AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har fått en mannlig venn som også er singel, jeg har ingen følelser for han. Ser ikke problemet med dette. Men mine venninner mener at det ikke er mulig å kun være venner, den ene vil alltid ha følelser for den andre. Jeg vet imidlertid ikke om han føler noe for meg. Noen erfaringer på området? Anonymous poster hash: 53d51...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 23. oktober 2015 #2 Del Skrevet 23. oktober 2015 Helt uproblematisk i 25% av alle tilfeller og 50% i ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 23. oktober 2015 #3 Del Skrevet 23. oktober 2015 dessverre har det alltid endt opp med at han blir interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 23. oktober 2015 #4 Del Skrevet 23. oktober 2015 Det trenger ikke være noe problem, men henger kanskje sammen med hvor ofte dere møtes og på hvilken måte dere er sammen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Del Skrevet 23. oktober 2015 Gjennom hele livet, så har jeg bare opplevd at 1 venn falt for meg, men mulig han likte meg før vi ble venner så.. Anonymous poster hash: 4808a...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #6 Del Skrevet 23. oktober 2015 Det er en underliggende greie , når en mann og dame er veldig gode "venner".... Så jeg vil si at JA, det er sikkert mulig, men ikke sannsynlig.. Anonymous poster hash: da16b...3a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. oktober 2015 #7 Del Skrevet 23. oktober 2015 Ja single menn og kvinner kan bare være venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 23. oktober 2015 #8 Del Skrevet 23. oktober 2015 Ja selvfølgelig er det mulig! Man trenger ikke tenne på/forelske seg i alle av det motsatte kjønn som man har jevnlig kontakt med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #9 Del Skrevet 23. oktober 2015 Selvfølgelig er det mulig. Anonymous poster hash: 8bd95...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #10 Del Skrevet 23. oktober 2015 denne. Ja selvfølgelig er det mulig! Man trenger ikke tenne på/forelske seg i alle av det motsatte kjønn som man har jevnlig kontakt med. Ja selvfølgelig er det mulig! Man trenger ikke tenne på/forelske seg i alle av det motsatte kjønn som man har jevnlig kontakt med. Anonymous poster hash: 8bd95...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 23. oktober 2015 #11 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Om du ikke er pen nok så kan det være at han ikke har lyst til å ha sex med deg. Enkelte er jo også aseksuelle. Endret 23. oktober 2015 av Summers 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 23. oktober 2015 #12 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har fått en mannlig venn som også er singel, jeg har ingen følelser for han. Ser ikke problemet med dette. Men mine venninner mener at det ikke er mulig å kun være venner, den ene vil alltid ha følelser for den andre. Jeg vet imidlertid ikke om han føler noe for meg. Noen erfaringer på området? Anonymous poster hash: 53d51...156 Jeg har to mannlige venner. Har møtt flere som ikke takler det.Tror sånn i utgangspunktet at det er vanskelig.Ihvertfall om en ser bra ut.Menn tenker med øyne og feil hode.Sånn er det bare.Alt annet er tull.En vil som regel mer enn vennskap om en er mann ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. oktober 2015 #13 Del Skrevet 23. oktober 2015 klart man kan være bare venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #14 Del Skrevet 23. oktober 2015 Min erfaring er at det ikke går, siden de jeg har hatt av mannlige venner hadde lyst å fingre meg Rasshøl. Hvorfor vil menn tømme seg i alt med puls? Hvis jeg velger å være venn med en mann er det fordi jeg iKKE har lyst å sette meg på han. Hadde en god kompis på jobb, men etter han sa han ville fingre meg forrige uke skal jeg aldri snakke med han igjen. Anonymous poster hash: c4fff...af1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 23. oktober 2015 #15 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg håper det. Forøvrig er det ikke sant at man vil tømme seg i alt som har puls. Vi vil kun tømme oss i det som har utseendet med seg til en viss grad. Eller som viser seg å ha andre gode kvaliteter som vi liker og setter pris på. Sex er ikke nødvendigvis bare for å tømme seg heller. Det kan også være noe man har lyst til å gjøre med noen fordi man vil dem godt. Tenk det, altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 23. oktober 2015 #16 Del Skrevet 23. oktober 2015 Ja, hvis ingen av dem er interessert i den andre. Funker best hvis begge er stygge og ser på den andre som "under sin liga". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #17 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg håper det. Forøvrig er det ikke sant at man vil tømme seg i alt som har puls. Vi vil kun tømme oss i det som har utseendet med seg til en viss grad. Eller som viser seg å ha andre gode kvaliteter som vi liker og setter pris på. Sex er ikke nødvendigvis bare for å tømme seg heller. Det kan også være noe man har lyst til å gjøre med noen fordi man vil dem godt. Tenk det, altså. Men hvorfor kan ikke menn respektere at man bare vil være venner da? Jeg har sagt fra til de som ville fingre meg, at jeg ikke er interessert. Jeg vil ikke bli fingret på/ha samkvem med noen jeg ikke er forelsket i. Så jo, jeg tror faktisk oftere er menn de som vil penetrere venninner enn omvendt! Anonymous poster hash: c4fff...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 23. oktober 2015 #18 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Men hvorfor kan ikke menn respektere at man bare vil være venner da? Jeg har sagt fra til de som ville fingre meg, at jeg ikke er interessert. Jeg vil ikke bli fingret på/ha samkvem med noen jeg ikke er forelsket i. Så jo, jeg tror faktisk oftere er menn de som vil penetrere venninner enn omvendt! Anonymous poster hash: c4fff...af1 Vet ikke. Jeg har aldri fortalt noen at jeg vil fingre dem. Hvis jeg vil ha sex med noen, betyr det som oftest at jeg har følelser for dem. Altså, at jeg ser på dem som mye mer enn en tømmestasjon. Jeg synes det er noe frekt å skjære alle menn over en kam og si at vi kun ser på kvinner som tømmestasjoner. Menn er ikke en ensartet gruppe. Den typen menn du snakker om, er en type som ikke ligner på meg, og jeg forstår dem nok like lite som du gjør. Jeg respekterer stort sett kvinner, så lenge de er snille og greie og respekterer meg. Endret 23. oktober 2015 av fullførsetningen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #19 Del Skrevet 23. oktober 2015 Såklart helt mulig, jeg har flere mannlige venner jeg har kjent i mange år. Men skal innrømme at jeg opplever at med nye bekjentskaper i voksen alder så har de som regel en seksuell baktanke med det om vi ikke møtes i profesjonell sammenheng. Anonymous poster hash: e00d7...5cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #20 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har fått en mannlig venn som også er singel, jeg har ingen følelser for han. Ser ikke problemet med dette. Men mine venninner mener at det ikke er mulig å kun være venner, den ene vil alltid ha følelser for den andre. Jeg vet imidlertid ikke om han føler noe for meg. Noen erfaringer på området?Anonymous poster hash: 53d51...156 Hvis du legger til _hetrofile_ i denne settingen, vil jeg si svaret er nei i tidlig alder, og ja når man blir eldre. I ung alder er menn generelt ute etter sex, mens jentene fint kan bare være venner. Jeg tror ikke jeg har sett ett eneste tilfelle av "bare venner" i min vennekrets. Som regel er det en gutt som føler seg forsmådd, fordi han egentlig var ute etter noe mer. Anonymous poster hash: 44803...bce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå