Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2004 #1 Del Skrevet 26. september 2004 Heisann! Jeg og min mann skal til London i 8 dager i januar, så derfor driver jeg å søker på hoteller i London. MEN jeg synes det er kjempe vanskelig å finne noe, siden vi aldri har vært i London og da ikke er nok kjent til å vite hvor vi skal søke etter hotell. Noen som har noen gode tips? Våre kriterier er i grunn at det skal være litt sentralt og ikke så alt for dyrt :-) (Hva nå det enn er ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. september 2004 #2 Del Skrevet 26. september 2004 Her har jeg funnet de beste tilbudene. Som alltid gjelder det å være tidlig ute da. Vi dro til London i august, og bestilte hotell i mai. Da fikk vi det for en tredel av prisen. Vi bodde forøvrig på Henry VIII som ligger i Bayswater. To T-banestopp rett i nærheten. Rene rom, mange av dem ganske store, nye flislagte bad. God frokost. Svømmebasseng i kjelleren og hotellet har egen restaurant/bar. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 26. september 2004 #3 Del Skrevet 26. september 2004 Lancaster Hall Hotel. De har flere forskjellige prisklasser, og hotellet benyttes bl.a. av Star Tour. Har bodd der flere ganger - value-for-money. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 27. september 2004 #4 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg synes Ibis-hotellene er bra valuta for pengene: http://www.ibishotel.com/ibis/index.html De har flere hoteller i London, noen sentralt, andre i utkanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #5 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg vet ikke hvor sentralt disse hotellene ligger i London, men jeg har god erfaring fra disse kjedene i andre land i Europa. http://www.hotelformule1.com http://www.etaphotels.com Formule 1 hotellene har fine rene rom, men der er toalett og dusj i gangen. Etap hotellene har dusj og toalett på hvert rom. Begge hotellene er moderne, men uten noe luksus. De har heller ikke noe særlig med betjening. Innsjekking osv. skjer via en innsjekkingsmaskin. Begge disse kjedene har to hoteller i London, men det kan godt hende at de ligger usentralt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #6 Del Skrevet 27. september 2004 TUSEN TAKK!!!! Jeg visste jeg kunne få hjelp på KG Nå har jeg sendt mange mailer og venter i spenning på svar om pris og om de har ledig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2004 #7 Del Skrevet 27. september 2004 TUSEN TAKK!!!! Jeg visste jeg kunne få hjelp på KG Nå har jeg sendt mange mailer og venter i spenning på svar om pris og om de har ledig. Ja dette var meg altså :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. oktober 2004 #8 Del Skrevet 14. oktober 2004 KFUK har et studenthybelhus i London, hvor det er billig å leie rom. Det er inkl. mat også. Detter er supert for de som vil bo billig for å bruke penger på mest mulig annet!! Ikke hotellstandard, men det fungerte veldig bra for oss å bo der! Husker ikke mail-adressen, men ta kontakt med KFUK-KFUM i Norge, så får du sikkert tak i den der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #9 Del Skrevet 21. oktober 2004 Vi bodde 4 stykker på The Sanctuary House Hotel i Tothill Street mellom Victoria og Buckingham Palace, 3 netter for under 3000 kroner. Frokosten var mildt sagt elendig men hotellet som sådan var veldig greit. Stort rom hadde jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. oktober 2004 #10 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg hadde faktisk dette rommet: http://www.findhotel.co.uk/sanctuary-house...ondon/room3.htm :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #11 Del Skrevet 22. oktober 2004 bodde på novotel london sist jeg var der. meget bra, men prisen vet jeg ikke for jeg var på jobbens regning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestekimmi Skrevet 22. oktober 2004 #12 Del Skrevet 22. oktober 2004 det var altså gjestekimmi som skrev... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. november 2004 #13 Del Skrevet 28. november 2004 London House Hotel. Ligger på Bayswater, bussen bruker ca max 10min ned til Oxford Street. Går busser hele tiden. Masse butikker rundt hotellet. Er mer bed & Breakfast. Frokosten er kun toast og syltetøy, men ellers er alt rent og pent og helt greit. Betalte 2000kr for 2 pers i 5 netter, men da hadde vi delt bad. Hvis du skal ha ensuite (eget bad og dusj) blir det nok litt dyrere, men ikke stort. Anbefales om man ikke vil bruke opp alle pengene på overnatting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 29. november 2004 #14 Del Skrevet 29. november 2004 http://www.piccolinohotel.com/ i bydelen Paddington Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 29. november 2004 #15 Del Skrevet 29. november 2004 Ninakanin sitter her og sier : Hvis du vil bo billig og sentralt så anbefaler hun The Regent Palace Hotel ved Piccadilly circus. Rett med alle de store teatergatene og handlegatene, og enkelt og greit og ta undergrunnen derfra! Gå på nettsiden deres og se, søk på google eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå