Gå til innhold

Har du testet alternative behandlinger?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde Helhettsterapaut mot låsning i ryggsøylen/muskulaturen. Han brukte øreakupunktur og noe veldig vondt noe på utsiden av lårene. Ble raskt meget bedre, løsnet vel mest på behandling nr 2. Tror jeg hadde 4-5 behandlinger totalt, da var jeg myk som smør.

Ellers har jeg gått mye til kiropraktor, det hjelper hver gang. Har også brukt trykkbølgebehandling, som også har fungert helt etter planen.

Skrevet (endret)

Testet en del.

Mot migrene : Akupunktur, soneterapi, homeopati, kopping. =  Ingen virkning

Ryggsmerter +nakkesleng. Kiropraktor...Ikke særlig virkning så testet .manuellterapeut som fikset den H*** hodepinen etter nakkeslengen. Samt knakk opp litt i rygg..

Healing.. jodda en venn betalte for dette uten at jeg var klar over det. Jeg kjente ingenting. :fnise:

Endret av Kårky
Skrevet

Har brukt akupunktur for nakkesmerter to ganger. Funker helt suverent!

Skrevet

Kiropraktikk hjalp meg etter at jeg fikk låsninger i ribbeina (de klarte ikke å bevege seg når lungene utvidet seg, så jeg fikk ikke ta dype åndedrag). Etter første behandling kjente jeg forskjell, og etter andre behandling ble alt bra.

Hadde også skuldersmerter, ble relativt "alvorlig" iløpet av to måneder, kunne ikke løfte armen etterhvert. Legen sa det var forkalkninger og sendte meg hjem med smertestillende og henvisning til MR. Jeg prøvde akupunktur, og ble mye bedre etter bare noen få behandlinger. Har ingen plager nå, og kan løfte begge armene like høyt :)

Skrevet

Jeg ble behandlet av naprapat for en arm som nesten ikke virket, vondt fra albuen og ned. Det fungerte bra. Husker ikke hvor mange behandlinger. Fikk etterhvert vondt i den andre albuen og det var det en manuell terapeut som fikset. Han satt også nåler i musklene.

I tillegg har jeg vært hos en osteopat for stressnakke og hodet. To ulike behandlinger og begge funket bra. Ble kvitt noen vondter i ryggen i samme slengen. Veldig fornøyd med mine erfaringer.

Skrevet

Testet iboga behandlig. Skulle bli frisk og fri, endte med PTSD.

Anonymous poster hash: 433ed...8c5
Skrevet

Jeg vet ikke om det var mine tankers kraft eller om det funket. Men jeg har prøvd mye.

Folk som har kalt seg healere, har ikke funket.

Reiki funket nemlig på meg. Jeg fikk tilbake energien for fult, og livsgleden og kontakt med andre mennesker var ikke noe problem lenger. Men du må selv jobbe for å holde ved like.

Anonymous poster hash: 58ba9...2dd

Skrevet

Akupunktur for skulderbetennelse. Fungerte ikke.

Anonymous poster hash: c8d24...f53
Skrevet

Jeg vet ikke om det var mine tankers kraft eller om det funket. Men jeg har prøvd mye.

Folk som har kalt seg healere, har ikke funket.

Reiki funket nemlig på meg. Jeg fikk tilbake energien for fult, og livsgleden og kontakt med andre mennesker var ikke noe problem lenger. Men du må selv jobbe for å holde ved like.

Anonymous poster hash: 58ba9...2dd

Reiki og healing er det samme.

Anonymous poster hash: ea9e6...af7

Skrevet

Gikk til kiropraktor med ryggen. Ble jo bedre til slutt, men det hadde jeg jo blitt uansett så det var nok bortkasta penger. 

Anonymous poster hash: 118b9...305

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...