Gå til innhold

Ungmann trenger råd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan være det finnes 1000 slike innlegg men Prøver. Jeg er en ung mann i starten av tyve årene. Jeg lurer rett og slett på hvordan jeg får oppmerksomheten fra kvinner som er litt eldre en meg, hvordan tenker dere. Hva ser dere på. Er utsende viktig ? Hvordan få oppmerksomheten osv. Synes det er litt flaut å spørre men hadde vært spennende da :)

Anonymous poster hash: 6e8b3...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tørr å drite deg ut funker på alle jenter uansett alder, utseende har ikke veldig mye å si så lenge man er sjarmerende og gir gode vibber.

 

Jeg har hatt meg med en rektor på typ 35-40 blant annet når jeg var 20-23 og forstår jo at det er "spennende" greie. Har du lyst har du lov.

 

Du trenger ikke få oppmerksomheten, du må rett og slett bare prøve å spotte hvem som er ute for å ha det gøy, de er mest sannsynlig single og da må du bare gå bort å si Hei, å starte en samtale.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr å drite deg ut funker på alle jenter uansett alder, utseende har ikke veldig mye å si så lenge man er sjarmerende og gir gode vibber.

 

Jeg har hatt meg med en rektor på typ 35-40 blant annet når jeg var 20-23 og forstår jo at det er "spennende" greie. Har du lyst har du lov.

 

Du trenger ikke få oppmerksomheten, du må rett og slett bare prøve å spotte hvem som er ute for å ha det gøy, de er mest sannsynlig single og da må du bare gå bort å si Hei, å starte en samtale.

. L Hehe høres nesten får godt ut til å være sant da ☺️ Men vill si jeg kan drite meg ut men har aldri fått noen rektor eller noe sånt av det ☺️

Anonymous poster hash: 6e8b3...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såklart er utseende viktig, kle deg voksent og sofistikert, stell deg godt, vis på kroppsspråk og selvsikkerhet at du er god i senga.

 

bare å glemme om du ikke er god i senga eller varer mindre enn 20 min



Anonymous poster hash: 186c2...3d7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i "litt eldre"? For kvinner i tyveårene er du nok for ung - både for umoden, samt ikke aktuelt for et seriøst forhold og ekteskap.

 

Tenker du i tredveårene så kan du jo være aktuell for en fling. Det som skal til er ofte å smigre dem litt - noen kvinner mister litt selvtillit (mht. utseende og mer) ettersom de blir eldre, og er veldig mottakelige for oppmerksomhet fra yngre menn.



Anonymous poster hash: fce1b...1a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

såklart er utseende viktig, kle deg voksent og sofistikert, stell deg godt, vis på kroppsspråk og selvsikkerhet at du er god i senga.

 

bare å glemme om du ikke er god i senga eller varer mindre enn 20 min

Anonymous poster hash: 186c2...3d7

 

 

Mitt triks kan være å prøve å få det til å virke som jeg har ligget med mange, men å si minst mulig om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt triks kan være å prøve å få det til å virke som jeg har ligget med mange, men å si minst mulig om det.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt triks kan være å prøve å få det til å virke som jeg har ligget med mange, men å si minst mulig om det.

 

:skratte:

Anonymous poster hash: ebed2...a09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

:skratte:

Anonymous poster hash: ebed2...a09

 

 

Det er banalt, men det fungerer. Jeg ville likt bedre om det ikke var sånn, men det er sånn jenters logikk for flertallet er. "Da er man liksom en catch for man er noe mange vil ha".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Vet ikke hvor mye eldre du tenker?

 

Hvis du skal finne en eldre dame burde du enten se veldig bra ut, eventuelt være moden for alderen. Det er flere som vil ha sex med yngre menn som ser bra ut..

 

Jeg har alltid hatt bedre drag på damer som er eldre fordi jeg på enkelte punkter er mer moden enn andre menn. Min erfaring er at eldre kvinner liker den mer hyggelige og voksne fremtreden, mens den fort blir kjedelig for yngre jenter. Har hatt damer som er 10+ år eldre etter meg.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor mye eldre du tenker?

 

Hvis du skal finne en eldre dame burde du enten se veldig bra ut, eventuelt være moden for alderen. Det er flere som vil ha sex med yngre menn som ser bra ut..

 

Jeg har alltid hatt bedre drag på damer som er eldre fordi jeg på enkelte punkter er mer moden enn andre menn. Min erfaring er at eldre kvinner liker den mer hyggelige og voksne fremtreden, mens den fort blir kjedelig for yngre jenter. Har hatt damer som er 10+ år eldre etter meg.

 

Går ikke på looks overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Hva går det på da?

 

Sjarm / Gode Vibber

Sosiale Ferdigheter

 

 

Virker som menn på KG går rundt i en fantasiverden å tror at så lenge man ser bra ut så setter jenter seg på kuken. Det er sant i noen tilfeller, men det betyr ikke at du ikke kan ha sex med de som ser bra ut om du selv ikke gjør det, for det er totalt mulig og skjer hele tiden.

Endret av Charmander
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva legger du i "litt eldre"? For kvinner i tyveårene er du nok for ung - både for umoden, samt ikke aktuelt for et seriøst forhold og ekteskap.

Tenker du i tredveårene så kan du jo være aktuell for en fling. Det som skal til er ofte å smigre dem litt - noen kvinner mister litt selvtillit (mht. utseende og mer) ettersom de blir eldre, og er veldig mottakelige for oppmerksomhet fra yngre menn.

Anonymous poster hash: fce1b...1a1

Der tar du nok litt feil,jeg er 37 år har aldri hatt så god selvtillit i forhold til utseendet mitt og kroppen min som nå, generelt et bedre selvbilde. Dette gjelder også de fleste av mine venninner, så hvis jeg velger å være med en yngre fyr så er det fordi jeg har lyst 😆 ikke fordi jeg blir smigret av en ung jypling he he. Siden det da ikke er for annet enn litt sengeaktivitet så er utseende og kropp det som teller. Men så ung som T.S er nok ikke veldig aktuelt.

Anonymous poster hash: 783a2...3d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Sjarm / Gode Vibber

Sosiale Ferdigheter

 

 

Virker som menn på KG går rundt i en fantasiverden å tror at så lenge man ser bra ut så setter jenter seg på kuken. Det er sant i noen tilfeller, men det betyr ikke at du ikke kan ha sex med de som ser bra ut om du selv ikke gjør det, for det er totalt mulig og skjer hele tiden.

Jeg er forsåvidt med på den, men har du gode sosiale ferdighetene er du også gjerne moden for alderen, noe jeg skrev over.

 

Greien er at damer kan da finne menn rundt egen alder å ha sex med. Skal hun gå ned 6-7 år i alder må det være noe med mannen som gjør at hun er villig til å gå ned. 

Det er ikke lenge siden det var en tråd her om en dame i 30 årene som forelsket seg i en 17-18 åring fordi han var moden for alderen og fordi han var veldig kjekk

 

Jeg har dessuten ikke skrevet noen steder at du se bra ut for å ha sex med damer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forsåvidt med på den, men har du gode sosiale ferdighetene er du også gjerne moden for alderen, noe jeg skrev over.

 

Greien er at damer kan da finne menn rundt egen alder å ha sex med. Skal hun gå ned 6-7 år i alder må det være noe med mannen som gjør at hun er villig til å gå ned. 

Det er ikke lenge siden det var en tråd her om en dame i 30 årene som forelsket seg i en 17-18 åring fordi han var moden for alderen og fordi han var veldig kjekk

 

Jeg har dessuten ikke skrevet noen steder at du se bra ut for å ha sex med damer. 

 

Det er ikke slik at jenta på 35-40 er første premie, for de kan det være den unge herren på 20-25 fra deres ståsted.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan være det finnes 1000 slike innlegg men Prøver. Jeg er en ung mann i starten av tyve årene. Jeg lurer rett og slett på hvordan jeg får oppmerksomheten fra kvinner som er litt eldre en meg, hvordan tenker dere. Hva ser dere på. Er utsende viktig ? Hvordan få oppmerksomheten osv. Synes det er litt flaut å spørre men hadde vært spennende da :)

Anonymous poster hash: 6e8b3...b4c

 

Hva mener du med litt eldre? Jeg fant meg en på 21 da jeg var 30. Det var selvsagt utseende som var det første jeg la merke til. Han så dessuten eldre ut enn han var. Det var i grunnen bare blikk og flørt på dansegulvet som ledet til klinings. Han var rågod å kline,og det var egentlig bare det jeg trengte å vite. Uheldigvis ble det ikke mer den kvelden, men vi melda litt. Da kom det jo fort frem at han var veldig umoden og utrygg på seg selv. Og da endte det hele av seg selv.

 

Hva er du ute etter? Et ligg eller et forhold? 99% sannsynlig at det er et ligg, så jeg svarer deretter. For å få en eldre kvinne interessert må du vise trygghet. Selvtillitt er det mest sexye som finnes. Ryggen rak og et blikk som ikke viker. Du kan gjerne ta initiativ, men vær diskré antydende så hun ikke avviser deg med en gang. En guttehvalp som prøver å være mann faller fort igjennom. Ser du veldig ung ut får vi mer morsfølelse for deg enn `sexy mann vil vil ligge med-følelse`, og da hjelper det ikke med guttehvalptakter i tillegg.

 

Du kan gjøre henne oppmerksom på deg i begynnelsen. Et blikk som holdes en stund. Og da øyne til øyne, ikke øyne til bryster. Om du ser at hun ser på deg tilbake har du fanget oppmerksomheten hennes. Viker hun blikket og overser deg lar du henne være. Da er løpet kjørt. Holder hun derimot blikket ditt (eller ser bort for å se tilbake på deg igjen), sørger du for å holde deg i nærheten og finner et tidspunkt til å ta kontakt. Her ser du an settingen. Er hun på dansegulvet er det jo plenty av muligheter. Sørg for å ha oversikt over om hun allerede har en beiler (eldre jenter er ofte spoken for) eller om hun "åpner seg" for deg. Her bommer mange gutter. De ser hva de vil se. Noen jenter blir veldig smigret over oppmerksomheten, men er ikke interessert i noe mer. Da følger hun ikke opp blikket ditt, men vender seg fra deg. Kommer du mot henne og hun ikke ser etter deg, er hun heller ikke interessert. Ser du derimot at hun har deg i øyekroken og vet hvor du er i loklalet, da ligger veien praktisk talt åpen.

 

Da jeg kom i kontakt med min unge flørt kom han bare tilfeldig bort med en øl på dansegulvet. Så dansa han videre og tulla rundt med kompisene sine. Altså, han ga meg en spesiell oppmerksomhet uten å være påtrengende. Selvfølgelig fikk han et blendende smil og "blikk" tilbake og vi fortsatte å utveksle blikk mens han prata og tulla med kompisene. Ikke noe nistirring, men "tilfeldige" blikk inni mellom. Han overså ikke kompisene eller venninnene sine på noen måte. Og det var i grunnen det som var så digg. At han ikke egla seg innpå meg og strevde så hardt. Etter hvert sirklet vi rundt hverandre på avstand, og noen av kompisene hans falt fra. Folk går jo litt rundt omkring. Han ble igjen og kom etterhvert bort til meg. Jeg gjorde meg tilgjengelig da jeg så at han ble alene og da var det igrunnen gjort. Vi bare så på hverandre og begynte å kysse.

 

- Og nå irriterer det meg at jeg ikke fikk ham til sengs pga kompiser som begynte å mase om nachspiel i et øyeblikk vi ble stående å prate ved baren. (De var tydeligvis ikke klar over at han var i ferd med å score big time! Så diskré hadde blikk og kontakt vært mens gutta var sammen med ham.) Han gjorde meg sykt kåt. Har du planer om å få med deg ei dame hjem så sørg for at kompisene holder seg unna, samme hvor fulle de er. 

 

Anonymous poster hash: 522b1...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Tenker du i tredveårene så kan du jo være aktuell for en fling. Det som skal til er ofte å smigre dem litt - noen kvinner mister litt selvtillit (mht. utseende og mer) ettersom de blir eldre, og er veldig mottakelige for oppmerksomhet fra yngre menn.

Anonymous poster hash: fce1b...1a1

 

 

 

Hahah, her tar du helt feil. Kvinner i 30-årene er tryggere på seg selv og ikke så himla opptatt av utseendet som 20-åringene. Dessuten har vi blitt mer kresne. Vi tar kun kvalitet. Så falsk smiger fra en guttehvalp kommer man ikke langt med. 

Anonymous poster hash: 522b1...2ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt triks kan være å prøve å få det til å virke som jeg har ligget med mange, men å si minst mulig om det.

Hvorfor skal det være et triks? Ei på 30 driter i hvor mange du har ligget med om hun kun vil ha sex med deg. Det er kroppen din hun er ute etter. Og du sjarmerer neppe damene ved å "liksom" ha ligget med mange. Du kan være en sopp i senga selv om du har ligget med mange. Alt antallet du har hatt sex med sier noe om, er hvor attraktiv du er. Det sier ingen ting om ferdigheten dine. 

Anonymous poster hash: 522b1...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...