AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Del Skrevet 21. oktober 2015 Får man arr av å fjerne føflekk? Jeg har en utstikkende kreftlignende føflekk i annsiktet som plager meg, ofte kommer det kviselignende/talg verk ut av den om jeg klemmer, men jeg har alltid hatt den så jeg tror egentlig ikke det kan være kreft. Den klør ikke. Det jeg lurer på er om fjerning av føflekk gir arr? Eller om det gror pent? Hva koster sånt? Det er kun 1 føflekk. Anonymous poster hash: f46ac...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ja det får du, gå til en skjønnhets klinik. de er flinke og da blir arrene er vedlig småe Jeg fikk henvisning fra legen,og tok på bort 6 stk. ansiktet Tok bort 1 i ansiktet hos en vanlig hudlege,stort arr fikk aldri reningen. Så gå til en klinikk som som tar av seg forskjellige skjønnhets operasjoner, da de er avhengig av å gjøre en god jobb for å holde på kunder og er profesonelle Anonymous poster hash: 6fb74...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Del Skrevet 21. oktober 2015 IKKE klem på den! Eller rør den! Anonymous poster hash: 6fb74...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Del Skrevet 21. oktober 2015 Selvfølgelig får du arr etter fjerning av føflekker og andre ting. Det er et inngrep. Mange hudleger og kirurger fjerner ikke føflekker i ansiktet eller på hals/nakke med mindre de selv mener føflekken ser suspekt ut, nettopp på grunn av arr etter den typen inngrep. Ved hudforandringer som er begynnende forandringer / forstadium til noe som kan bli kreft i fremtidien, er solkrem med høy faktor første behandling. Anonymous poster hash: e3da9...52f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #5 Del Skrevet 21. oktober 2015 Selvfølgelig får du arr etter fjerning av føflekker og andre ting. Det er et inngrep. Mange hudleger og kirurger fjerner ikke føflekker i ansiktet eller på hals/nakke med mindre de selv mener føflekken ser suspekt ut, nettopp på grunn av arr etter den typen inngrep. Ved hudforandringer som er begynnende forandringer / forstadium til noe som kan bli kreft i fremtidien, er solkrem med høy faktor første behandling.Anonymous poster hash: e3da9...52f De 7 føflekkene i mitt ansikt tok jeg bort da de plaget meg, var aldri snakk om mistanke om kreft. 6 av 7 ble sjekket for kreft Anonymous poster hash: 6fb74...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Del Skrevet 21. oktober 2015 verken fra lege eller meg. Anonymous poster hash: 6fb74...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #7 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hvilken verk? Anonymous poster hash: d97f9...e89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #8 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ja, du får arr. Jeg har fjernet føflekk i ansiktet, for snart åtte år siden, og arret er større enn det føflekken var. Anonymous poster hash: 0a3a9...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #9 Del Skrevet 21. oktober 2015 Ja, du får arr. Jeg har fjernet føflekk i ansiktet, for snart åtte år siden, og arret er større enn det føflekken var.Anonymous poster hash: 0a3a9...767 Mine 6 i ansktet er mindre og folk legger ikke merker til det. Jeg vil heller ha arene enn føflekkene Anonymous poster hash: 6fb74...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cirkelin Skrevet 21. oktober 2015 #10 Del Skrevet 21. oktober 2015 Jeg fjernet to føflekker i ansiktet for et par mnd siden. Den ene kun av kosmetisk hensyn, den andre ble sendt inn til sjekk for sikkerhets skyld, men viste seg å være helt ufarlig den også. Fikk henvisning til hudlege av fastlegen. Hudlegen hadde ingen betenkeligheter med å fjerne dem, en på haka og en på kinnet. Det ble brukt tynn tråd og to sting på hvert sår. Stingene ble fjernet etter en uke Arrene er knapt synlige og vil blekne ytterligere så jeg er veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå