Gå til innhold

Føler meg verdiløs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde min første Tinder date i sommer. Første daten gikk knallbra og begge var like ivrige på å sees igjen. Andre daten prøvde han seg.. Tredje daten hadde vi sex. Så dabbet kontakten av:( men vi fortsatte å møtes, men da hadde vi bare sex.. uten at vi avtalte at det skulle være et ff forhold eller noe slikt. Det kan gå uker mellom hver gang.. Men jeg liker han! Hva skal jeg gjøre? Føler meg skikkelig verdiløs og dum:( veet det er min skyld! Men følelsen er ikke noe god. Og spar meg for dette "menn ligger nedover, du er for stygg for et forhold med han" og bla bla bla bla, jeg orker ikke sånn evig nedtrykking og pissprat. Jeg trenger saklige og konkrete innspill til hva jeg burde gjøre i denne situasjonen :/ blir deppa av tanken på han og at jeg var så dum at jeg ikke forstod at den gode kjemien kanskje bare var et skuespill for å få meg til sengs og ha "tinder sex".

Anonymous poster hash: be45b...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde min første Tinder date i sommer. Første daten gikk knallbra og begge var like ivrige på å sees igjen. Andre daten prøvde han seg.. Tredje daten hadde vi sex. Så dabbet kontakten av:( men vi fortsatte å møtes, men da hadde vi bare sex.. uten at vi avtalte at det skulle være et ff forhold eller noe slikt. Det kan gå uker mellom hver gang.. Men jeg liker han! Hva skal jeg gjøre? Føler meg skikkelig verdiløs og dum:( veet det er min skyld! Men følelsen er ikke noe god. Og spar meg for dette "menn ligger nedover, du er for stygg for et forhold med han" og bla bla bla bla, jeg orker ikke sånn evig nedtrykking og pissprat. Jeg trenger saklige og konkrete innspill til hva jeg burde gjøre i denne situasjonen :/ blir deppa av tanken på han og at jeg var så dum at jeg ikke forstod at den gode kjemien kanskje bare var et skuespill for å få meg til sengs og ha "tinder sex".

Anonymous poster hash: be45b...b4d

Tinder= tilfeldig sex for menn. De leter ikke akkurat etter konene der inne.. Det er sannheten. Hilsen mann.:)

Anonymous poster hash: d732d...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder= tilfeldig sex for menn. De leter ikke akkurat etter konene der inne.. Det er sannheten. Hilsen mann.:)

Anonymous poster hash: d732d...79b

Ja, no shit.

Men det hjelper jo ikke på problemstillingen.

Anonymous poster hash: be45b...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fortsett med å møte han og vis deg fra din beste side, du får han til slutt :hug:

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fortsett med å møte han og vis deg fra din beste side, du får han til slutt :hug:

Jeg føler vel at du var ganske ironisk nå Summers..

Finnes det ingen normale mennesker lenger, som ikke er superkyniske og følelsesløse? :/ hva skjer med verden? Blir så trist:s TS

Anonymous poster hash: be45b...b4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler vel at du var ganske ironisk nå Summers..

Finnes det ingen normale mennesker lenger, som ikke er superkyniske og følelsesløse? :/ hva skjer med verden? Blir så trist:s TS

Anonymous poster hash: be45b...b4d

Verden er et synkende skip desverre. Er bare å gi opp alt som har med kjærlighet å gjøre iallefall.👀

Anonymous poster hash: d732d...79b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verden er et synkende skip desverre. Er bare å gi opp alt som har med kjærlighet å gjøre iallefall.👀

Anonymous poster hash: d732d...79b

Hehe føles litt sånn.. blir helt matt:/

Anonymous poster hash: be45b...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe føles litt sånn.. blir helt matt:/

Anonymous poster hash: be45b...b4d

Hadde jeg kunnet flyttet til Mars, hadde jeg gjort det, før hele verden går under. :kosteskaft:

Anonymous poster hash: d732d...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kunnet flyttet til Mars, hadde jeg gjort det, før hele verden går under. :kosteskaft:

Anonymous poster hash: d732d...79b

Hahaha 😂 jeg mener jo ikke at verden går under. Men nå sporer det veldig av :) får se om det er noen med erfaringer som kanskje har noe å bidra med..

Anonymous poster hash: be45b...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler vel at du var ganske ironisk nå Summers..

Finnes det ingen normale mennesker lenger, som ikke er superkyniske og følelsesløse? :/ hva skjer med verden? Blir så trist:s TS

Anonymous poster hash: be45b...b4d

Du vil ikke høre at du ikke kan få han og du vil ikke vite at du kan få han. Ikke lett det her.

 

Selvsagt er alle superkyniske og følelsesløse fordi han første og eneste tiderfyren du har møtt bare var ute etter sex.

Endret av Summers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke høre at du ikke kan få han og du vil ikke vite at du kan få han. Ikke lett det her.

Selvsagt er alle superkyniske og følelsesløse fordi han første og eneste tiderfyren du har møtt bare var ute etter sex.

Det finnes en mellomting, og jeg tenker at hvis du ikke har noe å bidra med annet enn å være ironisk så kan du heller droppe å svare :) det jeg skrev var at jeg ikke orker det evige maset om at jeg f eks "må være kjempestygg og han er en kjekk Gud" og at "alle menn ligger nedover" som det gnåles om i alle tråder her. Jeg sa ikke at jeg IKKE var åpen for saklige tilbakemeldinger. Snakk om å vri på det jeg sier?

Og jeg har heller ikke sagt at alle menn er kyniske drittsekker, men det er vel ikke til å stikke under en stol at han nok ikke er den eneste personen i verden som har gjort dette.

Anonymous poster hash: be45b...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min første Tinder date i sommer. Første daten gikk knallbra og begge var like ivrige på å sees igjen. Andre daten prøvde han seg.. Tredje daten hadde vi sex. Så dabbet kontakten av:( men vi fortsatte å møtes, men da hadde vi bare sex.. uten at vi avtalte at det skulle være et ff forhold eller noe slikt. Det kan gå uker mellom hver gang.. Men jeg liker han! Hva skal jeg gjøre? Føler meg skikkelig verdiløs og dum:( veet det er min skyld! Men følelsen er ikke noe god. Og spar meg for dette "menn ligger nedover, du er for stygg for et forhold med han" og bla bla bla bla, jeg orker ikke sånn evig nedtrykking og pissprat. Jeg trenger saklige og konkrete innspill til hva jeg burde gjøre i denne situasjonen :/ blir deppa av tanken på han og at jeg var så dum at jeg ikke forstod at den gode kjemien kanskje bare var et skuespill for å få meg til sengs og ha "tinder sex".

Anonymous poster hash: be45b...b4d

 

Du fikk ihvertfall sex....det er mange menn som verken får det ene eller det andre. 

 

Så ser ikke den helt store tragedien egentlig. 

 

At du faller kun for playere er vel noe verken du eller andre kan gjøre noe med. Sånn er det idag ..gotta play a game. 

Anonymous poster hash: a883d...aff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde min første Tinder date i sommer. Første daten gikk knallbra og begge var like ivrige på å sees igjen. Andre daten prøvde han seg.. Tredje daten hadde vi sex. Så dabbet kontakten av:( men vi fortsatte å møtes, men da hadde vi bare sex.. uten at vi avtalte at det skulle være et ff forhold eller noe slikt. Det kan gå uker mellom hver gang.. Men jeg liker han! Hva skal jeg gjøre? Føler meg skikkelig verdiløs og dum:( veet det er min skyld! Men følelsen er ikke noe god. Og spar meg for dette "menn ligger nedover, du er for stygg for et forhold med han" og bla bla bla bla, jeg orker ikke sånn evig nedtrykking og pissprat. Jeg trenger saklige og konkrete innspill til hva jeg burde gjøre i denne situasjonen :/ blir deppa av tanken på han og at jeg var så dum at jeg ikke forstod at den gode kjemien kanskje bare var et skuespill for å få meg til sengs og ha "tinder sex".

Anonymous poster hash: be45b...b4d

Har du spurt han hva han er ute etter da? Er det alltid du som tar intiativ til å møtes? Er det alltid du som tar intiativ til å prate? Gjør dere aldri noe annet enn å ha sex?

