AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Feks osteopati, soneterapi, healing, akupunktur osv..... Var det vellykket eller ikke? Hvilke plager hjalp det for? Anonymous poster hash: 073fb...22d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg er mest interessert i å høre om fjernhealing. Dette konseptet er så absurd at det blir fascinerende. Jeg håper virkelig det er noen på forumet som har prøvd ut dette som kan fortelle. Anonymous poster hash: 5ff6f...ea0 6
Gjest Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Prøvd typ alt Eneste som har fungert bittelitt er refleksologi
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har prøvd healing. Men om det funka eller om det var placebo, vet jeg selvfølgelig ikke. Men det viktigste er at det funka. Anonymous poster hash: 12fb8...9c5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har prøvd healing. Men om det funka eller om det var placebo, vet jeg selvfølgelig ikke. Men det viktigste er at det funka. Anonymous poster hash: 12fb8...9c5 Det var for depresjon. Anonymous poster hash: 12fb8...9c5
Sea Lace Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg har forsøkte osteopati med veldig godt resultat for ryggplager.
FruHudson Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg slet med omtrent kronisk hodepine. Reiki funket ikke i det hele tatt. Akupunktur funket, gikk et halvt år før smertene begynte å komme tilbake. Etter en ny runde med akupunktur var det bedre igjen.
Duckie Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Har prøvd akupunktur og homeopati. Funket ikke et kvekk. 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Har prøvd akupunktur og homeopati. Funket ikke et kvekk. Samme her. Funket ikke og akupunkturen gjorde dritvondt selv om alle sa at det ikke kom til å gjøre det. Anonymous poster hash: c5435...140 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #10 Skrevet 22. oktober 2015 Samme her. Funket ikke og akupunkturen gjorde dritvondt selv om alle sa at det ikke kom til å gjøre det. Anonymous poster hash: c5435...140 Beklager for at jeg ler, men litt artig formulering. Anonymous poster hash: 5ff6f...ea0 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #11 Skrevet 22. oktober 2015 Nå mener jeg ikke å ta over tråden til TS, men det er fint om dere som har prøvd ut alternativ behandling også forteller litt mer om hva det gjaldt og hvorfor dere valgte å prøve ut alternativ behandling. Gjerne litt om forventingene deres også. Var det fordi dere tror på behandlingen eller fordi dere ville ha prøvd ut alle mulighetene deres? Hvordan er reaksjonene til andre i virkeligheten når dere forteller om at dere har prøvd ut alternativ terapi? Eller forteller dere ikke noe om det? Anonymous poster hash: 5ff6f...ea0
Gjest Skrevet 22. oktober 2015 #12 Skrevet 22. oktober 2015 Nå mener jeg ikke å ta over tråden til TS, men det er fint om dere som har prøvd ut alternativ behandling også forteller litt mer om hva det gjaldt og hvorfor dere valgte å prøve ut alternativ behandling. Gjerne litt om forventingene deres også. Var det fordi dere tror på behandlingen eller fordi dere ville ha prøvd ut alle mulighetene deres? Hvordan er reaksjonene til andre i virkeligheten når dere forteller om at dere har prøvd ut alternativ terapi? Eller forteller dere ikke noe om det? Anonymous poster hash: 5ff6f...ea0 Har fibromyalgi. Dvs sterke smerter hver dag og tidvis helt utmattet. I tillegg får jeg minimum 1 prolaps i året sånn ca Har prøvd alt av skolemedisin uten hell og anså derfor at jeg ikke hadde noe å tape på å prøve alternativ behandling. Ikke annet enn penger iallfall Har ingen formening om det virker eller ikke. Hadde ei heller noen forventninger til behandlingene Jeg går ikke rundt og preker om at jeg har testet det, men om temaet kommer opp så gjør det meg ikke noe å snakke om mine erfaringer
Blåklokke Skrevet 22. oktober 2015 #13 Skrevet 22. oktober 2015 Kronisk migrene her. Etter å ha prøvd absolutt alt det skolemedisinen hadde å tilby forsøkte jeg akupunktur, refleksologi, naprapati, hypnose, homeopati og et utall dietter. Ingenting hjalp gitt. 2
Duckie Skrevet 22. oktober 2015 #14 Skrevet 22. oktober 2015 Nå mener jeg ikke å ta over tråden til TS, men det er fint om dere som har prøvd ut alternativ behandling også forteller litt mer om hva det gjaldt og hvorfor dere valgte å prøve ut alternativ behandling. Gjerne litt om forventingene deres også. Var det fordi dere tror på behandlingen eller fordi dere ville ha prøvd ut alle mulighetene deres? Hvordan er reaksjonene til andre i virkeligheten når dere forteller om at dere har prøvd ut alternativ terapi? Eller forteller dere ikke noe om det? Anonymous poster hash: 5ff6f...ea0 Jeg svarte akupunktur og homeopati lengre opp. Har alltid slitt med lite energi og mye tretthet, og disse behandlerne lovet gull og grønne skoger. Tenkte da at det skadet ikke å prøve. Det gjorde jo ikke det, men hjalp jo ingenting heller. På den tiden visste jeg ikke så mye om sånt, så tenkte at det kanskje kunne funke. I dag er jeg svært skeptisk til alt av alternative behandlinger. Som her nevner jeg det om det kommer opp IRL, får ikke noen spesielle reaksjoner. Med unntak av ihuga alternativere som febrilsk prøver å finne all slags unnskyldninger for hvorfor det ikke funket, jeg holdt ikke ut lenge nok, prøvde ikke nok remedier, etc.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #15 Skrevet 22. oktober 2015 Neh. Sløser ikke bort penger på sånt Anonymous poster hash: 1d61a...c03 1
Eneri Skrevet 22. oktober 2015 #16 Skrevet 22. oktober 2015 Har prøvd koppingmassasje mot migrene. Hadde vel en viss effekt siden noe av årsaken til anfallene var stive muskler og dårlig blodomløp. Prøvde akupunktur på slutten av svangerskap mot plager som dårlig nattesøvn og mye vann i kroppen. Utført av jordmødre på sykehuset, så følte meg trygg. Funka ikke vedr nattesøvn, men hovne føtter/legger ble definitivt bedre. Har også prøvd akupunkturnåler for å få mer effektive åpningsrier under fødsel. Vet ikke om det funket, eller om ting ville gått like greit uten. Har prøvd fotsoneterapi på mine to barn mot kolikkplager. Ga en viss lindring til min eldste, men der var vi nok litt sene med å tørre å prøve, han var over 4 mnd gammel. Baby nr 2 med samme problemer fikk vi til behandling da hun var 6 uker. Det fungerte. Ellers er jeg egentlig fryktelig skeptisk til alternativ behandling. Men dersom jeg hadde hatt store plager der skolemedisinen ikke fungerte, evt ikke fungerte nok, ville jeg nok kunne prøvd ganske mye. Vel og merke ikke spist at mulig slags rare piller, men mer "ufarlige" ting som healing og div, der det verste som skjer er at man kaster bort penger.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #17 Skrevet 22. oktober 2015 Beklager for at jeg ler, men litt artig formulering. Anonymous poster hash: 5ff6f...ea0 Sorry. Ordene stokker seg pga ME Anonymous poster hash: c5435...140 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #18 Skrevet 22. oktober 2015 Har prøvd thaimassasje for blueballs, fungerte bra det Anonymous poster hash: 91e76...e73 1
Gjest Kim Skrevet 22. oktober 2015 #19 Skrevet 22. oktober 2015 Homøpati, akupunktur og kiropraktor. Alt sammen når jeg var for liten til å vite bedre. BS alt sammen!
Honey Dew Skrevet 22. oktober 2015 #20 Skrevet 22. oktober 2015 Homøpati, akupunktur og kiropraktor. Alt sammen når jeg var for liten til å vite bedre. BS alt sammen! BS...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå