Gå til innhold

Hvordan takle frekke folk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ooooh, tøffen. Not. Patetisk. 

Anonymous poster hash: 183bc...5fb

Nei, det kalles lojal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det kalles lojal.

Å true med vold på dine venners vegne er det å være lojal?

Jeg tror du bør se litt på omgangskretsen din i så fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å true med vold på dine venners vegne er det å være lojal?

Jeg tror du bør se litt på omgangskretsen din i så fall. 

Ja, jeg har venner som har vært så raskt på pletten og hjulpet / ordnet når jeg her vært i beef så jeg er ganske klar over hvem som er mine venner og ikke. Jeg har også hatt venner som har stått med hendene i lomma som en og annen idiot, og de er ikke mine venner for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har venner som har vært så raskt på pletten og hjulpet / ordnet når jeg her vært i beef så jeg er ganske klar over hvem som er mine venner og ikke. Jeg har også hatt venner som har stått med hendene i lomma som en og annen idiot, og de er ikke mine venner for å si det sånn.

En ting er å forsvare vennene mot fysiske angrep, men du er ikke bedre selv om du angriper noen først. Selv om det er for å forsvare dine venners "ære". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det var lurt! Alle mine venner sier jeg må være mer roooolig og det er jeg klar over selv også! Er bare så vanskelig når det er de samme greiene det går i. "Haha du som er fra Chile er vel konstant kåt! Pleier du ta leverpostei på musa di og få katten din til å sleike av eller?" var kommentaren som gjorde at jeg klikka i dag. Det er bare så barnslig! 

Han på jobb har jeg sagt fra om til sjefen. Vet de hadde en samtale i dag, men usikker på hva som ble sagt i det møtet. Er det en veldig norsk greie dette med å være frekk? Eller er det jeg som ikke skjønner norsk humor? Har bodd i Norge i mange år altså, er i tillegg blond så ser ikke veldig chilensk ut. 

Anonymous poster hash: 52cb5...725

Jeg vet ikke jeg, men jeg forstår ikke hvorfor du klager på "alle" norske menn. Menn fra Sør-Amerika har jo virkelig et ovenfra og ned-syn på kvinner og mener de bare skal være pene, holde kjeft og stå på kjøkkenet. På grensen til misogynister hele gjengen. Velger glatt en norsk mann som har vært med på utviklingen mot likestilling.

Når det gjelder det problemet du har med at folk er så stygge med deg så anbefaler jeg at du tar det noen timer hos en psykolog for å komme til bunns i hva det egentlig er som skjer. Er det du som overreagerer eller er dette den faktiske realiteten? Og i såfall; hvorfor skjer det og hva skal du gjøre? En psykolog kan være en god hjelp til sånne problemer, men må ikke være deprimert eller ha psykiske lidelser for å gå til psykolog, så jeg syns du skal ta deg noen timer.

Og han kollegaen din høres jo helt idiot ut, jeg ville forsøkt å ignorere han fullstendig - kan virke som at han prøver å fyre deg opp. Noter heller ned i en liten bok hva han har sagt og når han har sagt det, og så går du til sjefen.

Anonymous poster hash: 39855...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...