Hvis du er interessert i noe mer må du slutte å ha sex med han og faktisk bli kjent. Når du ikke er fornøyd med å kun ha sex må du faktisk gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Og spar meg for dette "menn ligger nedover, du er for stygg for et forhold med han" og bla bla bla bla, jeg orker ikke sånn evig nedtrykking og pissprat. Jeg trenger saklige og konkrete innspill til hva jeg burde gjøre i denne situasjonen :/ 

Anonymous poster hash: be45b...b4d

 

Jeg er et visst kasus for denne forklaringen. Det er selvsagt mulig at det kan være et sammensatt årsaksbilde, f.eks at du ikke er pen nok i hans øyne, men at han også er utilgjengelig av andre årsaker, eller at han ikke vet hvordan man skal engasjere seg over et visst nivå og frykter "evigheten" av å bli et par? Det kan godt være sammensatt, men det blir feil å stikke hodet i sanden for realiteten i ting. Jeg tror man kan ta mer informerte valg dersom man forstår motivasjoner bedre. Da lærer du jo noe fremfor at du bare går videre og begraver følelsene.

Når det gjelder konkrete handlinger du bør gjøre er det masse praktiske råd det går an å gi: Trening, trening og atter trening. Det er et nydelig rom for å gå i seg selv, tenke, jobbe gjennom ting som er vondt, samtidig som det har beviselig positive effekter på din psyke. Man må være litt strategisk. Når ting er vondt og vanskelig skal man vie ekstra mye energi på å ta vare på seg selv. Det mentale og det fysiske er knyttet sammen. En stor boks med is er ikke løsningen om du bare gjør dette. Vær god mot deg selv. Du kan jo ikke forvente at noen andre skal være det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min første Tinder date i sommer. Første daten gikk knallbra og begge var like ivrige på å sees igjen. Andre daten prøvde han seg.. Tredje daten hadde vi sex. Så dabbet kontakten av:( men vi fortsatte å møtes, men da hadde vi bare sex.. uten at vi avtalte at det skulle være et ff forhold eller noe slikt. Det kan gå uker mellom hver gang.. Men jeg liker han! Hva skal jeg gjøre? Føler meg skikkelig verdiløs og dum:( veet det er min skyld! Men følelsen er ikke noe god. Og spar meg for dette "menn ligger nedover, du er for stygg for et forhold med han" og bla bla bla bla, jeg orker ikke sånn evig nedtrykking og pissprat. Jeg trenger saklige og konkrete innspill til hva jeg burde gjøre i denne situasjonen :/ blir deppa av tanken på han og at jeg var så dum at jeg ikke forstod at den gode kjemien kanskje bare var et skuespill for å få meg til sengs og ha "tinder sex".

Anonymous poster hash: be45b...b4d

Beklager, men du er nok et offer for Tindersex. Hold på interessen hans i flere uker, gjerne en måned eller to. Henger han med etter 10 dater er han en keeper for love. Tre dater er maxtallet mange gidder før de går om de ikke får sex, når det bare er det de er ute etter.

Anonymous poster hash: fcd15...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Beklager, men du er nok et offer for Tindersex. Hold på interessen hans i flere uker, gjerne en måned eller to. Henger han med etter 10 dater er han en keeper for love. Tre dater er maxtallet mange gidder før de går om de ikke får sex, når det bare er det de er ute etter.

Anonymous poster hash: fcd15...d3b

 

Holder han 10 dater uten sex så er han aseksuell eller et fjols.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder han 10 dater uten sex så er han aseksuell eller et fjols.

Hvis det er betegnelsen på et fjols så tar jeg et fjols anytime!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt feil innstilling. For du går ut fra at du har tapt han allerede og at du ikke er verdig han. Men du må heller tenke at du er spesiell uansett om denne fyren klarer å se det eller ikke. Og du har en fin tid med han nå, og er han ikke i stand til å se verdien i dette samværet, så er det hans tap. Si dette til deg selv så du tror det. Ha en lett innstilling, og ikke gjør ting for å please denne mannen, men heller for å please deg selv. Har du lyst å ha sex med han, så gjør det, men ikke ha sex med han fordi han vil det. Skjønner du? Vær stjerna i ditt eget liv.

 

Det er synd å se jenter miste seg selv i møte med menn som ønsker sex. Noen av mennene ønsker en kjæreste egentlig. Men ikke en jente som er usikker og bare vil please han.



Anonymous poster hash: 83403...ece
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er betegnelsen på et fjols så tar jeg et fjols anytime!!

Tviler, selv fjols pleier å gå lei fjols.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...