venninder, eller med håp om å bli noe mere. Min anbefalning er at om dere ikke takler å ha kvinner som venner, så må dere fra starten av gjøre det tydelig hva intensjonen deres med henne er. Så slipper dere å føle dere "lurt" og kvinnen slipper å bli skuffet fordi en hun annså som venn egentlig bare var grei mot hun i håp om å få fitte. Anonymous poster hash: f9364...9d6 Det var overhodet ikke det inntrykket jeg fikk av å lese innlegget hans. Jeg fikk følelsen av at de har hatt en flørtende tone. Alle kjenner forskjellen mellom flørting og vennskapelighet. Det er rett og slett ingen tvil, man vet når noe er på gang. Om man lurer på om det er noe der - da er det noe der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå