AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #21 Skrevet 21. oktober 2015 Ved god håndvask og god hygiene nedentil, samt at du bytter like før du legger deg og like etter du våkner er det ingen grunn til å ikke bruke tampong om natta. Hvorfor bruker du bind i det hele tatt når du blir så sår? Fatter det ikke. "Vil ikke bruke tampong om natta". Neivel. Men sår det vil du heller bli?Anonymous poster hash: 9ced9...b11 Herregud for et surmaga svar. Jeg har fått beskjed om å ikke bruke tampong lenger enn 4 timer da jeg holdt på å bli skikkelig dårlig av "tampongsyken" for 12 år siden. Å stå opp midt på natta for å skifte frister heller ikke. Jeg ber om råd for å slippe binda, ikke for å få kjeft. Du må ha et skikkelig lite innholdsrikt liv.Anonymous poster hash: e043e...6bb 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #22 Skrevet 21. oktober 2015 Prøv deg gjennom forskjellige typer bind. Det kan være "plastmateriale" eller parfyme du reagerer på, men vær også oppmerksom for muligheten for at det er limet i bindet du reagerer på. Har ei venninne som er allergisk mot limet som er på plaster, og fant etter hvert ut at årsaken til sårt underliv var reaksjon på limet på truseinnlegg. Nå er mange bind veldig tynne, så ser for meg at limet "kommer nærmere" huden enn ved de mer gammeldagse tykke bindene. Anonymous poster hash: 73f44...6c1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #23 Skrevet 21. oktober 2015 Herregud for et surmaga svar. Jeg har fått beskjed om å ikke bruke tampong lenger enn 4 timer da jeg holdt på å bli skikkelig dårlig av "tampongsyken" for 12 år siden. Å stå opp midt på natta for å skifte frister heller ikke. Jeg ber om råd for å slippe binda, ikke for å få kjeft. Du må ha et skikkelig lite innholdsrikt liv.Anonymous poster hash: e043e...6bb Tampongsyken er svært sjelden, og du har ikke større risiko enn meg til å få den. Ved god hygiene og tamponger tilpasset blødningsmengden er sjansen for tss mikroskopisk med dagens moderne tamponger. Hvis du ser på et ærlig svar som surmaga, og dertil trekker konklusjonen at jeg har et innholdsløst liv får stå for din regning.Anonymous poster hash: 9ced9...b11
Gjest Skrevet 22. oktober 2015 #24 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg reagerte også på hvor utrolig sur du virket i det innlegget ditt Jeg kan heller ikke bruke tampong etter råd fra legen siden jeg ble skikkelig syk en gang jeg brukte det Selv om du ikke tror på det så er det likevel dumt å si til folk at de likevel burde bruke tampong 3
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #25 Skrevet 22. oktober 2015 Tampongsyken er svært sjelden, og du har ikke større risiko enn meg til å få den. Ved god hygiene og tamponger tilpasset blødningsmengden er sjansen for tss mikroskopisk med dagens moderne tamponger. Hvis du ser på et ærlig svar som surmaga, og dertil trekker konklusjonen at jeg har et innholdsløst liv får stå for din regning.Anonymous poster hash: 9ced9...b11 Ts her. Hva slags utgangspunkt har du til å uttale deg om det? Hvis en gynekolog har sagt det til meg, så vil jeg tro mer på henne enn en anonymbruker på et offentlig forum, som tydligvis ikke har mye kunnskap om emnet. Og å mene at du har et lite innholdsrikt liv som hisser deg opp for et slikt tema koster meg absolutt ingenting Takk til alle andre her som kommer med gode tips! Anonymous poster hash: e043e...6bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå