AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Del Skrevet 21. oktober 2015 Viss jeg sier til han at jeg har alvorlige selvmordstanker, at jeg tror at jeg kommer til å ta selvmord viss det ikke skjer noe, og at jeg har vært på vei til å tre en pose over hodet? Jeg bare lurer fordi jeg lurer på om jeg burde bytte lege eller om han løste det på rett måte Anonymous poster hash: 63d09...e00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Del Skrevet 21. oktober 2015 Beklager men det kan ikke vi vite Anonymous poster hash: 6d493...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hei! Først og fremst vil jeg bare sende deg en klem og si at det er vondt å lese hvordan du har det. Får jeg spørre hvor gammel du er? Anonymous poster hash: 21707...ff6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 21. oktober 2015 #4 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Jeg vil oppfordre deg til å heller ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. - Avalon, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg