AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #61 Del Skrevet 25. oktober 2015 Kom til å tenke på ungdomsskoletiden min. Ene gutten som mobbet meg klippet håret mitt da jeg satt foran han. Han sa at håret mitt var på sin pult. Jeg har sett et slikt bilde på facebook der noen gjorde det samme, så det minnet meg på det og fikk meg til å lure. Er det ulovlig? Det er jo bare hår. Ingen fysisk vold. Hva skal man liksom gjøre? Jeg var veldig stille og sjenert og turde ikke å si noe. Jeg bare sa til mamma at jeg klippet det selv. Det var ca 20cm tror jeg han klippet rett av. Hadde håret i en hestehale. Det er vel for sent å gjøre noe nå. Men jeg lurer på om man hadde fått erstatning eller de kan få det på rullebladet (om man er gammel nok). Vet ikke helt hvordan jeg skulle reagert om det skjedde i dag heller. Hva hadde du gjort viss noen klippet av håret ditt? Politianmeldt?Anonymous poster hash: 9de5d...f00 Dette skjedde med meg også da jeg gikk på ungdomsskolen. Tror ikke at du får noen erstatning da du ikke har lidd noe økonomisk tap. Hvis du har pådratt deg psykiske lidelser på grunn av mobbingen slik at du ikke kan jobbe, kan du kreve erstatning for tapt inntekt. Anonymous poster hash: 3ae3d...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #62 Del Skrevet 25. oktober 2015 Kom til å tenke på ungdomsskoletiden min. Ene gutten som mobbet meg klippet håret mitt da jeg satt foran han. Han sa at håret mitt var på sin pult. Jeg har sett et slikt bilde på facebook der noen gjorde det samme, så det minnet meg på det og fikk meg til å lure. Er det ulovlig? Det er jo bare hår. Ingen fysisk vold. Hva skal man liksom gjøre? Jeg var veldig stille og sjenert og turde ikke å si noe. Jeg bare sa til mamma at jeg klippet det selv. Det var ca 20cm tror jeg han klippet rett av. Hadde håret i en hestehale. Det er vel for sent å gjøre noe nå. Men jeg lurer på om man hadde fått erstatning eller de kan få det på rullebladet (om man er gammel nok). Vet ikke helt hvordan jeg skulle reagert om det skjedde i dag heller. Hva hadde du gjort viss noen klippet av håret ditt? Politianmeldt?Anonymous poster hash: 9de5d...f00 Hvis noen hadde klippet håret mitt som 7-åring, tror jeg jeg ville tatt saksa og stukket dem ned. Anonymous poster hash: 3ae3d...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mats Skrevet 25. oktober 2015 #63 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Og så? Var ikke det jeg spurte om.Det betyr at jeg er hverken slemmere eller snillere enn jeg var. Forskjell er at jeg er blitt voksnere men det blir de færreste mobbere. De bare liker å tro det så lærer de mobbing videre til sine barn. De svake må de ikke like. De må mobbes, eller de som tror de er bedre enn deg selv de må mobbes. Sånne mennesker må straffes. Endret 25. oktober 2015 av Mats15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #64 Del Skrevet 25. oktober 2015 Det betyr at jeg er hverken slemmere eller snillere enn jeg var. Forskjell er at jeg er blitt voksnere men det blir de færreste mobbere. De bare liker å tro det så lærer de mobbing videre til sine barn. De svake må de ikke like. De må mobbes, eller de som tror de er bedre enn deg selv de må mobbes. Sånne mennesker må straffes. Jeg møtte min verste mobber i mat butikken mange å senere,hun sa hun hadde tenkt på det lenge og hadde dårlig samvitighet for hvor jævlig hun hadde oppført seg mot meg når vi var barn og sa hun ville be om unskydlig Jeg godtok den selfølgelig, and it made my day Anonymous poster hash: 0bccd...463 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #65 Del Skrevet 25. oktober 2015 Dette skjedde med meg også da jeg gikk på ungdomsskolen. Tror ikke at du får noen erstatning da du ikke har lidd noe økonomisk tap. Hvis du har pådratt deg psykiske lidelser på grunn av mobbingen slik at du ikke kan jobbe, kan du kreve erstatning for tapt inntekt.Anonymous poster hash: 3ae3d...36b Det er vanskelig å bevise og i tillegg koster mye penger. Anonymous poster hash: 0bccd...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 25. oktober 2015 #66 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Det betyr at jeg er hverken slemmere eller snillere enn jeg var. Forskjell er at jeg er blitt voksnere men det blir de færreste mobbere. De bare liker å tro det så lærer de mobbing videre til sine barn. De svake må de ikke like. De må mobbes, eller de som tror de er bedre enn deg selv de må mobbes. Sånne mennesker må straffes. Du får nesten vente til du er voksen før du svarer.... Mobbere er også et resultat av sine omgivleser. De er ikke pur onde. Endret 25. oktober 2015 av MapleSirup 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #67 Del Skrevet 25. oktober 2015 Du får nesten vente til du er voksen før du svarer.... Mobbere er også et resultat av sine omgivleser. De er ikke pur onde. Garantert at disse meningene hans (ikke bare her) er kun for provosere og få til en diskusjon.. Håper jeg... Anonymous poster hash: 0bccd...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 25. oktober 2015 #68 Del Skrevet 25. oktober 2015 Det betyr at jeg er hverken slemmere eller snillere enn jeg var. Forskjell er at jeg er blitt voksnere men det blir de færreste mobbere. De bare liker å tro det så lærer de mobbing videre til sine barn. De svake må de ikke like. De må mobbes, eller de som tror de er bedre enn deg selv de må mobbes. Sånne mennesker må straffes. Men da forandrer man seg jo. Det er det som er poenget mitt. Så klart finnes de som ikke forandrer seg, men jeg vil tro at de fleste gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mats Skrevet 25. oktober 2015 #69 Del Skrevet 25. oktober 2015 Jeg møtte min verste mobber i mat butikken mange å senere,hun sa hun hadde tenkt på det lenge og hadde dårlig samvitighet for hvor jævlig hun hadde oppført seg mot meg når vi var barn og sa hun ville be om unskydlig Jeg godtok den selfølgelig, and it made my day Anonymous poster hash: 0bccd...463 Sjelden vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mats Skrevet 25. oktober 2015 #70 Del Skrevet 25. oktober 2015 Du får nesten vente til du er voksen før du svarer.... Mobbere er også et resultat av sine omgivleser. De er ikke pur onde.Jeg er i 20 åra. Voksent nok eller må vi være 35+? Mobbere er kun onde. De kan dra seg en viss plass for min del. Jeg ble mobbet for jeg så bedre ut enn dem. Ren sjalusi og ondskap. Er de onde som barn så er de onde som voksne. Eller er det bar barn som er onde? Da må de få hard straff som barn da, men foreldra tørr ikke. Stakkars små kryp må få drepe også de. Jeg ble truet med kniv som barn av et barn. Han skar i klærne mine og jeg fikk kutt i huden. Tror du ikke jeg var redd? Aldri fikk jævelungen straff av andre enn meg. Jeg slo han ned en gang han ikke hadde kniv. Jeg fikk straff. Er det rart jeg hater unger som mobber og voksne? Nei de færreste forandrer seg. I dag er han en idiot som har vert utro med flere. Ikke så mange venner. Hvem vil vel være venn med sånne udyr? Han har barn som han ikke tar seg av og gir faen i. Normalt? Ja blant onde mennesker. De fortjener bare vondt igjen. Det et fullt lovlig å være slem mot de som har vert slem mot deg selv uten grunn. Kan ikke være en dott og dumsnill. Stakkars de har jo forandret seg. Det skjedde som barn. Må glemme det. Nei noe kan faktisk aldri glemmes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #71 Del Skrevet 25. oktober 2015 Det er det jeg som er slitsomt her, virker som meningene dine flyr litt i forhold til hvilken tråd du er i.. Anonymous poster hash: 0bccd...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 25. oktober 2015 #72 Del Skrevet 25. oktober 2015 Hadde anmeldt og krevd penger for hårforlengelse inntil håret mitt hadde vokst ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MapleSirup Skrevet 25. oktober 2015 #73 Del Skrevet 25. oktober 2015 Garantert at disse meningene hans (ikke bare her) er kun for provosere og få til en diskusjon.. Håper jeg... Anonymous poster hash: 0bccd...463 Vel. Man kunne jo ønske det, men da er uansett debattnivået for lavt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #74 Del Skrevet 25. oktober 2015 Vel. Man kunne jo ønske det, men da er uansett debattnivået for lavt for min del. Ja, jeg diskutere aldri med han. Anonymous poster hash: 0bccd...463 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå