Gå til innhold

Ungmann trenger råd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er forsåvidt med på den, men har du gode sosiale ferdighetene er du også gjerne moden for alderen, noe jeg skrev over.

 

Greien er at damer kan da finne menn rundt egen alder å ha sex med. Skal hun gå ned 6-7 år i alder må det være noe med mannen som gjør at hun er villig til å gå ned. 

Det er ikke lenge siden det var en tråd her om en dame i 30 årene som forelsket seg i en 17-18 åring fordi han var moden for alderen og fordi han var veldig kjekk

 

Jeg har dessuten ikke skrevet noen steder at du se bra ut for å ha sex med damer. 

Om vi skal finne menn på egen alder har vi mer å velge i. Det er ikke så spennende. De begynner å miste håret, får mage, ja..alderen tar dem også. Men en som er 6-7 år yngre er noe helt annet. Så utseende har mye å si. Men det betyr ikke at sjarm og det å føre seg ikke er viktig. En "ape" med sixpack er helt uaktuelt.

Anonymous poster hash: 522b1...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hva mener du med litt eldre? Jeg fant meg en på 21 da jeg var 30. Det var selvsagt utseende som var det første jeg la merke til. Han så dessuten eldre ut enn han var. Det var i grunnen bare blikk og flørt på dansegulvet som ledet til klinings. Han var rågod å kline,og det var egentlig bare det jeg trengte å vite. Uheldigvis ble det ikke mer den kvelden, men vi melda litt. Da kom det jo fort frem at han var veldig umoden og utrygg på seg selv. Og da endte det hele av seg selv.

 

Hva er du ute etter? Et ligg eller et forhold? 99% sannsynlig at det er et ligg, så jeg svarer deretter. For å få en eldre kvinne interessert må du vise trygghet. Selvtillitt er det mest sexye som finnes. Ryggen rak og et blikk som ikke viker. Du kan gjerne ta initiativ, men vær diskré antydende så hun ikke avviser deg med en gang. En guttehvalp som prøver å være mann faller fort igjennom. Ser du veldig ung ut får vi mer morsfølelse for deg enn `sexy mann vil vil ligge med-følelse`, og da hjelper det ikke med guttehvalptakter i tillegg.

Anonymous poster hash: 522b1...2ca

 

 

DETTE! (spesielt det jeg har uthevet!) 

Og det gjelder egentlig for forhold også.. for meg er det en dealbreaker hvis han begynner å fremstå som usikker/utrygg. Du MÅ være selvsikker (men ikke FOR selvsikker så det bikker over til å bli kvalmende), men jeg har til dags dato ikke møtt en eneste gutt/mann under 30 som har vært så trygg på seg selv. 

Fra jente 28 

Anonymous poster hash: 0dab9...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi skal finne menn på egen alder har vi mer å velge i. Det er ikke så spennende. De begynner å miste håret, får mage, ja..alderen tar dem også. Men en som er 6-7 år yngre er noe helt annet. Så utseende har mye å si. Men det betyr ikke at sjarm og det å føre seg ikke er viktig. En "ape" med sixpack er helt uaktuelt.

Anonymous poster hash: 522b1...2ca

Hår betyr ingenting.

Anonymous poster hash: 5bfbe...eeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Mitt triks kan være å prøve å få det til å virke som jeg har ligget med mange, men å si minst mulig om det.

 

For meg signaliserer dette en som tar hva som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være det finnes 1000 slike innlegg men Prøver. Jeg er en ung mann i starten av tyve årene. Jeg lurer rett og slett på hvordan jeg får oppmerksomheten fra kvinner som er litt eldre en meg, hvordan tenker dere. Hva ser dere på. Er utsende viktig ? Hvordan få oppmerksomheten osv. Synes det er litt flaut å spørre men hadde vært spennende da :)

Anonymous poster hash: 6e8b3...b4c

 

Vær som meg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår betyr ingenting.

Anonymous poster hash: 5bfbe...eeb

Poenget er at vi er ute etter ei heit natt, og yngre menn er mer virile. 

Anonymous poster hash: 522b1...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvorfor skal det være et triks? Ei på 30 driter i hvor mange du har ligget med om hun kun vil ha sex med deg. Det er kroppen din hun er ute etter. Og du sjarmerer neppe damene ved å "liksom" ha ligget med mange. Du kan være en sopp i senga selv om du har ligget med mange. Alt antallet du har hatt sex med sier noe om, er hvor attraktiv du er. Det sier ingen ting om ferdigheten dine. 

Anonymous poster hash: 522b1...2ca

 

 

Det handler om pre-selection. Som i dyreverden. Hva jenter sier de synes om det her på KG og hva som er virkeligheten er to helt forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler om pre-selection. Som i dyreverden. Hva jenter sier de synes om det her på KG og hva som er virkeligheten er to helt forskjellige ting.

Nei, det er det ikke. 

 

Ja, jenter går etter det som er attraktivt. Det som er attraktivt er utseende, selvtillitt og sjarm. Sosial status spiller selvfølgelig også en rolle. En mann som har alle disse tingene vil naturligvis få pult mye, fordi han har det vi jenter ser etter. Men om vi skal -velge- vil vi at vår utkårede helst kun skal ha hatt -en- partner, og det er oss selv. Vi vil jo være spesielle! Det er jo derfor jentene bitcher med en gang de hører at han har hatt seg med drøssevis av andre jenter. Da er det sjalusi og drama. 

 

Gutten er interessant fordi han har de kvalitetene vi ser etter, ikke fordi vi blir fortalt at han får pult mye. Sexen han får er en effekt av kvalitetene han innehar.

 

Så har du de tilfellene der gutten ikke har godt utseende, men f.eks er verdenskjent artist eller fotballspiller. Da vil jentene ha han pga statusen og han får seg damer selv om han er en mindre pen utgave av mannsarten. 

Anonymous poster hash: 522b1...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...