AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #21 Skrevet 23. oktober 2015 Vi er den forsømte post-feministiske generasjonen, som vokste opp i offentlige institusjoner og blant dagmammaer, og som fikk alt for lite foreldrekontakt og foreldrekjærlighet. Hele vår væremåte kan oppsummeres med: "Se på meg! Lik meg! Elsk meg!" Godt sagt! Vi må få kjærligheten tilbake og kjernefamilien. Vekk med barnehagelivet og dagmammalivet. Barnet trenger en mor og en far! Anonymous poster hash: 1a512...d2c 1
Gjest Franke Ann Skrevet 23. oktober 2015 #22 Skrevet 23. oktober 2015 JEG ER IKKE GRAVID, BARE FOR Å KLARGJØRE DET. -ts Anonymous poster hash: c9f0b...a3f JO, DET ER DU SÅ DET SÅ! -obstanazi
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #23 Skrevet 24. oktober 2015 Å ta abort om faren ikke vil være involvert. Å vokse opp uten far kan gi alvorlige psykologiske problemer ("daddyissues") og om man blir gravid etter et tilfeldig knull på byen så er sannsynligheten liten for at man har alt i livet tilrettelagt for å oppdra en baby også. Man bør helst ha mann, hus, bil, økonomi og livssituasjon til det før man ser seg klar for å få barn. På en annen side, så er det vel sånn at faren i dag ikke kan nekte på å være involvert om dna beviser det er han? Anonymous poster hash: 85e4e...e80
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #24 Skrevet 24. oktober 2015 Hva faen er et partyknullAnonymous poster hash: 4f406...78f 2
peppermyntete Skrevet 24. oktober 2015 #25 Skrevet 24. oktober 2015 Bruk p-piller. Anonymous poster hash: 1a512...d2c Det er ikke alle kvinner som kan bruke p-piller pga egen helse. Det er heller ikke alle kvinner som ønsker å bruke p-piller, nettopp på grunn av hensynet til egen helse. P-piller er ikke spesielt snille mot kvinnekroppen. 4
HR94 Skrevet 24. oktober 2015 #26 Skrevet 24. oktober 2015 Vel, det er jo en fin om enkel måte å få skattebetalerne og den "heldige" "faren" til å brødfø deg og lausungen i minst 18 år da! Og får du flere på vel planlagt tidspunkt, så har du jo penger ut livet! Pensjon og i tillegg! Er like mye den aktuelle faren sin feil. Alle får ta konsekvenser for de valgene de har tatt. Han har like mye skyld i at prevensjon ikke ble brukt. 3
Gjest Castielz Skrevet 24. oktober 2015 #27 Skrevet 24. oktober 2015 Er like mye den aktuelle faren sin feil. Alle får ta konsekvenser for de valgene de har tatt. Han har like mye skyld i at prevensjon ikke ble brukt. Han kan ikke ta abort, det kan kvinnen.
Macro Skrevet 24. oktober 2015 #28 Skrevet 24. oktober 2015 Ville jeg ha ungen hadde jeg behold den.Ville jeg ikke ha ungen, hadde jeg tatt abort. Anonymous poster hash: fd425...df0 Enig her
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #29 Skrevet 24. oktober 2015 Vel, det er jo en fin om enkel måte å få skattebetalerne og den "heldige" "faren" til å brødfø deg og lausungen i minst 18 år da! Og får du flere på vel planlagt tidspunkt, så har du jo penger ut livet! Pensjon og i tillegg! Har du noen gang vurdert terapi for kvinnehatet ditt? Finne ut hva som ligger under... Anonymous poster hash: 4ccb6...3ba 4
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #30 Skrevet 24. oktober 2015 Er like mye den aktuelle faren sin feil. Alle får ta konsekvenser for de valgene de har tatt. Han har like mye skyld i at prevensjon ikke ble brukt. Hm. Hvis en mann drar på sexferie til sør amerika og får ei lokal dame gravid. Hvor mye har han krav på i støtte da?? Han er jo blitt far og moren/barnet trenger jo penger?? Hvis ei norsk jente knuller en kurdisk bartender i tyrkia på en shopping og sexferie står støtteordningene i kø. Hvorfor denne forskjellsbehandlingen. Barn er barn??Anonymous poster hash: 7ca30...2bb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #31 Skrevet 24. oktober 2015 Vel, det er jo en fin om enkel måte å få skattebetalerne og den "heldige" "faren" til å brødfø deg og lausungen i minst 18 år da! Og får du flere på vel planlagt tidspunkt, så har du jo penger ut livet! Pensjon og i tillegg! Haha. Kjenner ei som har 6 barn med 3 forskjellige menn. Fikk nr1 som 16 åring, den sist ved 41. Etter at hun selv hadde vært bestemor i 2 år. Aldri hatt jobb. God planlegging over tid og støtteordninger setter mat på bordet, tak over hodet og bil i garasjen.Anonymous poster hash: 7ca30...2bb
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #32 Skrevet 24. oktober 2015 Det er en naiv tanke og tro at NAV betaler ut ei krone om 10-15 år. Det blir spennende og se på. Lykke til.Anonymous poster hash: 0c68f...168 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #33 Skrevet 24. oktober 2015 Det er en naiv tanke og tro at NAV betaler ut ei krone om 10-15 år. Det blir spennende og se på. Lykke til.Anonymous poster hash: 0c68f...168 Det offentlige vil kunne bidra med first price nudler og billigste hospitsplass. Man blir holdt i live, og thats it. Vi kommer til å drømme om de tidene vi sloss for enkeltrom for da gamle. Dugnaden er ikke over og hjerterom er det viktig å ha veit du. Vi er på toppen av Norges glanstid. Fra nå er det nedoverbakke på alle områder. Trygghet, tillit og verdige tilstander. Man kommer til å skrive avhandlinger om hva som ødela den skandinaviske modellen.Anonymous poster hash: 7ca30...2bb
Mayoo Skrevet 24. oktober 2015 #34 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg hadde aldri blitt gravid etter et "partryknull".
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #35 Skrevet 24. oktober 2015 Jeg hadde aldri blitt gravid etter et "partryknull". Så fint for deg da... Anonymous poster hash: fd425...df0
Mayoo Skrevet 24. oktober 2015 #36 Skrevet 24. oktober 2015 Så fint for deg da... Anonymous poster hash: fd425...df0 Ja, ikke sant
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #37 Skrevet 24. oktober 2015 Nei. Barn har det bedre med en far. Og ta hensyn til farens nei. Han vil ikke ha ungen, det er ran å kreve penger for et partyknull. Da er du en hore. Anonymous poster hash: 1a512...d2c Ok. Så hvis hun beholder barnet så er hun en hore. Om hun tar abort så er hun en morder. BRUK KONDOM, MANNFOLK!! Og om det sprekker så send med jenta en 200-lapp så hun får kjøpt seg ei angrepille på apoteket, verre er det ikke. At mannfolk tør å vifte rundt med arvestoffet sitt på den måten, Jeezes...Anonymous poster hash: f29f3...647 5
Gjest Skrevet 24. oktober 2015 #38 Skrevet 24. oktober 2015 Har du noen gang vurdert terapi for kvinnehatet ditt? Finne ut hva som ligger under...Anonymous poster hash: 4ccb6...3ba Liten pikk
pinar Skrevet 24. oktober 2015 #39 Skrevet 24. oktober 2015 Ryddet for personangrep, avsporinger og svar. pinar, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå