Gå til innhold

Gravid etter partyknull

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så man sår, så høster man

Anonymous poster hash: 77c98...3c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle kvinner som kan bruke p-piller pga egen helse. Det er heller ikke alle kvinner som ønsker å bruke p-piller, nettopp på grunn av hensynet til egen helse. P-piller er ikke spesielt snille mot kvinnekroppen.

Takk for at det er flere som påpeker det! Jeg har alltid sagt dette til mine venninder og partnere, aldri puttet en p-pille i kroppen og kommer aldri til å gjøre det.

Anonymous poster hash: 85e4e...e80

• Liker 1
Skrevet

Wow! Litt av en samling av menn med 50- talls holdninger og dårlig ordforråd her på en fredagskveld..

Lausunge. Hore. Uansvarlig. Bli fødd på.

Really? Er det slike kunnskapsløse holdninger som produseres i "kjernefamilien" med hjemmeværende mor  dere idylliserer her, så burde vi alle hylle barnehagene. 

Jeg ble gravid med min ex etter det var slutt mellom oss.

Han ønsket å bli alenefar med 100% omsorg, fremfor at jeg tok abort. Det ble dessverre abort...

Anonymous poster hash: e9a67...282
Skrevet

Takk for at det er flere som påpeker det! Jeg har alltid sagt dette til mine venninder og partnere, aldri puttet en p-pille i kroppen og kommer aldri til å gjøre det.

Anonymous poster hash: 85e4e...e80

Da har du deg selv å takke. Kan ikke skylde på uflaks da. 

Anonymous poster hash: 1a512...d2c

Skrevet

Godt sagt! Vi må få kjærligheten tilbake og kjernefamilien. Vekk med barnehagelivet og dagmammalivet. Barnet trenger en mor og en far!

Vekk med barnehagelivet? Foreldre må da ha en jobb å gå til for å forsørge avkommet
Skrevet

Vekk med barnehagelivet? Foreldre må da ha en jobb å gå til for å forsørge avkommet

I gamle dager klarte folk seg fint med en inntekt, til nøds halvannen. 

Skrevet

I gamle dager klarte folk seg fint med en inntekt, til nøds halvannen.

Men nå lever vi i en annen tid og ting koster mye mer nå. Vi har ikke sjans å leve på en inntekt med en hel familie
Skrevet

Men nå lever vi i en annen tid og ting koster mye mer nå. Vi har ikke sjans å leve på en inntekt med en hel familie

Er vi ikke liksom rikere i dag? Verdens rikeste land, sies det sågar. Men vi har liksom ikke råd til å klare oss på én inntekt, noe de gjør i mange andre land?

Skrevet

Ryddet for personangrep, avsporinger og svar.

pinar, mod.

Ser ikke slik ut gitt. Men så lenge det er menn som anngripes syns du visst det er helt greit...

Anonymous poster hash: 7fef7...022

Gjest Badebuksa
Skrevet

"Rettferdig for barnets del"?

Hva er det for noe fjolleri av noe ikke-argumentasjon du har diktet opp der?

Det eneste rettferdige for et barnet er å få leve. Mor tar ansvar og sørger for et godt liv. Og ja, jeg mener alle barn har RETT TIL Å LEVE.

Skrevet

Er vi ikke liksom rikere i dag? Verdens rikeste land, sies det sågar. Men vi har liksom ikke råd til å klare oss på én inntekt, noe de gjør i mange andre land?

Med alt man skal ha av ting og tang idag så må man ha to inntekter jo

Skrevet

Helt uenig. Mange barn med bra alene mødre.

Anonymous poster hash: fd425...df0

Vel, du hadde ikke kunne lært ungen rettskriving engang 😂

Anonymous poster hash: 8ae2d...06c

Skrevet

Vel, du hadde ikke kunne lært ungen rettskriving engang

Anonymous poster hash: 8ae2d...06c

OG hva slags verdier lære du ungen din? Ved å gjøre narr av en dysleksier?

Anonymous poster hash: fd425...df0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...