Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2002 #1 Del Skrevet 10. juli 2002 hei luktet på en tilfeldig parfyme forleden dag og den luktet himmelsk godt! den het noe med hot og jeg er ikke helt sikker på hvem som står bak men jeg ringte til butikken og hun sa gucci! men jeg kan ikke finne denne blandt gucci parfymer. flasken er helt firkanetet og avlang med en dame.. anyone??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #2 Del Skrevet 11. juli 2002 ingen som kan hjelpe altså??? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: (gikk vill på tastaturet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VB Skrevet 11. juli 2002 #3 Del Skrevet 11. juli 2002 kan det være Givenchy,sjekk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #4 Del Skrevet 11. juli 2002 d r bare det at jeg syntes flasken luktet så himmelsk godt men da jeg prøvde den luktet det ikke godt! jo det lukter godt men ikke tett inntil!!! og nå har jeg tre ulike parfymer og vet ikke helt hvem som lukter best! meg i et nøtteskall det vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 12. juli 2002 #5 Del Skrevet 12. juli 2002 Givenchy har en parfyme som heter Hot Couture - den finnes visst også i en White Collection versjon, hvor flasken er hvit, se på denne linken - er det den?! > http://www.perfumeemporium.com/Womens/Deta...ils.cfm?ID=3128 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #6 Del Skrevet 12. juli 2002 yessss!!!! thank you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 12. juli 2002 #7 Del Skrevet 12. juli 2002 Bare hyggelig! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå