Gjest Blodgiver Skrevet 27. september 2004 #1 Del Skrevet 27. september 2004 Kan jeg gi blod i prøveperioden, eller kan det være uheldig? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 27. september 2004 #2 Del Skrevet 27. september 2004 Vil tro man ikke fikk lov hvis det kunne være uheldig, isåfall står det sikkert om det på nettsidene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest apriljente: Skrevet 27. september 2004 #3 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg fikk beskjed fra min gynekolog at å gi blod under prøveperioden ikke anbefaltes fordi kroppen bruker mye ressurser til å lage nytt blod. Den bør bruke alle "krefter" til å forberede svangerskap. Derfor har jeg sluttet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. september 2004 #4 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg hadde heller ikke tenkt å gi blod. Nå er jeg uansett i karantene etter å ha vært i malariastrøk... Håper å bli gravid innen karantene tiden går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. september 2004 #5 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg fikk beskjed om å ikke gjøre det, men det var på grunn av hormonbehandling...du får snakke med blodbanken og høre hva de sier!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 28. september 2004 #6 Del Skrevet 28. september 2004 Ga blod på torsdag og spurte der. Damen hadde ikke hørt det, men forhørte seg med en av legene. Hun sa at de anbefalte å slutte i prøveperioden, jeg fikk mest inntrykk av at det var dumt å gi blod dersom man var gravid uten å vite det. Altså: Ikke gi blod mens du prøver. Blodbanken kan sette en "sperre" på deg i et par år, så kontakter de deg igjen senere (når du er firebarnsmor! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 28. september 2004 #7 Del Skrevet 28. september 2004 Jeg gav første året som prøver, men har sluttet nå. Først anbefalte leger å leve normalt.... når normalt liv ikke førte til graviditet, har rådeneblidt litt annerledes gitt .-) Så nå har jeg tatt en pause fra blodbanken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå