Gå til innhold

Gravid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bedre å være gamle foreldre som kan og forstår litt mer i livet enn at drittunger som ikke kan en dritt med barn, og tror bare det er på moten, får barn. Det blir monsterunger av det.

Herregud for en holdning!
Mange som er 30+ har ikke nødvendigvis mer erfaring med barn enn en i 20 åra. Har du noe forskning eller noe som støtter opp at barn blir monsterunger av å ha foreldre i 20 åra?! 

Merker en del bitterhet her!

Anonymkode: 2a122...1ae

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk min første som 18åring, nummer 2 som 20åring, og er 22 når tredjemann eller dame kommer. Jeg har alltid ønsket å få barn ung, men hadde tenkt å vente med første til jeg var 20, men hun kom litt tidligere en planlagt. Men, jeg har ikke angret et sekund.

Skrevet

Fikk nr 1 da jeg var 20, og nr 2 da jeg var 24. Nå er de voksne, og tro det eller ei, de har aldri vært monsterunger! Helt utrolig...

Skrevet

Hvor gamle var dere når dere fikk deres første? :)

Edit: Når synes dere er den "passende" alder for å bli gravid for første gang, om dere har noen tanker om det? :) 

Var 21 år når jeg fikk barn nr 1, 23 år når jeg fikk barn nr 2 og 26 år når jeg fikk barn nr 3. For meg passet det helt perfekt. Da er jeg ikke så gammel når ungene blir voksen og gir meg barnebarn:ler:

Skrevet

For meg blir det nok rundt 30 år. Har ikke fast jobb og jeg og kjæresten bor ikke sammen (enda). Jeg skjønner ikke hvordan folk tør å bli gravide uten jobb og et ordentlig sted å bo først. Jeg ønsker å finansiere ungen selv.

Anonymkode: c1576...664

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...