Gå til innhold

Gravid

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

26

Anonymous poster hash: ef3b0...85d

Skrevet

Er gravid nå, 20 år gammel :) Men blir 21 før barnet er født. Synes det er en veldig fin alder å få barn i :)

Anonymous poster hash: b3c05...50b
Gjest Unknown
Skrevet

Er gravid nå, 20 år gammel :) Men blir 21 før barnet er født. Synes det er en veldig fin alder å få barn i :)

Anonymous poster hash: b3c05...50b

Ååå, gratulerer så mye!!

Skrevet

Er 17, har aldri hatt kjæreste en gang... Kommer nok ikke til å få barn før om mange års tid. Er så rart å tenke på at mange her var 19-20 år når de fikk barn, bare 3 år eldre enn meg :sjokkert: blir nesten stressa, vil jo være sammen med bf i mange år før vi i det hele tatt tenker på barn....

Anonymous poster hash: 77c0a...303
Skrevet

Midten av 20-åra syns jeg er en fin alder til å få førstemann.

Anonymous poster hash: 3be64...e1b

Skrevet

Første kom et par dager før jeg ble 22. Med andre var jeg 25. Alderen var veldig fin synes jeg, jeg har alltid hatt lyst på barn, og helst tidlig. Ideelt sett hadde jeg blitt ferdig med utdannelse først, men det kan jo tas igjen. Faren og jeg har vært sammen i snart 10 år nå, gift og full pakke med jobb, bil, stort hus osv. Ingen problem å få barn ung hvis man er "rette typen" til det ;)

Anonymous poster hash: 27efd...fc0

Skrevet

Jeg var 23 da jeg fikk mitt første, og planlagte barn, og synes absolutt det var en fin alder for meg. Alt lå til rette for det :-) Jeg får ikke barn for å "bli ferdig med det", og jeg liker å vite at jeg enda av god til å vente på en nr 2… Eller 3, hehe. Er fornøyd med det.

Skrevet

I 20 åra. Det er altfor mange som får første midt i eller slutten av 30 åra. Det syns jeg er gammelt

Anonymous poster hash: a7bd9...cd6

Hva med de som ikke har funnet mannen i sitt liv før den tid, da? Skal ikke de også få lov til å få barn i 30-årene? Det er jo ingenting galt med det. De fleste klarer dette fint.

• Liker 1
Skrevet

Minst 30. Er 24 år og tanken om å få barn nå er så absurd og skremmende at jeg ikke helt skjønner at folk vil "gi opp" ungdommen sin så tidlig. 

Anonymous poster hash: c6986...1f4
  • Liker 1
Gjest Unknown
Skrevet

Minst 30. Er 24 år og tanken om å få barn nå er så absurd og skremmende at jeg ikke helt skjønner at folk vil "gi opp" ungdommen sin så tidlig. 

Anonymous poster hash: c6986...1f4

Jeg er 16 og hadde gjerne gitt opp ungdomstiden min så tidlig, men det er selvfølgelig ikke en idé jeg skal gjøre holdte jeg på å si. Jeg elsker virkelig barn, men er jo på ingen måte klar for å bli mamma økonomisk eller noe. Nå føler jeg ikke at jeg mister så veldig mye OM jeg hadde blitt gravid heller, for ungdomstiden min består av skole, lekser og øving til prøver sent på kveld (og en del frustrasjonstårer over bøkene dessverre).. Håper ungdomstiden blir bedre når jeg er russ, er det jeg ikke vil miste!

Skrevet

Jeg er 20, og har ingen barn, men synes 25-26 virker som en perfekt alder å få første barn!

Anonymous poster hash: 1cbe4...16d

Skrevet

:) 

Anonymous poster hash: a79e0...4f6
Skrevet

Jeg fikk mitt første og eneste barn for 3 år siden -da var jeg 38😆angrer ikke. Var sammen med bf i 6 år før vi fikk barn.

Anonymous poster hash: d9e9a...37e

Skrevet

Er i midten av 20-tallet, og sender alle jenter som hinter til familiekrøking før giftemål, solid jobb, på dør.
32 og opp passer fint, da bør man være ferdig med studier, fyll og fanteri, være i gang med en trygg jobb/økonomi, og følelsesmessig mer i balanse som voksen.

Anonymkode: 398a0...b9b

Gjest Hummels
Skrevet (endret)

I 20 åra. Det er altfor mange som får første midt i eller slutten av 30 åra. Det syns jeg er gammelt

Anonymous poster hash: a7bd9...cd6

Bedre å være gamle foreldre som kan og forstår litt mer i livet enn at drittunger som ikke kan en dritt med barn, og tror bare det er på moten, får barn. Det blir monsterunger av det.

Endret av Hummels
Skrevet (endret)

Midten av 20-årene syns jeg er en fin alder å begynne.

Endret av GørilB
Skrevet

Året jeg fylte 22, skriver året fordi jeg var 21 men fylte 22 en mnd senere :)

Alderen var fin å få i, har fått masse tid med lille mens jeg studerte (far jobber) og med litt ekstra innsats i studiene har det gått kjempe fint. Hun var ikke planlagt da, men ville ikke ventet om jeg hadde valget. Har ikke møtt på noen praktiske / økonomiske problemer til nå. Kunne ønske vi eide og ikke leide, og vi har valgt å spare et år til før vi kjøper siden vi da ønsker å kjøpe et større hus og flytte minst mulig for lille sin skyld, men siden hun da er yngre enn barneskolealder når vi flytter (og vi flytter i samme by) så vil hun nok takle det helt fint. Men vi har god plass her vi er og hun har eget rom til hun blir større, så vi lider ingen nød. Tenker det bare hadde vært greit å eie sånn at vi slapp å flytte igjen senere - for nå vet vi at vi skal flytte om litt over et år :) Og flytting er pes.

Men kan ikke forstå meg på disse som tar abort fordi de er "for unge" når de er 22! Jeg er ikke imot abort, langt ifra, men mener at 22 ikke er for ungt til å få barn. Da får man finne andre argumenter som at man ikke er klar (og man kan være 30 og fremdeles ikke klar), ikke har økonomi eller ikke har fast partner - helt ok! Men ikke si du er for ung når du er 22.
(Bare lite ekstra utbrudd, hehe)

Men ja, selv om hun ikke var planlagt merker jeg at det er en super tid å få barn på! Jeg har masse energi og det har barnefar også og han er i full jobb (drømmejobben sin, så han har "landet" der han ønsker å være noen år) mens jeg studerer og er ferdig og forhåpentligvis i full jobb før lille begynner på skolen. (De trenger mange innenfor hva jeg studerer, så ligger godt ann til å komme rett i jobb. Dessuten kjenner jeg flere som jobber der og har allerede en tå innafor!)

Anonymkode: 2a122...1ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...