Gå til innhold

Kjærste og venneløs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, er student. Det første året så fikk jeg egentlig aldri en vennegjeng, jeg kjenner massevis av folk, men jeg blir aldri invitert med på noe. Alle har en liten vennegjeng på 3 personer som de pleier å være med. Dette har vert veldig kjipt for meg og jeg har vert litt nedenfor av og til, siden jeg egentlig ikke har noen å være med.

 

Så jeg har snakket med en jente, først var det bare vanlig konversasjoner om skole osv. Men i det siste så la hun meg til på snapchat og vi har tekstet der i det siste. Jeg tror hun ønsker noe mer. Personlig så synes jeg hun er veldig pen, hyggelig, hun er veldig smart, vil si at hun er populær og generelt vellykket. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å se om det ble noe mer.

 

Jeg vil si at jeg ser gjennomsnittlig ut, men jeg har altså ingen nære venner eller en ordentlig vennegjeng (Og ja, jeg prøver å gjøre noe med dette! Men det er ikke like lett. Jeg kan være kjedelig, men jeg prøver virkelig å engasjere meg for andre osv.).

 

Jeg er bare veldig usikker på om hun har lyst til å være med meg siden jeg egentlig ikke har noen venner? Hva tenker dere om dette? (Når jeg endelig finner noen jeg liker, som liker meg tilbake....)



Anonymous poster hash: 31475...5b8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun liker jo deg som person og ikke pga din sosiale posisjon - det er er knallbra utgangspunkt.

Og det er ikke sært å ikke ha mange venner når man studerer.

Synest du konstruerer problemer her (og kjenner meg igjen )

Hun vet ingenting om deg og dere starter med blanke ark. Nyt det, kos dere, bli kjent!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun liker jo deg som person og ikke pga din sosiale posisjon - det er er knallbra utgangspunkt.

Og det er ikke sært å ikke ha mange venner når man studerer.

Synest du konstruerer problemer her (og kjenner meg igjen )

Hun vet ingenting om deg og dere starter med blanke ark. Nyt det, kos dere, bli kjent!

Men burde jeg ta det opp med henne? Eller burde jeg bare se hvordan det går? 

Anonymous poster hash: 31475...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta opp din sosiale posisjon med henne lol?  om det var det du mente



Anonymous poster hash: 995b9...53d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du ikke har noen venner er ikke noe å påpeke for hun og heller ikke noe som ville betydd noe (for min del hvertfall) men jeg tenker at du skal være forsiktig med å tenke at hun vil noe mer kun fordi hun er hyggelig mot deg og skriver med deg på snapchat. Det er sånt man generelt oppfører seg og gjør med alle.



Anonymous poster hash: 0a130...995
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når noe slikt skjer, så må du være forsiktig med å hoppe på "kjærlighets-toget" med en gang. Det er mange jenter der ute (inkludert den nåværende kjæresten min) som lokker til seg menn, for å avvise dem rett etter de går på fella (det viser dem at de har en viss seksuell verdi). Hvis du viser at hun ikke er høyt på prioriteringslista så scorer du høyt.



Anonymous poster hash: 79343...245
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når noe slikt skjer, så må du være forsiktig med å hoppe på "kjærlighets-toget" med en gang. Det er mange jenter der ute (inkludert den nåværende kjæresten min) som lokker til seg menn, for å avvise dem rett etter de går på fella (det viser dem at de har en viss seksuell verdi). Hvis du viser at hun ikke er høyt på prioriteringslista så scorer du høyt.

Anonymous poster hash: 79343...245

 

Lokker til seg menn hvordan da? Ved å være hyggelig og immøtekommende som man bør være mot folk flest? Dere menn må faen meg stoppe å ta hver jævla hyggelighet som flørting eller luring og spilling og hva faen dere dikter opp i det paranoide sjalue hodet deres.

Anonymous poster hash: 0a130...995

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lokker til seg menn hvordan da? Ved å være hyggelig og immøtekommende som man bør være mot folk flest? Dere menn må faen meg stoppe å ta hver jævla hyggelighet som flørting eller luring og spilling og hva faen dere dikter opp i det paranoide sjalue hodet deres.

Anonymous poster hash: 0a130...995

 

Fint at dere ikke sporer av helt her da :) Altså, jeg vet ikke hva hun vil, men jeg sender ikke akkurat hjerter til folk som jeg betegner som venn da, kan jo hende hun bare har en flørtende personlighet 

Anonymous poster hash: 31475...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fint at dere ikke sporer av helt her da :) Altså, jeg vet ikke hva hun vil, men jeg sender ikke akkurat hjerter til folk som jeg betegner som venn da, kan jo hende hun bare har en flørtende personlighet 

Anonymous poster hash: 31475...5b8

 

Det kommer nok litt an på personlighet og miljø. I mitt miljø, som voksen, så er det veldig vanlig å sende hjerter til hverandre. Det handler om å vise at man settes pris på. For eksempel "Bra innlegg i debatten i dag <3 " (som er ganske anderledes enn "Vil du komme hjem til meg i dag bare oss to ;) <3 ) eller for eksempel "Kjøp med øl for meg også! Tusen takk <3 "

Ikke legg så mye i et harmløst emoticon!

Anonymous poster hash: 0a130...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du skal la det hindre deg at du ikke har noen nære venner. Det er mange som har det sånn. Hvis det blir noe mellom dere så kan det hende du får noen venner gjennom henne.

Anonymous poster hash: 799f9...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Hvis hun er normal i hodet, så forstår hun din situasjon. Jeg ville uansett ikke tatt dette opp med henne nå. Bli bedre kjent først. Hun har helt sikkert sine problemer. Mange mennesker har noe de sliter med. Ikke la deg lure av den "perfekte" fasaden folk viser deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...